Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.google.no/maps/place/Koppang/@61.5706528,11.0379745,14z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x466a4da311d81c0d:0xc3bd7f7342130ce6

Raske fakta
Koppang er et tettsted og administrasjonssenteret i Stor-Elvdal kommune i Hedmark. Tettstedet har 1 199 innbyggere per 1. januar 2014, og ligger omtrent 51 kilometer nord for Rena. Navnet er etter en kaupang som skal ha ligget her i middelalderen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er det bare meg eller er det en del merkelige jenter på forumet generelt? Ikke for å nevne navn, men begynner å lure

• Liker 1
Lenke til kommentar

Generelt er ikke kvinnfolka her så ille. Men det er enkelte som... How to put tihis nicely? ...kunne vært sentrum for handlingen i både såpeoperaer og finsk TV-teater fra 70-tallet. Og i tillegg vært antagonisten i psykologiske thrillere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hahaha enig

Synes det er en del oppegående og smarte damer her også altså, men enkelte er så merkelige over nett at jeg lurer på hvordan de er irl

Lenke til kommentar

men enkelte er så merkelige over nett at jeg lurer på hvordan de er irl

Smarte, vakre, sosialt oppegående og elskbare kvinner med masse menn som kaster seg etter dem på daglig basis.

Og som har noen slemme, slemme ekser som prøver å gjøre livet deres vanskelig. Pluss noen unger fra diverse forhold.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Smarte, vakre, sosialt oppegående og elskbare kvinner med masse menn som kaster seg etter dem på daglig basis.

Og som har noen slemme, slemme ekser som prøver å gjøre livet deres vanskelig. Pluss noen unger fra diverse forhold.

hahaha 

sant

Lenke til kommentar

Hjerteliv, du Hjerteliv.

Hmm, det slår meg at jeg drikker Pepsi Max for en sum tilsvarende en åkei ukesferie i løpet av året. Verdt det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Stappet nettopp en halv kilo entrecote med noe gratinert brokkoli og bærnaise i trynet, beste måltidet jeg noen gang har pisket sammen på under 10 minutter  :wee:

Haters-Gonna-Hate-Meme-12.jpg

Oddball : "Always with them negative waves , *always with them waves !"

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...