Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg ett liv med tre biler, en beltevogn, to snøskutere, tre motorsykler og to atver.

edit:

og en gammel hjulaster og en gammel traktor.

Om du vil ha beltevogn er tiden, hundrevis av de i nordlige norge nå, amerikanerne har tatt frem alle de hsr lagra her, de lar til og med norske tropper bruke de.

Selv sikler jeg etter den B52en som driver å flakser rundt der. Jeg vet om mange jeg kunne tenkt meg å slippe 30 tonn med bomber på.

Lenke til kommentar

Er en 206 med ett plan med en liten lastebilkran som frister mest, skulle også ha bygd om framvogna til å se ut som en g20 van, ellers må det inn en ls1 motor med roots kompressor og manuell kasse også.

Edit:

Ellers må det holde med en liten verktøykiste på planet for under baksetene skal det bygges subwoofere.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Spaghetti%20a%20la%20Capri%20Petbe_20120

Det eneste i verden som smaker digg nok til at jeg kan spise det hver dag.

Du tuller der da håper jeg da, nei lage spaghetti sausen selv med kjøttdeig og spaghetti da, vet du hva Hellstrøm misliker alacapri han sa om det er avfall, Jeg så det på tv.   

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Spaghetti og kjøttdeig smaker ikke like godt som Ala Capri på boks. Det er to helt forskjellige ting. Jeg gir faen i hva hellstrøm og andre gourmeter måtte mene, jeg liker det jeg liker.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spaghetti%20a%20la%20Capri%20Petbe_20120

Det eneste i verden som smaker digg nok til at jeg kan spise det hver dag.

Du tuller der da håper jeg da, nei lage spaghetti sausen selv med kjøttdeig og spaghetti da, vet du hva Hellstrøm misliker alacapri han sa om det er avfall, Jeg så det på tv.   

Er faktisk enig med Admiral, det der er faktisk inmari godt. Men spiser det aldri da jeg tror det er svært usunt. ;)

Lenke til kommentar

Det er rimelig åpenbart at ingen av dere noen sinne har spist faktisk bra mat.

primer er meme som vanlig.

Så fortell oss plz kan du :)

her er en oppskrift til deg bare deg, jeg har testet oppskriften selv, det er hjemme laget tikka masala, sterk er den, den er laget fra bunnen av da. 

Tikka masala ikke fra toro den smaker ikke noe særlig mere nei takk :confused:  tikka maala fra saritas da :w00t: men selv laget fra bunnen da snad mat :green: som rolf X sier lag den selv :green:

Marinade: med 2 ss Garam masala

1 ss Paprikapulver

1 ss Ingefær

2 ss Olje

1,5 dl Yoghurt naturell

0,5 ts Salt

https://photos.googl...kQ2U000b2cxRXN3

https://photos.googl...k04a24zS19HSWNB

oppskrift her

800g Kylling

Smør eller olje til steking

Koriander

Marinade:

2 ss Garam masala

1 ss Paprikapulver

1 ss Ingefær

2 ss Olje

1,5 dl Yoghurt naturell

0,5 ts Salt

Saus

2 stk rødløk

1,5 ss ingefær

3 fedd hvitløk

2 ss garam masala

1 ts Chilipulver

1 boks plommetomat

3 dl fløte

2 ss paprikapulver

Sukker og salt etter smak.

1. Kutt opp kyllingfileten i 5-6 biter. Bland sammen marinaden og tilsett kyllingen. Mariner så kyllingen i minst en time i kjøleskapet. Lar du den ligge over natten blir smaken enda bedre.

2. Ta opp de marinerte kyllingbitene. Stek så kyllingen på høy varme. Når kyllingen er stekt legges den til side.

3. Nå skal du lage sausen. Smelt to spiseskjeer smør. Tilsett og fres løken til den blir gyllen. Tilsett Ingefær, garam masala, paprikapuler, hvitløk og chilipulver. Rør om og la det frese i et minutt.

4. Ha i tomatene og det som er igjen av marinade, sausen skal småkoke i 10-12 minutter. Fyll på fløten og la den koke videre i 20-25 minutter. Smak til med salt og sukker.

5. Tilsett kyllingbitene i sausen og la de trekke i ca 15 minutter.

6. Dryss over frisk hakket koriander og retten er klar.

Server retten med basmatiris, raita og naanbrød. Du kan også prøve med en boks mangochutney til.

https://photos.google.com/share/AF1QipOMFYJLO9MG8bMNqzY8rtw5L3C1psR06gFjccuJzgPy9FQqc0cvOWdc0sRsIZriow?key=aW95eldpTWtuLUlCbjF4RVAxTkQ2U000b2cxRXN3

https://photos.google.com/share/AF1QipOHicLCD6FhpYYVKYk0fW1znrLYKxE9IOjMz53JQ63ub5Qu6GFT4POOs--yzvFXxQ?key=a1daeURXZ2FWSG1rR3c0b0IzZk04a24zS19HSWNB

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...