KatrinaS Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Dama vasker og styrer mens jeg sitter i godtstolen og knasker gull. Sånn det ska værra det. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kunne tenkt meg ett liv med tre biler, en beltevogn, to snøskutere, tre motorsykler og to atver. edit: og en gammel hjulaster og en gammel traktor. Om du vil ha beltevogn er tiden, hundrevis av de i nordlige norge nå, amerikanerne har tatt frem alle de hsr lagra her, de lar til og med norske tropper bruke de. Selv sikler jeg etter den B52en som driver å flakser rundt der. Jeg vet om mange jeg kunne tenkt meg å slippe 30 tonn med bomber på. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Er en 206 med ett plan med en liten lastebilkran som frister mest, skulle også ha bygd om framvogna til å se ut som en g20 van, ellers må det inn en ls1 motor med roots kompressor og manuell kasse også. Edit: Ellers må det holde med en liten verktøykiste på planet for under baksetene skal det bygges subwoofere. Endret 5. mars 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Det eneste i verden som smaker digg nok til at jeg kan spise det hver dag. Du tuller der da håper jeg da, nei lage spaghetti sausen selv med kjøttdeig og spaghetti da, vet du hva Hellstrøm misliker alacapri han sa om det er avfall, Jeg så det på tv. Endret 5. mars 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Liker at du drar opp en nesten to mnd gammel post.Men ja. Seriøst som faen. Alltid seriøs. Ihvertfall på det store internettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Spaghetti og kjøttdeig smaker ikke like godt som Ala Capri på boks. Det er to helt forskjellige ting. Jeg gir faen i hva hellstrøm og andre gourmeter måtte mene, jeg liker det jeg liker. Endret 5. mars 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Spiser heller noe sånt Så vet jeg at jeg iallefall får i meg nok essensielle amino og fettsyrer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Ønsker meg først og fremst en sånn real life sexdukke.Hva med en real life sex slave?Det hadde vært noe det. norges fritzel? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det eneste i verden som smaker digg nok til at jeg kan spise det hver dag. Du tuller der da håper jeg da, nei lage spaghetti sausen selv med kjøttdeig og spaghetti da, vet du hva Hellstrøm misliker alacapri han sa om det er avfall, Jeg så det på tv. Er faktisk enig med Admiral, det der er faktisk inmari godt. Men spiser det aldri da jeg tror det er svært usunt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det er rimelig åpenbart at ingen av dere noen sinne har spist faktisk bra mat. primer er meme som vanlig. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Det er rimelig åpenbart at ingen av dere noen sinne har spist faktisk bra mat. primer er meme som vanlig. Så fortell oss plz kan du her er en oppskrift til deg bare deg, jeg har testet oppskriften selv, det er hjemme laget tikka masala, sterk er den, den er laget fra bunnen av da. Tikka masala ikke fra toro den smaker ikke noe særlig mere nei takk tikka maala fra saritas da men selv laget fra bunnen da snad mat som rolf X sier lag den selv Marinade: med 2 ss Garam masala 1 ss Paprikapulver 1 ss Ingefær 2 ss Olje 1,5 dl Yoghurt naturell 0,5 ts Salt https://photos.googl...kQ2U000b2cxRXN3 https://photos.googl...k04a24zS19HSWNB oppskrift her 800g Kylling Smør eller olje til steking Koriander Marinade: 2 ss Garam masala 1 ss Paprikapulver 1 ss Ingefær 2 ss Olje 1,5 dl Yoghurt naturell 0,5 ts Salt Saus 2 stk rødløk 1,5 ss ingefær 3 fedd hvitløk 2 ss garam masala 1 ts Chilipulver 1 boks plommetomat 3 dl fløte 2 ss paprikapulver Sukker og salt etter smak. 1. Kutt opp kyllingfileten i 5-6 biter. Bland sammen marinaden og tilsett kyllingen. Mariner så kyllingen i minst en time i kjøleskapet. Lar du den ligge over natten blir smaken enda bedre. 2. Ta opp de marinerte kyllingbitene. Stek så kyllingen på høy varme. Når kyllingen er stekt legges den til side. 3. Nå skal du lage sausen. Smelt to spiseskjeer smør. Tilsett og fres løken til den blir gyllen. Tilsett Ingefær, garam masala, paprikapuler, hvitløk og chilipulver. Rør om og la det frese i et minutt. 4. Ha i tomatene og det som er igjen av marinade, sausen skal småkoke i 10-12 minutter. Fyll på fløten og la den koke videre i 20-25 minutter. Smak til med salt og sukker. 5. Tilsett kyllingbitene i sausen og la de trekke i ca 15 minutter. 6. Dryss over frisk hakket koriander og retten er klar. Server retten med basmatiris, raita og naanbrød. Du kan også prøve med en boks mangochutney til. https://photos.google.com/share/AF1QipOMFYJLO9MG8bMNqzY8rtw5L3C1psR06gFjccuJzgPy9FQqc0cvOWdc0sRsIZriow?key=aW95eldpTWtuLUlCbjF4RVAxTkQ2U000b2cxRXN3 https://photos.google.com/share/AF1QipOHicLCD6FhpYYVKYk0fW1znrLYKxE9IOjMz53JQ63ub5Qu6GFT4POOs--yzvFXxQ?key=a1daeURXZ2FWSG1rR3c0b0IzZk04a24zS19HSWNB Endret 6. mars 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Gidder ikke krangle om matvaner med lyc Det er meningsløst. *vifter en åpen ala capri boks under nesa hans* Endret 6. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 her er en oppskrift til deg bare deg, jeg har testet oppskriften selv, det er hjemme laget tikka masala, sterk er den, den er laget fra bunnen av da.10/10 satire. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fikk litt lyst på en småsvidd grandiosa jeg... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Er det innsamling til noe i dag? Sto en med bøsse på trappa.Gikk ikke ut, kan jo være lureri. Er det ikke om høsten det skal være sånne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå