Teitgutt Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Enkelte, inkludert meg, seier at det nye bandet "Vilde frå Skam" er det kulaste bandet akkurat no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Why is it so hard to explain a pun to a kleptomaniac?Siden ingen svarer så får jeg svare sjøl: Because they always take things literally! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Selv DDE er kulere enn detDichlorodiphenyldichloroethylene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Ble forresten rapportert på instagram i dag for oppfordring til selvskading/selvmord. Alt jeg gjorde var å si til ei at hun kunne droppe sukker i kaffen og heller spise noe frukt da det var Mindre kalorier og hun klagde på for mye kalorier. Det var visst ikke så populært. Hvordan i svarte kunne jeg vite at hun hadde og anoreksia? Og hvor i helvete er det jeg henger egentlig??Tror du får finne deg noen andre steder å henge før du skader noen. Finns det noen lignende side for satanister , den må vel hete "Pentagram"......klukk , klukk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg har i grunn jævlig lyst på en småsvidd grandiosa akkurat nå. Får de merkeligste cravings på morgenkvisten. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=aqAUmgE3WyM Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Utgifter med kun bil: 3800++Utgifter med buss & bil: 2850+Utgifter med kun buss: 1200,-Valgets kval. Er vanskelig dette. Noe må jeg gjøre hvertfall.Selger jeg bilen nå med en gang, så slipper jeg unna årsavgift. Men ville jeg angret? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Dropp bilen, kjøp busskort. Jeg har tatt toget i over 10 år, det er forbausende befriende å slippe alle avgifter og utgifter med å ha bil. Så kommer en av karene inn på jobb og sier han akkurat hadde bilen på verksted og fikk regning på 30000 for å bytte et par deler. Da ler jeg inni meg. Endret 5. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Ja jeg vurderer sterkt dette. Det står mellom to ting nå;1.) Betale halv årsavgift og avskilte bilen, sette den fra meg på jobben (har mulighet til det), og ta kun buss fremover. Så kan jeg sette på skilter igjen hvis jeg angrer.2.) Kjøpe busskort og ta buss til/fra jobb (11600 km i året), se hvor mye jeg sparer ift bompener og bensin (er ut og inn av byen, så masse bompenger!), men fortsatt ha bilen til andre ting.Ja haha, noen ting kan være dyrt. Heldigvis har jeg en gammelt Galant som bare går og går, er nesten aldri noe tull med den. Den er ikke verd mer enn 20-30k så hvis det plutselig skjer noe med den som koster svindyrt så blir den nok heller vraka/solgt grisebillig. Endret 5. mars 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Dropp bilen helt, ikke gå for noe halvveis. Da ender du bare opp med å kjøre mye oftere enn du tenkte fordi det er lettere å ta bilen når du "akkurat ikke rekker bussen". Vent på neste buss da. Endret 5. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Selger jeg bilen nå med en gang, så slipper jeg unna årsavgift. Men ville jeg angret? Den er det bare å tygge på mens du har chans. Sett deg ned og tenk godt gjennom det. Hver bil mindre på veien er hvertfall fordel for andre. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Bil =frihet. hadde ikke klart meg uten. 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Ja jeg er helt enig, jeg liker å høre bil og elsker friheten. Men er samtidig dritt lei av å sitte i kø i rushtiden ut/inn av Oslo. Og på en buss kan man jo bare sitte og chille, høre på god musikk og lese bøker. Har laptop jeg kan ha med meg osv. Er litt enig med Bytex egentlig, dumt med sånt halvveis opplegg kanskje. Heldigvis er jobben min såpass flexy. Begynner som regel 07, men kan jobbe når jeg vil egentlig bare jeg begynner mellom 07 og 09, og slutte mellom 15 og 17. Ofte overtid da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Synes alt ligger til rette for å droppe bil, da. All denne "frihetskjøringen" er egentlig bare bortkastet. Kjøre ned på butikken for å handle, kjøre hjem igjen, kjøre til en kompis, kjøre hit og kjøre dit. Når jeg jobbet i oslo leste jeg masse bøker på vei til og fra jobb iløpet av 2-3 år. Endret 5. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Du har ikke vurdert El-bil da? Har ikke særlig greie på det selv.men du får vel det meste billigere med en el-bil, avgifter, forsikring, kan kjøre i collektivfelt.. Hvis du stort sett kjører fram og tilbake på jobb rundt der i olso området likevel? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kunne ikke tenkt meg et liv uten egen bil. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Synes alt ligger til rette for å droppe bil, da. All denne "frihetskjøringen" er egentlig bare bortkastet. Kjøre ned på butikken for å handle, kjøre hjem igjen, kjøre til en kompis, kjøre hit og kjøre dit. Når jeg jobbet i oslo leste jeg masse bøker på vei til og fra jobb iløpet av 2-3 år. Jeg hadde skjeldent brukt for bil I Oslo men selv da følte jeg noen ganger, det hadde vært greit med bil(når man skal ut av Oslo jeg hadde hobbier som krevde at jeg var mobil, og det gikk ikke med tog og bus, så de hobbiene døde) Nå er det 90 minutter å gå til nærmeste butikk, Vi har 10 hunder, så nå trenger jeg bil. Jeg er nå et skritt nærmere å oppfylle "drømmen" min om å ha en historisk uniform, En britisk venn av meg har funnet frem sider, så nå vet jeg hvor jeg kan skaffe alt, og det ble billigere enn fryktet. Men har vel fremdeles ikke råd før neste år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Kunne ikke tenkt meg et liv uten egen bil. Selg den skrangle kassa di da, da sparer du penger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå