*F* Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 hadde tatt det som en fornærmelse Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Det er sant, b-real. De er jo ikke latterlig billige heller, så. Men hvorfor det, da, Evelen? Som sagt, det er ingen som syns jeg er feit, eller slik. Hadde nok blitt grådig fornærmet om jeg var litt tjukk, så klart. Endret 14. juni 2015 av Catkin Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Nyhetssak ang. "Politiets Facebook-melding rører titusener" der de skrev en status om hun Lisa Holm som ble funnet død. Likevel klarer kommentatorne å blande inn "Steng grensene!!!"... Med hundrevis av likes. No words Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg føler meg nesten som batman når jeg kjører rundt i Bergen, er så godt kjent at jeg føler ingen andre kan kjøre der hvor jeg kan kjøre, jeg kan alle snarveiene og korteste rutene. Snarveier i Bergen? Kjører du mot kjøreretningen da, eller? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Det er sant, b-real. De er jo ikke latterlig billige heller, så. Men hvorfor det, da, Evelen? Som sagt, det er ingen som syns jeg er feit, eller slik. Hadde nok blitt grådig fornærmet om jeg var litt tjukk, så klart. Vel, det hun prøver så si med gaven er "nå må du roe deg ned, tøsekjerring" idk Endret 14. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Apropos Bergen. Kom over denne artikkelen i dag. http://www.ba.no/nyheter/foto-fulgte-bosset-i-sentrum/s/5-8-93129 Trist og leit og sånn, men som vanlig trumfer kommentarfeltet det meste. Kommentarer om hvorfor det ikke blir satt ut flere spann (fordi eierne ikke gidder betale for det), gratis levering av boss på returstasjoner (da må alle betale mer for det via økt renovasjonsavgift som garantert fører til enda flere håpløse kommentarer) osv. Den beste er allikevel denne: Mange steder i utlandet er det lagt ned store systemer i bakken som enten suger avfallet til et sentralt sted eller bare ned i underjordiske kontainere som henter bosset regelmessig. Jeg gir meg ende over. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Sært. Meget sært. Hadde antagelig blitt sint, men prøvd å ikke vise det. hadde tatt det som en fornærmelse Jeg også, men det må jo ses i sammenheng med at vi er menn og at vi aldri kunne vært gravide. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Eller kanskje hun mente "gi meg barnebarn, NAO!"?? Nei, ikke vet jeg. Men hvis det er slik så syns jeg det er en smule ubehagelig. Det er slett ikke sikkert at det blir noe barn på meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 nei, hva skal man med barn uansett, ren utgiftspost 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hun sa hun ikke trengte den selv! Men dama er jo 46 år gammel og sover ikke i samme seng som mannen sin. Det forklarer hvorfor hun ikke trenger den selv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Ja, så klart. Men det forklarer ikke at hun kjøpte den til seg selv. Den stoler jeg ikke på. Skal bli flinkere i hviterussisk. Dama får ikke snakke bak min rygg uten at jeg forstår!! PS: Jau, barn er ikke billige i drift. Endret 14. juni 2015 av Catkin Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Opplysning: Togstreik imorgen mandag fra kl. 10 til 13. Da står alle tog stilt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hva slags hund?Fire år gammel omplasseringssamojed. Finfin fyr, ser ut som om de går overens ganske kjapt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hurra, da har vi fått oss hund #2 Gratulerer, får håpe den blir husrenYa, men den er jo voksen, så kommer til å gå bra på det planet ^_^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Oh my god. Oppdatering, folkens. Hun visste at jeg har spiral og absolutt ikke er gravid. Min forlovede sa dette lenge før hun kom med denne testen. Mind....fucked... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hver gang jeg ser på 007 OHMSS blir jeg påminnt om Rubys selvmord , hun var en av Blofelds allergipasienter......hun drakk etsende syre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 nei, hva skal man med barn uansett, ren utgiftspost De skal man tvinge til å klippe plen , male osv *humrer* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Oh my god. Oppdatering, folkens. Hun visste at jeg har spiral og absolutt ikke er gravid. Min forlovede sa dette lenge før hun kom med denne testen. Mind....fucked... Hva med å få samboeren din til å bare spørre henne hvorfor hun ga den til deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 "Hyggelig" gest? Typ, velkjommen til familien, her har du en helt sedvanlig gave vi i familien vår gir til alle damene sønnene i slekta forlover seg med. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Nå er du i familien, grattis, now get pregnant biatch ellers blir du arvelaus! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå