Overmoden2.0 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ble forresten rapportert på instagram i dag for oppfordring til selvskading/selvmord. Alt jeg gjorde var å si til ei at hun kunne droppe sukker i kaffen og heller spise noe frukt da det var Mindre kalorier og hun klagde på for mye kalorier. Det var visst ikke så populært. Hvordan i svarte kunne jeg vite at hun hadde og anoreksia? Og hvor i helvete er det jeg henger egentlig?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ble forresten rapportert på instagram i dag for oppfordring til selvskading/selvmord. Alt jeg gjorde var å si til ei at hun kunne droppe sukker i kaffen og heller spise noe frukt da det var Mindre kalorier og hun klagde på for mye kalorier. Det var visst ikke så populært. Hvordan i svarte kunne jeg vite at hun hadde og anoreksia? Og hvor i helvete er det jeg henger egentlig??Tror du får finne deg noen andre steder å henge før du skader noen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja, jeg er vist ikke helt trygg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Noen som har smakt Kilkenny? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Stnes ikke den var så gæren jeg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jag furetrekar norrlansgull jag Men sjølvsagt kan jag setta en kassa prips blå 3,5% til livs ett gung i blandt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Smaken er som baken. ellar smaken ar som bakkon som vi plejar si i sverige, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 What does the ghost use to lock his door? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Jeg sier bare en ting I Love Rock N Roll Compressorhead Fingers and Stickboy and Bones har blitt veldig bra til å spille Endret 5. mars 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 What does the ghost use to lock his door?A skeleton key? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 A spookey Why was the skeleton so relaxed? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Synes mitt svar var bedre. Den neste tar jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Because nothing could get under its skin Endret 5. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2016 Good one. Why is it so hard to explain a pun to a kleptomaniac? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Vitsene til bytex er utrolig nok enda verre enn smaken hans i øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå