Muggkaare Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Å gå ned i vekt er ikke problemet folk har, det er å holde vekta som er problemet. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Sant sant. Ein hedonist som meg har vore innafor eit spenn på heile 20 kg dei siste 6-7 åra, så er ikkje spesielt flink til å ha ei spesifikk vekt. Men altså, det er ikkje store justeringar som skal til før det blir skikkeleg slankefest. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Nei, men full kasko er bare tull uansett med mindre man kjører svindyr luxusbil.Nei. Jeg vet ikke hvor tullete det er å ikke ville risikere å sitte igjen med 200 000 (billig nyere småbil) i minus, eller et lån på like mye hvor man kaster penger etter en bil som er fordelt over tusen hjem som spiker. Flere banker krever også at bilen har kasko for biler som de har pant i. Man kan begynne å snakke kasko med biler som er verdt kanskje over 70-80k, avhengig av lommebok og hvor forsiktig man er. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 http://www.kk.no/podcast/apropos-episode-8-tabuhumor-og-hodelus-37583 p TESTVINNER 2: Doxy Wand Massager Vibrator (1199,-) 1. Utseende, materiale og utforming - er den fin? WOW! Denne er svær! Denne er for deg som er ute etter litt mer enn bare en vibrator. Den er utrolig kraftfull og kan brukes over hele kroppen. 2. Går den på batterier eller er den oppladbar? Den må være plugget i stikkontakt (du skjønner hvorfor når du kjenner hvor kraftig den er) men den har heldigvis lang ledning, så det gjør egentlig ikke så mye.3. Hva sier produsenten at den skal gjøre? Produsenten lover at «både kroppen og G-punktet vil elske denne» og det stemmer. 4. Hvordan er støynivået? Dette er ikke noen diskret sak, den lager mye lyd, men gjør til gjengjeld VIRKELIG jobben sin. 5. Hva er positivt, eventuelt negativt med vibratoren? Perfekt leketøy for forspill, og bruker du denne på riktig måte får du det veldig hyggelig både alene og sammen med en partner. Hodet er mykt og behagelig. 6. Orgasmefaktor: gjør den jobben? Ja. 7. Karakter? 6. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Kjøp heller originalen, Hitachi Magic Wand, på Ebay til et par hundre kroner og en omformer til noen tiere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Kjøp heller originalen, Hitachi Magic Wand, på Ebay til et par hundre kroner og en omformer til noen tiere. Den her er bedre http://www.nytelse.no/butikk/produktbilder/ekstrastore/7482xs2.jpg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 For et mesterverk av en film, men jeg klarer likevel ikke å velge mellom denne eller The Room av Tommy Wiseau. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Å gå ned i vekt er alvorleg mykje lettare enn folk skal ha det til. Men mat er jo så godt Har du smakt tikka masala å tandoori Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) ;-------)) -)) Endret 4. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=JmGSCIy7-kk Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva med å ikke gå helt cold turkey da, og heller la bilen stå? Da er den nede på ~1200-1500,- i måneden i utgift på bilen, og du sparer litt, samtidig som du har mulighet til å kjøre når du ønsker det. Det var jo også en tanke. Jeg underdrev faktisk litt når det gjaldt bensin. Jeg kjører jo Nittedal-Oslo nesten hver dag + en del ekstra ting, og ser nå at jeg har brukt over 6000,- (!) på bensin siden 1. Desember. Det er altså ca 2000,- i måneden! Vil nok spare mye på å bare begynne å ta buss til jobben ja. Men ville spart enda mer på å ikke ha bil i det hele tatt. Men har jo egentlig lyst til å ha det 700 i bilforsikring pr. måned? Nja jeg overdrev litt. Det var 650,- fra Gjensidige, men det inkluderer også innbo (1500,- i året) og "reise pluss" (1500,- i året). Bilforsikringa er på ca 4700,- i året, så det blir nesten 400,- i måneden. Jeg har delkasko, men det var svært lite å spare på å gå ned til ansvar, fant jeg ut. det får være egen vurdering. Jeg ser som sakt ikke noe vits i og ha fullkasko på halvgamle biler som må byttes ut før eller senere uansett. Jeg har spart mye penger på billig ansvarsforsikringerf hvertfall. Ja min gamle Galant er ikke mye å ha fullkasko på, den er ikke verd mer enn 20-30k maks. Men som sagt var det svært liten forskjell på ansvarsforsikring og delkasko hos Gjensidige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 We’re scanning the scene in the city tonightWe’re looking for you to start up a fightThere’s an evil feeling in our brainsBut it’s nothing new, you know it drives us insaneRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsSearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroyThere is no escape and that’s for sureThis is the end, we won't take any moreSay goodbye to the world you live inYou’ve always been taking but now you’re givingRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsSearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroyOur brains are on fire with the feeling to killAnd it won't go away until our dreams are fulfilledThere is only one thing on our mindsDon’t try running away ‘cause you’re the one we will findRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsRunningOn our wayHidingYou will payDyingOne thousand deathsSearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroySearchingSeek and destroy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 "Menn tror penisen er større enn den er", skriver Nettavisen og henviser til en studie som sier at 48% av menn tror den "antagelig er større enn gjennomsnittet". Er ikke det cirka det vi bør forvente da? 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Visste du at skjegget ditt ser ut som en rumpe? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 <3 https://www.youtube.com/watch?v=Slb-rCdXtsE https://open.spotify.com/track/61nSbxyL6VRPp32AMscxiF Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Var med i en slankechat på Kik med folk fra hele verden. Kjempe kjekt, helt til jeg fant ut at hun ene var 12. Da måtte jeg bare forlate hele greia. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Var med i en slankechat på Kik med folk fra hele verden. Kjempe kjekt, helt til jeg fant ut at hun ene var 12. Da måtte jeg bare forlate hele greia. Har ikke 12-åringer lov til å gå ned i vekt? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Jo, men jeg gir ikke en 12 åring råd. Føler meg ikke komfortabel med det. Edit: jeg trodde de fleste var 17-18++ så ble litt tatt på senga når hun ene var 12.hun hadde anoreksia når hun var 9 men ble "frisk" og nå ville hun ned i vekt på en normal måte. Jeg har ikke lyst å ta del i å kanskje vippe henne av pinnen i gjen. Endret 4. mars 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jaja. Hadde en heftig hallusinasjon i dag. Sloss med en fyr i et svæet bygg, kom til meg selv igjen liggende på gulvet med en blodig arm. Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå