Emancipate Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ved at på lampegiganten sine sider så er det kode fra en reklameleverandør, som registrerer at du går inn på siden. Så har den andre siden reklame fra samme leverandør. De prøver å vise reklame som er mest mulig relevant for å ikke kaste bort reklameplass. De bruker noe som heter en tracking cookie, og kanskje andre ting for å holde styr på at akkurat du er deg. Hvis du sletter cookies vil normalt lampereklamene forsvinne igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vet vel hvor de bor som skal ha det? Ville gått til de med det, og forklart problemet. Hvis de ikke gjør noe med det selv, bare kast det neste gang Edit forresten: Kanskje litt dumt når jeg tenker etter. Beste å gi beskjed til postbudet kanskje ja.[/ Nei vet ikke hvor, tok bare et raskt søk for å sjekke adressen. Gaten/området er litt stort så kjenner ikke alle, og vet hvor alt er. Lett å finne ut da, men føler ikke det er mitt ansvar å levere posten til noen som ikke har oppgitt husnummer. Denne gangen leste jeg bladet selv, og kastet det. Det er heldigvis ikke noe hun betaler for, men hun vil sikkert ha reklamen for det om.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Man får ganske gode rabatter Pessi av det bladet. Jeg synes du burde si ifra til kicks. I hvert fall prøve. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Noen som har vært i Hell? Har aldri hørt om det stedet før nå. Stakkars mennsker som bor der, glad jeg ikke er en av dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 er godt kjent der. Det er ikke synd på de som bor der, i alle dager? Er bare ett stedsnavn.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nei faen. Må være jævlig sier vi! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Dere søringer har ikke peiling på noen ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Men faen. Hell. Helvete. Ser du? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Noen som har vært i Hell? Har aldri hørt om det stedet før nå. Stakkars mennsker som bor der, glad jeg ikke er en av dem. Ja, flere ganger. Det er ofte varmt der, selv når det begynner å bli kjølig andre steder. Du kjenner sikker uttrykket når sommeren er på ...... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 http://www.nrk.no/norge/hareide-til-brende_-_-hva-tenker-du-om-at-trump-kan-bli-president_-1.12831303 Hva var det som var så rasende festlig? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Men faen. Hell. Helvete. Ser du? Hellboy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 KONGELIG BABY FØDT I SVERIGE!!! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Det kommer nok til å prege nyhetsbildet noen dager fremover. Som det fortjener, selvsagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Så kjedelig nyhet at jeg ble trett - rett og slett. Glimrende, good night zzzzz.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Så kjedelig nyhet at jeg ble trett - rett og slett. Glimrende, good night zzzzz.. natta the Hillbilly Cat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå