Overmoden2.0 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Var ikke mer enn for å se om jeg da kunne ha den hemmelige kontoen i fred. Skulle ikke brukes. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Der er noen forskjellige valg i innstillinger (privacy) der man kan skru av å være søkbar og noe sånt..Men om det hjeper vet jeg ikke, tvislomt kanskje.Fuck hele FB dritten. Bare det at hvis man ikke har konto, er det litt av hvert man ikke får følgt med på.det er jo blitt som et nett på nettet.Har iallfall skrudd av alt og satt "bare meg" på alt jeg kan se og skal bruke det minst mulig.Absolutt minst mulig ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg har en fake IG-konto som jeg brukte for å få bildene mine publisert i avisa jeg jobba i, uten at det virka for suspekt. Valgte et "standard" trøndersk bonde-navn. Gikk helt fint, men jeg kobla den da heller ikke opp mot noen av de andre fake kontoene mine. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg fant ut hva jeg måtte gjøre for å stoppe automatisk synkronisering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg trenger et råd: vi får ofte et kicks-blad i posten og av og til rabattkoder som er ment til en bestemt person. Personen bor visst i samme gate, og har nesten likt navn som min mor. Det virker som denne personen har glemt å skrive inn husnummer, så vi får ofte dette medlemsbladet. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å kontakte kicks og få de til å endre adressen hennes, da jeg ikke kjenner hun som egentlig skal få bladet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg trenger et råd: vi får ofte et kicks-blad i posten og av og til rabattkoder som er ment til en bestemt person. Personen bor visst i samme gate, og har nesten likt navn som min mor. Det virker som denne personen har glemt å skrive inn husnummer, så vi får ofte dette medlemsbladet. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å kontakte kicks og få de til å endre adressen hennes, da jeg ikke kjenner hun som egentlig skal få bladet.Det vanlige er jo bare å slenge posten i kassa til rett eier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg trenger et råd: vi får ofte et kicks-blad i posten og av og til rabattkoder som er ment til en bestemt person. Personen bor visst i samme gate, og har nesten likt navn som min mor. Det virker som denne personen har glemt å skrive inn husnummer, så vi får ofte dette medlemsbladet. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å kontakte kicks og få de til å endre adressen hennes, da jeg ikke kjenner hun som egentlig skal få bladet.Det vanlige er jo bare å slenge posten i kassa til rett eier Jammen det er jo veldig slitsomt at jeg skal leke postmann hver gang hun skal ha det bladet sitt?? Jeg aner heller ikke hvor postkassen hennes er Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Jeg trenger et råd: vi får ofte et kicks-blad i posten og av og til rabattkoder som er ment til en bestemt person. Personen bor visst i samme gate, og har nesten likt navn som min mor. Det virker som denne personen har glemt å skrive inn husnummer, så vi får ofte dette medlemsbladet. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å kontakte kicks og få de til å endre adressen hennes, da jeg ikke kjenner hun som egentlig skal få bladet.Det vanlige er jo bare å slenge posten i kassa til rett eier Jammen det er jo veldig slitsomt at jeg skal leke postmann hver gang hun skal ha det bladet sitt?? Jeg aner heller ikke hvor postkassen hennes er Legg det i den røde postkassa hvis den finnes i nærheten. Endret 2. mars 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Snakk med ditt lokale postkontor/PiB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Takk for tips men jeg tror det er lik for vedkommende har ikke skrevet husnummer bare gatenavn.. Så ser de det navnet til mamma som ligner og legger det der siden de egentlig ikke har peiling på hvor de skal Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Vet vel hvor de bor som skal ha det? Ville gått til de med det, og forklart problemet. Hvis de ikke gjør noe med det selv, bare kast det neste gang Edit forresten: Kanskje litt dumt når jeg tenker etter. Beste å gi beskjed til postbudet kanskje ja. Endret 2. mars 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Er i så godt humør at jeg har lyst på øl. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg drikker kun øl om sommeren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ekleste editen jeg har sett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Det er akkurat som om dere ikke kjenner til mer enn username <-> email <-> realname-korrelasjon for å knytte slikt sammen. Dere blir spionert på. Du har vell ikke spist en bøtte med sitroner vell.? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Han falt oppi sitrongryta som liten. Ikke bry deg om det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Sånn som når jeg søkte på noen lamper hos lampegiganten, så dukket akkurat de jeg hadde søkt på opp på reklamen på et helt annet nettsted jeg var innom.Det har jeg også sett flere ganger. Hvordan skjer sånt? Jo jeg blir litt skremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå