Overmoden2.0 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Teite instagram. Ville lage en 100% privat konto som ikke venner og familie fikk opp. Men selv med en ny epostadresse så kom den kontoen opp på listen vennene mine har på instagram over "venner som har instagram" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..." Kanskje jeg la inn en emailadresse som kunne spores på ett eller annet vis. Veldig rart. Og en kar på jobb fikk meg opp som "you might know this person" selv om jeg ikke hadde hverken navn eller bilde på kontoen, så han plaga meg i månedsvis med "du har ikke facebook liksom haha særlig" Endret 1. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er akkurat som om dere ikke kjenner til mer enn username <-> email <-> realname-korrelasjon for å knytte slikt sammen. Dere blir spionert på. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg lagde en email med Kari Olsen fra Canada. Bare tull på all info, but still. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..." Kanskje jeg la inn en emailadresse som kunne spores på ett eller annet vis. Veldig rart. Og en kar på jobb fikk meg opp som "you might know this person" selv om jeg ikke hadde hverken navn eller bilde på kontoen, så han plaga meg i månedsvis med "du har ikke facebook liksom haha særlig" Hvordan kunne han vite det var deg, hvis du hadde hverken navn eller bilde? Endret 1. mars 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Han spurte "hvem er det" også sa jeg at det er min fake konto. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Men dette omgrepet fuckboy. Kva i alle dagar er det? Eg er 27 år og det er tydelegvis grensa for å ikkje kunne alle kule uttrykk lenger. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..." Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 L4r5 og Anfall pen unge dere har, smile jeg mener Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Takk, men Anfall er fortsatt barnløs. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er du sikker, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Helt sikker kan jeg selvsagt ikke være, men så tidlig som jeg snappa henne opp så må hu ha vært veldig ung i tilfelle. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Helt sikker kan jeg selvsagt ikke være, men så tidlig som jeg snappa henne opp så må hu ha vært veldig ung i tilfelle. Helt sikker kan jeg selvsagt ikke være, men så tidlig som jeg snappa henne opp så må hu ha vært veldig ung i tilfelle. Endret 1. mars 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) The Boys from Liverpool: John, Paul, George, Ringo https://open.spotify.com/artist/3WrFJ7ztbogyGnTHbHJFl2 Jeg flyttet ut ganske fort etter at søstra mi og ungen hennes flytta, jeg slapp å være privatsjåfør like mye som hun Taxi kommer du, jeg venter på deg Endret 1. mars 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Djeez, kommer ingenting godt ut av å lese gjennom gamle gjestebøker. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nam nam, Long island ice tea island tea tea Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nam nam, Long island ice tea island tea tea Du har med alle ordene, og litt til. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Se så airodynamisk og "sleak" den er! -- - Det skal sies at den er "sporty" i virkeligheten da. Standard er 1.6L 90Hester, Denne har 2L 128Hester. Skal bli godt med ny bil, den vi har er for liten for de 10 hundene vi har, pluss den sikkert tar fyr snart. Den var taksert forige uke til +- 6000kr, med en drøss med ting som må fikses. så den skal nok bare bli spiker! Nå er det spiker i kista for diesel, etter nyheten om palmeolje og regnskog. Så da blir det ikke det. Hydrogen er fremtidens biler. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Prøvde å opprette en fake facebook og koble den hemmelige instagramkontoen til den, virket supert, helt til jeg logga inn på den ekte facebooken min. Da plutselig la venner til den nye kontoen. Så ser jaggu meg ut som man må opprette alt på en tlf man ikke bruker til vanlig? For noe tull. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Skjer med og ha fake profiler da, vitsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå