Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..."

Kanskje jeg la inn en emailadresse som kunne spores på ett eller annet vis. Veldig rart. Og en kar på jobb fikk meg opp som "you might know this person" selv om jeg ikke hadde hverken navn eller bilde på kontoen, så han plaga meg i månedsvis med "du har ikke facebook liksom haha særlig"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..."

Kanskje jeg la inn en emailadresse som kunne spores på ett eller annet vis. Veldig rart. Og en kar på jobb fikk meg opp som "you might know this person" selv om jeg ikke hadde hverken navn eller bilde på kontoen, så han plaga meg i månedsvis med "du har ikke facebook liksom haha særlig"

Hvordan kunne han vite det var deg, hvis du hadde hverken navn eller bilde?

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Helt sikker kan jeg selvsagt ikke være, men så tidlig som jeg snappa henne opp så må hu ha vært veldig ung i tilfelle.

Helt sikker kan jeg selvsagt ikke være, men så tidlig som jeg snappa henne opp så må hu ha vært veldig ung i tilfelle.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Se så airodynamisk og "sleak" den er!

-- -

Det skal sies at den er "sporty" i virkeligheten da. Standard er 1.6L 90Hester, Denne har 2L 128Hester.

Skal bli godt med ny bil, den vi har er for liten for de 10 hundene vi har, pluss den sikkert tar fyr snart. Den var taksert forige uke til +- 6000kr, med en drøss med ting som må fikses. så den skal nok bare bli spiker!

Nå er det spiker i kista for diesel, etter nyheten om palmeolje og regnskog.

Så da blir det ikke det.

Hydrogen er fremtidens biler.

Lenke til kommentar

Prøvde å opprette en fake facebook og koble den hemmelige instagramkontoen til den, virket supert, helt til jeg logga inn på den ekte facebooken min. Da plutselig la venner til den nye kontoen. Så ser jaggu meg ut som man må opprette alt på en tlf man ikke bruker til vanlig? For noe tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...