MR SPEED Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Veldig bra lyd på de øre proppene av Beats by Dr. Dre, jeg er glad for jeg kjøpte de da, bare litt stiv pris da 1300.kr. jeg har tatt bilder for moro skyld da, https://goo.gl/photos/viXRzKVU5aUqxCxU8 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Kjøpt min første bil i dag, kanke kjøre den har ikke lappen, men den er veldig fin og stor. Endret 29. februar 2016 av Gunfreak Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Hva slags bil blei det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hva slags bil blei det? En sporty eksotisk fransk sports bil med navn Peugeot Expert. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Eg høyrer denne låta altfor sjeldan. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Fylla sitter temmelig tungt igjenog de andre folka sover drit i demskallen hans er hekta på en tingden tingen har et fornavn ingentingEn soloppgang har aldri vært så styggThore Skogmann ville sikkert kalt den 'snygg'Han åpner kjøleskapet, ingenting...størkna blod i håret men ingen stingOg om man bare bare hadde ølom man bare bare hadde ølHalsen hans er sår, den står i brannHan skrur på springen, får i seg litt vannEn kasse export det var mer enn nokNok til ingenting han gikk amokMens alle brilleballer pimpa vinSpelte han sin rolle bra han var et svinFylla sitter temmelig tungt igjendet han trenger nå er medisinOg om han bare bare hadde ølom han bare bare hadde øl(okay Jokke..)Han stikker nåklokka er snart femHan går og når den første banen hjemFor i kjøleskapet hjemme er det ølkjøleskapet hjemme er det øløl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl-øl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Hva slags bil blei det? En sporty eksotisk fransk sports bil med navn Peugeot Expert. Peugeot? Æsj. Forberedt deg på å måtte bruke spesialverktøy (du må selvimportere) for alt fra å skifte lyspære til å bytte vindusviskere. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hva slags bil blei det? En sporty eksotisk fransk sports bil med navn Peugeot Expert. Peugeot? Æsj. Forberedt deg på å måtte bruke spesialverktøy (du må selvimportere) for alt fra å skifte lyspære til å bytte vindusviskere. Peugeot ekspert er helt samma bil som Citroen Jumpy eller Toyota Proace, helt lik bil laget på samme fabrikk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Spesialverktøy for å skifte lyspære og vindusvisker? Har jeg vanskelig for å tro. Tror også det er bare hvis du skal gjøre spesielle ting du trenger spesielt verktøy til.sånt som de fleste overlater til et verksted å gjøre.Mercedes Citan blir vel også laget på de fabrikkene hvis jeg ikke husker feil. De skal ha veldig bra karosserier. Endret 1. mars 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Se så airodynamisk og "sleak" den er! Det skal sies at den er "sporty" i virkeligheten da. Standard er 1.6L 90Hester, Denne har 2L 128Hester. Skal bli godt med ny bil, den vi har er for liten for de 10 hundene vi har, pluss den sikkert tar fyr snart. Den var taksert forige uke til +- 6000kr, med en drøss med ting som må fikses. så den skal nok bare bli spiker! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er det vår nå? No way det er alt for tidlig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Kalenderen sier så. Naturen er ikke helt enig Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Se så airodynamisk og "sleak" den er! Det skal sies at den er "sporty" i virkeligheten da. Standard er 1.6L 90Hester, Denne har 2L 128Hester. Skal bli godt med ny bil, den vi har er for liten for de 10 hundene vi har, pluss den sikkert tar fyr snart. Den var taksert forige uke til +- 6000kr, med en drøss med ting som må fikses. så den skal nok bare bli spiker! Racing? 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Hva er greia med leapyear and leo? Endret 1. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Herlig musikk Dowster and Vagabond KNALL HARD BASS https://open.spotify.com/user/jokingnutria/playlist/07QCy8umyus09AQemhoR6G Endret 1. mars 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå