KatrinaS Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Holdt baby for første gang i går, 4 timer. Satt i en utrolig god lenestol ved siden av kuvøsen. Duppa av i en halvtime ca siden det var så avslappende. Fikk mer ut av de fire timene enn å sove en natt. Frokost og kvelds er for det meste brød og pålegg, og det er veldig bra. Men det er så tørt at man sliter med å svelge. Smøret på massemajones, smør på en skive med ost og fylte hele toppen med agurkskiver. Fortsatt var det for tørt.. Får begynne å kjøpe noe brød og litt pålegg og ha på rommet isteden kanskje. Apropo reklamen som går på tven hele tiden, 2 uker uten mobil, eller latterkrampe i 48 timer? Endret 14. juni 2015 av BananLaks 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Selv hadde jeg valgt latterkrampe i to uker. Men det er fordi telefonen er utrolig viktig akkurat mens vi er her og kunne ikke vært foruten. Men hadde holdt meg på hotellrommet hele dagen for å ikke virke som en komplett idiot. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 hadde fryktet for helsen ved 2 døgn latterkrampe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Man kan dø av latterkrampe, så selvsagt 2 uker uten mobiltelefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Holdt baby for første gang i går, 4 timer. Satt i en utrolig god lenestol ved siden av kuvøsen. Duppa av i en halvtime ca siden det var så avslappende. Fikk mer ut av de fire timene enn å sove en natt. Frokost og kvelds er for det meste brød og pålegg, og det er veldig bra. Men det er så tørt at man sliter med å svelge. Smøret på massemajones, smør på en skive med ost og fylte hele toppen med agurkskiver. Fortsatt var det for tørt.. Får begynne å kjøpe noe brød og litt pålegg og ha på rommet isteden kanskje. Apropo reklamen som går på tven hele tiden, 2 uker uten mobil, eller latterkrampe i 48 timer? Aww så koselig Vet dere hvor lenge dere må bli på sykehuset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Og jeg var sent våken for jeg så bryllup og deretter så jeg film og strikket Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Aww så koseligVet dere hvor lenge dere må bli på sykehuset? I hvertf all til begynnelsen av september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Aww så koseligVet dere hvor lenge dere må bli på sykehuset? I hvertf all til begynnelsen av september. Wow lenge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hurra, da har vi fått oss hund #2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hurra, da har vi fått oss hund #2 Gratulerer, får håpe den blir husren. Er det så forferdelig å kjøre i Bergen at det gjør noe? Eller er det mye enveiskjørt osv? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Bergen er faktisk litt forferdelig om man ikke er godt kjent, enormt mange enveiskjørte gater, og mange veier er forbeholdt kollektivtrafikk. Det burde gå greit dog, det er jo greit skiltet, men forbered deg på å ta noen unødvendige runder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Vi som spiller Ingress kjenner ikke til noe annet en unødvendige runder og omveier så det går fint Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg føler meg nesten som batman når jeg kjører rundt i Bergen, er så godt kjent at jeg føler ingen andre kan kjøre der hvor jeg kan kjøre, jeg kan alle snarveiene og korteste rutene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvis man skal kjøre i Bergen sentrum, så er det en stor fordel å vite hvilken fil du må ligge i til enhver tid. Det er mye enveiskjøring, og kryssene kan komme raskt når man ikke er kjent. Da er du helt avhengig av å ligge i riktig fil fra før av, hvis ikke så risikerer du å kjøre som en tulling rundt halve byen for å komme tilbake til der du var. Litt overdrevet, men mener jeg er inne på noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Eh, dere? Hva hadde dere tenkt dersom svigers ga dere en graviditetstest helt ut av det blå? *satt ut* Endret 14. juni 2015 av Catkin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Sært. Meget sært. Hadde antagelig blitt sint, men prøvd å ikke vise det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg har jo ikke noe å bli sur over, egentlig, hehe. Jeg vet jo at jeg ikke ser ut som om jeg er gravid. Har akkurat greid å komme meg opp til 40 kg. Lurte litt på om det kanskje var et hint, eller noe slikt. "Jeg vil ha barnebarn!". Nei, vet ikke. Men det er jo litt sært å bare gi meg noe sånt helt ut av det blå. Hun sa hun ikke trengte den selv! Men dama er jo 46 år gammel og sover ikke i samme seng som mannen sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Kjekt og ha! Ikke kast det du kan få bruk for det en vak Eh, dere? Hva hadde dere tenkt dersom svigers ga dere en graviditetstest helt ut av det blå? *satt ut* https://www.youtube.com/watch?v=imHVpBK8Ki4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå