Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Akkurat nå går jeg "bare" på stemningstabiliserende og leddgiktmedisin (+medisin for å motvirke bivirkninger av sistnevnte) fast.

De må jeg gå på resten av livet.

Ibux, Imovane og Sobril ved behov. Går en del Ibux, men de andre prøver jeg å være flink med å ikke bruke for ofte. Nå er det sånn at legen spør om jeg trenger mer, i motsettning til før hvor det var jeg som ba om mer.

Edit: Nå glemte jeg selvsagt astma-medisinen jeg må ta hver dag og allergimedisinen jeg må ta hver dag ca. halve året.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå går jeg "bare" på stemningstabiliserende og leddgiktmedisin (+medisin for å motvirke bivirkninger av sistnevnte) fast.

De må jeg gå på resten av livet.

Ibux, Imovane og Sobril ved behov. Går en del Ibux, men de andre prøver jeg å være flink med å ikke bruke for ofte. Nå er det sånn at legen spør om jeg trenger mer, i motsettning til før hvor det var jeg som ba om mer.

Edit: Nå glemte jeg selvsagt astma-medisinen jeg må ta hver dag og allergimedisinen jeg må ta hver dag ca. halve året.

Hva faen gjorde man i gamle dager før det var piller for alt?

btw sjekk edit ;)

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Jeg bruker også noen allergi piller. De heter Loratadin.

Jobber med å fase ut alcohol, men det er ikke så lett. Prøver å holde meg til 365 øll og lettøll.
Syns det går bedre. Jeg drakk alt for mye, og fikk beskjed slutte for noen år siden.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Kutte alkohol har aldri vært et problem for meg. Har ingen drikkevenner som maser om bytur og drekking i helgene og slikt.

Tar jeg en pils med en kollega en rolig lørdag gjør det meg ikkeno. Men ikke 5.

Ser sånne artikler som "Dette gjør en alkoholfri måned med kroppen din" og ler litt inni meg..har vært sånn i 10 år jeg. Som om det er sensasjonsnyheter liksom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sjekka nettbanken. Har visstnok drokke 15 halvlitere. Ikke rart jeg jeg fikk blackout.

Edit: husker jeg fikk resten av Tacoen til en fremmed i går, men lurer på hva jeg har sagt for å få den.

Var den fremmede mann eller kvinne? Det er relevant i forhold til hva en taco er for noe... :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...