L4r5 Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Akkurat nå går jeg "bare" på stemningstabiliserende og leddgiktmedisin (+medisin for å motvirke bivirkninger av sistnevnte) fast. De må jeg gå på resten av livet. Ibux, Imovane og Sobril ved behov. Går en del Ibux, men de andre prøver jeg å være flink med å ikke bruke for ofte. Nå er det sånn at legen spør om jeg trenger mer, i motsettning til før hvor det var jeg som ba om mer. Edit: Nå glemte jeg selvsagt astma-medisinen jeg må ta hver dag og allergimedisinen jeg må ta hver dag ca. halve året. Endret 27. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Akkurat nå går jeg "bare" på stemningstabiliserende og leddgiktmedisin (+medisin for å motvirke bivirkninger av sistnevnte) fast. De må jeg gå på resten av livet. Ibux, Imovane og Sobril ved behov. Går en del Ibux, men de andre prøver jeg å være flink med å ikke bruke for ofte. Nå er det sånn at legen spør om jeg trenger mer, i motsettning til før hvor det var jeg som ba om mer. Edit: Nå glemte jeg selvsagt astma-medisinen jeg må ta hver dag og allergimedisinen jeg må ta hver dag ca. halve året. Hva faen gjorde man i gamle dager før det var piller for alt? btw sjekk edit Endret 27. februar 2016 av Lunalotic Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 man døde, drepte noen eller havnet på sinnssykehus resten av livet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Ketamin er morsommere enn MDMA, i hvert fall. Men sånn egentlig er det ingenting som frister for tiden. Rus er kjedelig. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hallo. Åssen går det med forumhodene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Jeg tror jeg er den eneste som alltid spydde som ei alke hver gang jeg har prøvd hasj, så jeg har styrt lett unna alle typer dop deretter. Inkludert alkohol. Endret 27. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Jeg bruker også noen allergi piller. De heter Loratadin. Jobber med å fase ut alcohol, men det er ikke så lett. Prøver å holde meg til 365 øll og lettøll.Syns det går bedre. Jeg drakk alt for mye, og fikk beskjed slutte for noen år siden. Endret 27. februar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg elsker blackouts, men jeg husker jeg spiste opp resten av Tacoen til en eller anna fyr, akkurat den biten kunne jeg glemt, men neida Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Klar for en helg med snømåking og andre gøye ting. Jukkemusklene skal få kjørt seg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg bruker også noen allergi piller. De heter Loratadin. Jobber med å fase ut alcohol, men det er ikke så lett. Prøver å holde meg til 365 øll og lettøll. Syns det går bedre. Jeg drakk alt for mye, og fikk beskjed slutte for noen år siden. Er ikke du bare sånn 18-19? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tror du jeg var 5 -6 år når jeg reg. her i 2002? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Mange smarte 6-åringer der ute.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Kutte alkohol har aldri vært et problem for meg. Har ingen drikkevenner som maser om bytur og drekking i helgene og slikt. Tar jeg en pils med en kollega en rolig lørdag gjør det meg ikkeno. Men ikke 5. Ser sånne artikler som "Dette gjør en alkoholfri måned med kroppen din" og ler litt inni meg..har vært sånn i 10 år jeg. Som om det er sensasjonsnyheter liksom. Endret 27. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tror du jeg var 5 -6 år når jeg reg. her i 2002? Vet vel ikke når du registrerte deg her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Det står rett nedenfor navnet hans. Og ditt. Og mitt. Men ikke på mobil versjonen Endret 27. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Sjekka nettbanken. Har visstnok drokke 15 halvlitere. Ikke rart jeg jeg fikk blackout. Edit: husker jeg fikk resten av Tacoen til en fremmed i går, men lurer på hva jeg har sagt for å få den. Endret 27. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Sjekka nettbanken. Har visstnok drokke 15 halvlitere. Ikke rart jeg jeg fikk blackout. Edit: husker jeg fikk resten av Tacoen til en fremmed i går, men lurer på hva jeg har sagt for å få den. Var den fremmede mann eller kvinne? Det er relevant i forhold til hva en taco er for noe... Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Sikkert en mann. I dette tilfelle en helt vanlig taco. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Rus er kjedelig. Enig, føler jeg datt oppi gryta som obelix i tidlig ungdom og har ikke noe behov for rus etter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hvilken bærbar PC skal jeg kjøpe? Vil stort sett bli brukt til tekstbehandling, streaming og videotitting og spilling et par hakk under superduper grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå