Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Fin museumsgjenstand da. En ting er å eie flyet, men om en ikke har råd til å drifte det, så er det litt pointless. Prøv med dama.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Elvis Presley's physician dies at 88

Published:Thursday, February 25th 2016, 12:25 pm EST

Updated:Thursday, February 25th 2016, 12:41 pm EST

By WMCActionNews5.com Staff

MEMPHIS, TN (WMC) - 
The man who took care of the King of Rock died Wednesday

Dr. George Nichopoulos was Elvis Presley's physician. Memorial Park Funeral Home confirmed that they are handling his funeral.

Nichopoulos began treating Presley in 1967 for saddle pain, then started working exclusively for Presley between 1970 and Presley's death in 1977. Nichopoulos was present the day Elvis died and tried to save his life.

Nichopoulos was often criticized because of Presley's fatal abuse of prescription drugs. He was indicted on multiple counts of over-prescribing drugs to Elvis Presley, Jerry Lee Lewis, and several other patients in 1980. However, he was acquitted on all counts.

His medical license was revoked in 1995 and he became a road manager for Jerry Lee Lewis for a short period of time.

Nichopoulos was 88 years old at the time of his death.

(uetisk av han som lege å ta imot gaver fra Elvis samt huslånet på 200k US)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

En ting jeg er lei av...få sprutavføring hver gang jeg blir nervøs. Har du noe piller mot det?

Skulle bare visst hvor mye det hemmer meg sosialt..

Nope, men hør med legen din.

Han har nok en pille mot alt som er ille.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tenk om alle medisinene kun gjorde det de skulle og ikke hadde noen som helst bivirkninger.

Jeg har prøvd såkalte "lykkepiller" tidligere. Tok meg litt i å undre på navnet. Hvorfor "lykkepiller"? Det burde heller hete noe sånt som "en-smule-mindre-jævlig-piller".

En ekte lykkepille hadde jeg tatt uten å mukke.

Lenke til kommentar

Faen, det er sant. Det er noe av det mest behagelige jeg noen gang har vært borti.

Er over ti år siden jeg sist prøvde knips, men seinest her om dagen tok jeg meg selv i å sitte å se gjennom vennelista mi og se om jeg kjente noen som kunne skaffe noe sånt. Dessverre (heldigvis?) fant jeg ikke noen. Har ikke noen kontakter på noenting lenger. Aldri prøvd rein MDMA, men skulle gjerne gjort det.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tenk om alle medisinene kun gjorde det de skulle og ikke hadde noen som helst bivirkninger.

Jeg har prøvd såkalte "lykkepiller" tidligere. Tok meg litt i å undre på navnet. Hvorfor "lykkepiller"? Det burde heller hete noe sånt som "en-smule-mindre-jævlig-piller".

En ekte lykkepille hadde jeg tatt uten å mukke.

Har gått på disse (med ca 100% mer enn anbefalt dose, selvfølgelig etter råd fra lege.) i nesten 2 år. Det funker. Panikkangst og lignende er borte, da er jeg fornøyd.

Gjør alt for å bli benzo avhengig som Overmoden. Og det finnes alternativer imo.

EDIT: 

Hah, jeg hadde konkuranse som ung.. hvor mye mdma kan jeg ta.. 1000mgish er overdosen... så kunne godt ta 8-9 piller.. men ante jo ikke hva annet som var i de.

Funny story.

Fikk noen piller som het Bjarne Betjent på Blitz.

Dette måtte da være fett tenkte jeg? hah. nei, dette var ketamin. Så jeg satt en times tid å titta på at ene armen min mista bevegelsen, ba folk ringe ambulanse osv men de ga faen hæhæ. Kom meg etterhvert opp på nachspiel da, ingen der trodde på at jeg var rusa på knips siden jeg gikk sideveis men jeg kom meg nå på dass. For de som har tatt litt dop er dass en jvævlig utfordring på noen stoffer... veggene rista og dassen beveget seg sideveis... jeg fikk pissa på ca 20 min tenker jeg. 

Nå sporter jeg av. 

Hvis du først skal ruse deg.. finn noe fett.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...