oOF Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ween er begge deler. Og av de få som er i stand til å klare det på en god måte. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ikke ofte jeg reklamerer (sikkert første gangen!), men http://www.imdb.com/title/tt4061080/ er verdt å få med seg. Men ja, kanskje man skulle tatt seg en whisky... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Vurderer en en liten folkøl her og. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Kunne tenkt meg dette flyet her. gjerne med dama på kjøpet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hun bor sikkert i senga hans. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Fin museumsgjenstand da. En ting er å eie flyet, men om en ikke har råd til å drifte det, så er det litt pointless. Prøv med dama. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva skjer i kveld? Fredag kveld hjemme med forkjølelse er noe dritt. Har i hvert fall en to-liters med Strongbow, men tror ikke det hjelper på forkjølelsen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ingenting. Sitter og ser på saltybet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Elvis Presley's physician dies at 88Published:Thursday, February 25th 2016, 12:25 pm ESTUpdated:Thursday, February 25th 2016, 12:41 pm ESTBy WMCActionNews5.com StaffMEMPHIS, TN (WMC) - The man who took care of the King of Rock died WednesdayDr. George Nichopoulos was Elvis Presley's physician. Memorial Park Funeral Home confirmed that they are handling his funeral.Nichopoulos began treating Presley in 1967 for saddle pain, then started working exclusively for Presley between 1970 and Presley's death in 1977. Nichopoulos was present the day Elvis died and tried to save his life.Nichopoulos was often criticized because of Presley's fatal abuse of prescription drugs. He was indicted on multiple counts of over-prescribing drugs to Elvis Presley, Jerry Lee Lewis, and several other patients in 1980. However, he was acquitted on all counts.His medical license was revoked in 1995 and he became a road manager for Jerry Lee Lewis for a short period of time.Nichopoulos was 88 years old at the time of his death. (uetisk av han som lege å ta imot gaver fra Elvis samt huslånet på 200k US) Endret 26. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 To ting jeg er lei av: 1: Å ta medisiner. 2: Å vite at jeg må ta medisiner hver jævla dag resten av livet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) En ting jeg er lei av...få sprutavføring hver gang jeg blir nervøs. Har du noe piller mot det? Skulle bare visst hvor mye det hemmer meg sosialt.. Endret 26. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Tull og tøys! Medisiner er da awesome! LIVET er awesome! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Tull og tøys! Medisiner er da awesome! LIVET er awesome! Jeg tror jeg må bytte medisiner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) En ting jeg er lei av...få sprutavføring hver gang jeg blir nervøs. Har du noe piller mot det? Skulle bare visst hvor mye det hemmer meg sosialt.. Nope, men hør med legen din. Han har nok en pille mot alt som er ille. Endret 26. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tenk om alle medisinene kun gjorde det de skulle og ikke hadde noen som helst bivirkninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Tenk om alle medisinene kun gjorde det de skulle og ikke hadde noen som helst bivirkninger.Jeg har prøvd såkalte "lykkepiller" tidligere. Tok meg litt i å undre på navnet. Hvorfor "lykkepiller"? Det burde heller hete noe sånt som "en-smule-mindre-jævlig-piller". En ekte lykkepille hadde jeg tatt uten å mukke. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Antidepressiva = Litt djupe dalar, men ikkje sånn heilt forbanna håplaust djupe dalar. Lykkepille = MDMA. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Faen, det er sant. Det er noe av det mest behagelige jeg noen gang har vært borti. Er over ti år siden jeg sist prøvde knips, men seinest her om dagen tok jeg meg selv i å sitte å se gjennom vennelista mi og se om jeg kjente noen som kunne skaffe noe sånt. Dessverre (heldigvis?) fant jeg ikke noen. Har ikke noen kontakter på noenting lenger. Aldri prøvd rein MDMA, men skulle gjerne gjort det. Endret 27. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Tenk om alle medisinene kun gjorde det de skulle og ikke hadde noen som helst bivirkninger.Jeg har prøvd såkalte "lykkepiller" tidligere. Tok meg litt i å undre på navnet. Hvorfor "lykkepiller"? Det burde heller hete noe sånt som "en-smule-mindre-jævlig-piller".En ekte lykkepille hadde jeg tatt uten å mukke. Har gått på disse (med ca 100% mer enn anbefalt dose, selvfølgelig etter råd fra lege.) i nesten 2 år. Det funker. Panikkangst og lignende er borte, da er jeg fornøyd. Gjør alt for å bli benzo avhengig som Overmoden. Og det finnes alternativer imo. EDIT: Hah, jeg hadde konkuranse som ung.. hvor mye mdma kan jeg ta.. 1000mgish er overdosen... så kunne godt ta 8-9 piller.. men ante jo ikke hva annet som var i de. Funny story. Fikk noen piller som het Bjarne Betjent på Blitz. Dette måtte da være fett tenkte jeg? hah. nei, dette var ketamin. Så jeg satt en times tid å titta på at ene armen min mista bevegelsen, ba folk ringe ambulanse osv men de ga faen hæhæ. Kom meg etterhvert opp på nachspiel da, ingen der trodde på at jeg var rusa på knips siden jeg gikk sideveis men jeg kom meg nå på dass. For de som har tatt litt dop er dass en jvævlig utfordring på noen stoffer... veggene rista og dassen beveget seg sideveis... jeg fikk pissa på ca 20 min tenker jeg. Nå sporter jeg av. Hvis du først skal ruse deg.. finn noe fett. Endret 27. februar 2016 av Lunalotic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå