Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke godt å si, men siden bildet er fra Trophy Burro sin Instagram, så er nok ikke en slangeklemme en merkelig referanse heller. Ser ut som han driver med div. offroad-racing. Da går det gjerne med noen slangeklemmer på ymse steder i motoren.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Motorer og automatikk har ofte sånne klemmer man skrur på med skrujern. Så det er nok for motorjenter da. Uten bling på. Rillene er sporene tannhjulet bruker for å stramme klemma når man skrur.

Klumpen på toppen er skruen man strammer med. Så neste gang sier du bare I GET IT PUT A RING ON IT NOW

8872731574302.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ble postet på en bilside. Så er vel ment til biljenter og gutter. Derfor jeg ikke tok den :p men hun som hadde tagget meg trodde det var spillrelatert. Hadde sikkert ikke tatt den da heller, men.

Da er det vel tydelig at venninna di ikke er noe å spare på.

I går lånte jeg mamma sin bil og parkerte foran et sted der jeg og en kompis spiste. Jeg betalte for parkeringslapp og tenkte at det ikke var så farlig, for det er sjelden parkeringsvakter sjekker klokka 22 på kvelden, spesielt siden alle andre parkeringsplasser i nærheten er gratis etter 21. Så jeg var ikke så nøye med tida og gikk ut 10 minutter etter at lappen løp ut. Da sto en parkeringsvakt mellom døra og bilen. "Er det bilen din?" spurte han. "Ja, du trenger ikke å skrive bot," svarte jeg. Flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...