Muggkaare Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Monstrance Clock for faen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Satan Prayer eller Body and Blood for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Deus in Absentia. Sterkt Abba- inspirert, og det er ikke nødvendigvis noe negativt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Ghost spiller opp til dans igjen i Trondheim på lørdag, sammen med Tribulation. Blir garantert djevelsk fett. Synes forsåvidt at hele Infestissumam oser av Abba, jeg, og til en viss grad også Roky Erickson. Og det er selvfølgelig utelukkende positivt da både Abba og Roky Erickson er helt suverent. Går for Year Zero, Monstrance Clock og Ghuleh / Zombie Queen som bandets beste låter. Umulig å velge en favoritt. Endret 25. februar 2016 av Egg Shen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Første post på diskusjon.no med min nye Lenovo-laptop. Hvilken modell? Lenovo er fine greier. Samme som Ghost Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Vival nr 3 tatt. Håper den funker. (har bare 2 mg pr pille)Si fra om du har noen til overs. De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri2 mg vival er jo under halvparten av de vivalene en lege ellers skriver ut. Man må får å få en liten effekt, avhengig av hvor "innkjørt" man er på dette, opp i minimum 10-15 mg. Jeg for min del bruker fem stk 5mg stesolid, som er akkurat det samme som Valium, Vival og Stesolid, med virkestoffet Diazepam, når jeg skal til tannlege og andre møter jeg gruer meg svært til. Det fantes Blå Valium i Norge for noen år siden, de var på 10mg stk og ble etterhvert fjernet fra de norske apotekhyller pga styresmaktene mente dette ble for sterkt for osvv godt voksne nordmenn. Disse finner du nå i alle andre land enn selvfølgelig nettopp Norge. Typisk Norge, igjen!Var oppe i 15-20 mg Sobril, nada, nå oppe i 10 mg vival, nada. Og jeg får bare 2 mg, 20 stykk. Så må jo Faen meg ringe som en narkis på legekontoret for å få nye hver 3-4 dag. Piss meg i øret. Edit: sobrilen sovna jeg av da, men ar jo ikke det som var poenget med de. Endret 25. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Tror du urin i øret hjelper da? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Var oppe i 15-20 mg Sobril, nada, nå oppe i 10 mg vival, nada. Og jeg får bare 2 mg, 20 stykk. Så må jo Faen meg ringe som en narkis på legekontoret for å få nye hver 3-4 dag. Piss meg i øret. Edit: sobrilen sovna jeg av da, men ar jo ikke det som var poenget med de. Nå vet jeg ikke hvor folket henger etter at de ble jagd ut av Nygårdsparken, men litt rivotril burde ikke være vanskelig å oppdrive i Bergen. Vidundermedisin. Fungerer mot mot gruff og sjelesorg, skjøre nerver og dødsangst. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Prøver å holde meg på rett side av norsk lov dessverre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hva med etterpå, når virkningen er over? Jo mer man bruker sånne medics jo mer må man ha. Jeg bruker zopiklon i nøden for å sove, men prøver bruke de så lite som mulig. Kunne sikkert hjelpt med mye annet også men det er jo bare å feie problemet under teppet. Det er ingen løsning Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg går til behandling, men dessverre er det ikke fiksa på en en dag. Så da er poenget at disse skal hjelpe meg i nøden. De hjelper bare ikke Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ok skjønner. Lykke til hvertfall Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hva er de til? Bruker selv cipralex 20mg mot depresjon, truxal 25-45mg mot panikkanfall og 10mg zyprexa/olanzapine mot schizophreni. Gått på dem i noen uker og dosene økes. Merker gradvis hjelpende effekt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Første post på diskusjon.no med min nye Lenovo-laptop. Hvilken modell? Lenovo er fine greier. Samme som Ghost Ja er veldig fornøyd hittil. Den heter Z50-75. Har A10-prosessor som visstnok skal være bra saker (?) Har dårlig peil på PC men virker bra hittil og kosta bare 5600,- (satt ned fra 6k) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har A10-prosessor som visstnok skal være bra saker (?Beklager, men det er søppel. For 400 kroner mer kunne du fått Intel 4210U som er nesten 1.5 så rask i praksis. Jaja, du overlever. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Må ikke være sånn en gledesdreper da Eman.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Ok, Lenovo er sikker bedre kvalitet enn den jeg sammenlignet med (Acer, tror jeg). Endret 25. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har 4210U. Er flaskehalsen på PCen min, men gjer i og for seg jobben den skal gjere. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har jeg kjøpt søppel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå