Bytex Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Ohoi! Jeg skal bli "rik" og berømt! Det kan du gjøre på alle camsites. Men du må fortsatt få folk til å betale blant tusenvis av andre modeller...bortkasta tid. Tipper det er bare 1% som tjener noe særlig bra. Endret 24. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 sånn sett har jo reklamesalg av hjemmevideoer bedre potensiale, si man legger ut 100 videoer og gjennomsnittsvideoen er sett 1 000 000 ganger, da har man nok en fin liten bi-inntekt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ei jente jeg kom i prat med i en seminartime på universitetet for noen uker siden fant meg på facebook og spurte om hun kunne få nevne meg i en jobbsøknad. 1 Lenke til kommentar
PsychoTheRapist.... Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Vival nr 3 tatt. Håper den funker. (har bare 2 mg pr pille)Si fra om du har noen til overs. De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri 2 mg vival er jo under halvparten av de vivalene en lege ellers skriver ut. Man må får å få en liten effekt, avhengig av hvor "innkjørt" man er på dette, opp i minimum 10-15 mg. Jeg for min del bruker fem stk 5mg stesolid, som er akkurat det samme som Valium, Vival og Stesolid, med virkestoffet Diazepam, når jeg skal til tannlege og andre møter jeg gruer meg svært til. Det fantes Blå Valium i Norge for noen år siden, de var på 10mg stk og ble etterhvert fjernet fra de norske apotekhyller pga styresmaktene mente dette ble for sterkt for osvv godt voksne nordmenn. Disse finner du nå i alle andre land enn selvfølgelig nettopp Norge. Typisk Norge, igjen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Bare mangler at Profetens Ummah gearer seg opp i kjortel og patruljerer gatene også. Så kan de møtes og slåss og få det ut og dra hjem igjen. Du sa det., og sånn ble det: «Allaahs soldater» Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Haha, nydelig. Men nå har ikke disse Soldiers of Odin-kompisene med langt skjegg og pondus (og ryggproblemer iflg reporteren som fulgte dem i drammen) baller nok til å være i oslo, så det er vel greit det. Endret 24. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ett år røykfri i dag, med damp! Hva skjer i kveld? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 sånn sett har jo reklamesalg av hjemmevideoer bedre potensiale, si man legger ut 100 videoer og gjennomsnittsvideoen er sett 1 000 000 ganger, da har man nok en fin liten bi-inntekt. La ut en video som ble sett 7-8 millioner ganger på youtube før den ble fjerna. Tjente rundt 150k på den. De pengene ble borte fort, angrer på at jeg ikke brukte de på mer nyttige ting. Er noen år siden nå. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Oj godt gort. Kunne tenkt prøve noe sånt, men er redd for skattegreier. Der er jeg ei kløne det blir bare rot. Fordi hvis du gjør noe feil med skatt i norge, blir du behandlet som en hestetyv. Du er rett og slett fucked som det heter.I et par dager nå, er det som noe kravler rundt på ankelen min, men der er ingenting. Hva i huleste kan det være? Endret 24. februar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er berre eg som seier tittei;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er mer chill å selge videoer enn å ha camshows kan jeg tenke meg Hvis du har en plass å reklamere kan du jo bare sitte der og håve inn penger etter jobben er gjort Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg skattet det ikke. Gjorde det jeg kunne for å ikke få tilbakeslag på det. Null problem. Men hadde ikke gjort det igjen, hvis jeg får en slik hit video igjen kommer jeg nok til å skatte. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Første post på diskusjon.no med min nye Lenovo-laptop. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 De skulle spilt Spirit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 He is er nydeligste sangen av ghost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Men Spirit er den feteste ikke nydeligst. Eller Year Zero. Endret 24. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Year Zero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå