Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, jeg blir så lat hver gang jeg kommer hjem. Kan være utrolig effektiv hele dagen, også kommer jeg inn i leiligheten min også blir jeg slapp, litt trist og har ikke lyst til å gjøre noe annet enn å sitte og stirre på Netflix resten av kvelden. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar

Æsj, jeg blir så lat hver gang jeg kommer hjem. Kan være utrolig effektiv hele dagen, også kommer jeg inn i leiligheten min også blir jeg slapp, litt trist og har ikke lyst til å gjøre noe annet enn å sitte og stirre på Netflix resten av kvelden. Flere som har det sånn?

Gidder ikke å se på Netflix, engang.

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg dro til og med hjem fra jobb en time tidligere i dag, fordi jeg tenkte jeg skulle ordne litt hjemme. Sitter nå foran en skjerm fremdeles, seks timer senere...

Er en kamp hver gang jeg kommer hjem fra jobb, letteste løsningen er vel å kvitte seg med alle sittemøbler.

Lenke til kommentar

Det er heldigvis et interessant fag, men er utrolig mange vurderinger til å være universitetsfag. Hjemmelekser, skoleprøver, hele pakka, og alt teller på endelig karakter. Det er litt deilig også da, at ikke alt står på én eksamen.

Er så jævla lei av gæliske lekser nå! Hver eneste gang jeg googler noe, får jeg opp "did you mean...?" på et heelt annet språk, i beste fall irsk. Er jo ikke mulig å bruke Google til dette språket -.- 

Endret av Linaria1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...