€uropa Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Solidaritet med hvem? Jeg ser ikke hvordan noen kommer godt ut av streiken. Jeg har ingen glede av den og det har sikkert ikke de togpassasjerene som blir strandet i tre timer. Jeg tilbrakte noen måneder i Tyskland i fjor, der fagforeningen GDL (Gewerkschaaft Deutscher Lokomotivführer) jevnlig streiker på kort varsel. De har mest av alt oppnådd å ødelegge både for seg selv og alle andre. Jeg har også en annen ting å klage på. Familien er bortreist, de svarer ikke på mobilen og det er ikke noe mat i huset. Enda så sliten jeg er og gjerne skulle spist litt næringsrik mat, må jeg altså ut og kjøre til Ski for å få gatekjøkkenmat. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hvordan er det mulig å ikke ha mat i huset? Det er sånn som jeg ikke forstår meg på. Kom det et troll og åt opp ris, pasta, gryn, mel, sukker, knekkebrød, syltetøy og langtidsholbart nødpålegg mens du var på jobb, eller var du rett og slett ikke godt nok forberedt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Solidaritet med dine kolleger i jernbanen. Synes du det er feil at de signaliserer at denne jernbanereformen er helt hull i hodet? Jeg synes faktisk at de har vært grei med passasjerene sine mtp. at streiken er fra 10 til 13, og ikke midt i rushen. Det er også informert om i god tid på forhånd slik at folk har mulighet for å skaffe seg alternativ transport. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hvordan er det mulig å ikke ha mat i huset? Det er sånn som jeg ikke forstår meg på. Kom det et troll og åt opp ris, pasta, gryn, mel, sukker, knekkebrød, syltetøy og langtidsholbart nødpålegg mens du var på jobb, eller var du rett og slett ikke godt nok forberedt? Jeg bor vanligvis ikke hjemme, så det er ikke jeg som tar ansvar for å holde skapene med mat. Mel, sukker og liknende har vi, samt knekkebrød og syltetøy, men det er jo ingen akseptabel middag. Solidaritet med dine kolleger i jernbanen. Synes du det er feil at de signaliserer at denne jernbanereformen er helt hull i hodet? Jeg synes faktisk at de har vært grei med passasjerene sine mtp. at streiken er fra 10 til 13, og ikke midt i rushen. Det er også informert om i god tid på forhånd slik at folk har mulighet for å skaffe seg alternativ transport. Ja. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg skjønte ikke at du ikke bodde hjemme. Jeg trodde du hadde prøvd å søkt støtte fra familien, som bodde i nærheten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Akkurat. Bosituasjonen min nå er slik at jeg nylig har fullført bachelorgraden min i Bergen og bor midlertidig hjemme hos mamma, stefar og brødrene mine inntil jeg finner et annet sted å bo i/ved Oslo, der jeg skal jobbe i høst. Det er altså en annen jobb enn den jeg har hos NSB nå, som er mer relevant for utdannelsen min. Endret 13. juni 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Pass på og kjøp din egen mat da vel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Jeg har også en annen ting å klage på. Familien er bortreist, de svarer ikke på mobilen og det er ikke noe mat i huset. Enda så sliten jeg er og gjerne skulle spist litt næringsrik mat, må jeg altså ut og kjøre til Ski for å få gatekjøkkenmat. Et soleklart førsteverdensproblem. Stakkar. Endret 13. juni 2015 av oOF Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Har jo brød på Shell da. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Pass på og kjøp din egen mat da vel. Det var jo det jeg endte med å gjøre. Det var bare det at jeg forventet at det var mat hjemme da jeg ble bedt om å holde bikkja med selskap i kveld og jeg ikke hadde spist en pizza som ble kjøpt til meg tidligere denne uka. Jeg prøvde jo også å ringe for å høre om det var noe mat eller om jeg måtte gå innom butikken på vei hjem. Da jeg ikke fikk svar, tok jeg en råkjangs og satset på at det løste seg. Har jo brød på Shell da. Ja, men jeg ville jo ha en slags middag, noe varm mat. Og min nærmeste Shell er rett over veien for den pizzeriaen jeg endte med å handle på, så jeg hadde ikke spart noe tid. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Ja, men jeg ville jo ha en slags middag, noe varm mat. Og min nærmeste Shell er rett over veien for den pizzeriaen jeg endte med å handle på, så jeg hadde ikke spart noe tid. Høres mer fristende enn ut enn "babb"... Her om dagen fikk jeg en pizza uten tomatsaus. Det var på Dollys. Det var de "italienske" typene deres... bunnen er så god. Men uten tomatsaus? Ikke at det ikke smakte godt... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jaja, siste dagen min i bergen I dag. Reise hjem klokka 10 i mårra. For en nydelig by med ett forferdelig vei system Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Helt sant. Forferdelig å kjøre i sentrum når man ikke er kjent. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Man vet man har nådd bunnen når man strikker klær til sexleketøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Eller når både vors og nach skjer alene? Ja ja, festene var brukbare om ikke annet, og jeg satt med en nabo i skauen og preika skit i en times tid før jeg gikk hjem, så det var også kurant. Nå er det disco og dram, og det er en brukbar kombo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Føler egentlig klesproduksjon til gjenstander er verre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Mjæ, kommer an på hvordan man ser det. Jeg ble først ditcha for vors, og så, når jeg skulle på nach, ble jeg ditcha der også. Var ikke plass / de glemte meg. Story of my life i grunn, men jeg gir beng. Nada stress å drekke aleine. Gjort i mange år fra før av. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Bli ditcha fra både nach og voks er verst Spør du meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 @Pessi: hvorfor så sent oppe for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå