Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er blitt litt sånn kinkig nå her på hardware. Ja diskusjon .no heter det vel nå: At du vurderer om du skal poste spørsmål i kategorier det hører hjemme, eller spørre her.
Fordi det er få ift før på de stedene og lite respons noenganger, og så regner du med flere og respons i denne "facebook" tråden her.
Det er jo facebook trenden som er problemet.regenr jeg med, tror jeg stort sett. Men så er det også feil på sin måte(mindre påtalt enn før) men vi får jo bare vurdere..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Nei det er vi ikke enige om. Du bare anslår det, men det vet vi ingenting om.

Det gir ingen mening for meg at vi er den eneste intelligente sivilisasjon i verdensrommet fordi en allmektig gud fant det for godt å befolke det vi kaller "Jorden" fordi han kjedet seg en dag. Hva skal det være godt for at det kun finnes liv på en eneste planet i vårt solsystem, i Melkeveien? Hvorfor er vi så spesielle at det kun dreier seg om oss? Selvfølgelig er det bare antakelser, men det er ikke logisk at vi er alene i det store intet.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Apropos utenomjordiske greier og tingster.

Anbefaler alle her inne å laste ned (det finnes ikke gjennom lovlige kanaler i Norge enda) The Expanse.

Space SciFi møter detektiv-drama. Sett seks episoder på rappen nå, og er allerede deprimert over at det ikke er kommet ut mer enn ti.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Apropos utenomjordiske greier og tingster.

Anbefaler alle her inne å laste ned (det finnes ikke gjennom lovlige kanaler i Norge enda) The Expanse.

Space SciFi møter detektiv-drama. Sett seks episoder på rappen nå, og er allerede deprimert over at det ikke er kommet ut mer enn ti.

Vi skal se på den nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...