Muggkaare Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Halla. Fint bilde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tenk om det verden har igjen av skriftlig materiale fra nåtiden om to tusen år er Sjurs samlede verker. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hugs at eg også heiter Sjur og skriv mykje klokt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg har faktisk sendt brev til fremtiden vacumpakket det og lagt det safen. Der har jeg skrevet at det skal åpnes tidligst om 300 år.Og der står det at hvis de kan, om de kan komme tilbake i tid og gi meg en lottorekke med 7 rette. Hvis de ikke kan reise tilbake i tid da, ber jeg dem la breve ligge til den dagen de kan.Ja så optimistisk er jeg at jeg tror på sånt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hadde noen i fremtiden lest brevet ditt, og tidsreiser var tilgjengelig for dem, så hadde de allerede besøkt deg. Eksperimenter som dette har vært gjort utallige ganger. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Skal gjøre det samme og be de besøke meg 17. juli 2017.Da kan jeg bruke tiden frem til da på å glede meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hadde noen i fremtiden lest brevet ditt, og tidsreiser var tilgjengelig for dem, så hadde de allerede besøkt deg. Eksperimenter som dette har vært gjort utallige ganger. Det som er rart at jeg tror de var her for et par år siden. Så et merkelig fartøy som blinket rødt og grønt et stykke borte. Like etter fant jeg et like merkelig skriv i postkassen med noen rare tallgåter på. Prøvde å tolke det men fant ikke ut av det. Vet ikke, men veldig rart var det iallfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Har du fortsatt dette skrivet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Er ikke sikker. Skal se om jeg finner det. Det var gult med rødbrune bokstaver.Slo det fra meg når jeg ikke fikk noe utav det, men hvor det ble av husker jeg ikke. Jeg er en idiot. Det er et par år siden Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Finn det gjerne fram. Det er ikke sikkert det er en tilfeldighet at du så et blinkende fremmed fartøy og senere fant et uforståelig skriv i postkassa. Min nysgjerrighet er pirret. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Det vi alle kan være enig om, er at vi er ikke alene i verdensrommet. Til det er det alt for svært. Om noen av oss har teknologi til å nå hverandre er en annen sak. Endret 17. februar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.Du elsker jo oppmerksomhet, det er det vell liten tvil om. Jeg HATER oppmerksomhet, noe folk tydeligvis har store problemer med å forstå. Akkurat som jeg har problemer med å forstå hvorfor folk skal henge seg opp i hver minste ting. Ærlig talt, jeg er ikke interessant for fem flate øre, la ting forsvinne og gå i glemmeboka. Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.Du blir nok den neste Cicero uansett, så det toget har gått. Fuck. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.Du elsker jo oppmerksomhet, det er det vell liten tvil om. Jeg HATER oppmerksomhet, noe folk tydeligvis har store problemer med å forstå. Akkurat som jeg har problemer med å forstå hvorfor folk skal henge seg opp i hver minste ting. Ærlig talt, jeg er ikke interessant for fem flate øre, la ting forsvinne og gå i glemmeboka. Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.Du blir nok den neste Cicero uansett, så det toget har gått. Fuck. Men hvorfor har du da gjort alle disse tingene som "puts you in the spotlight" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hvordan er det så vanskelig å forstå at folk har vanskelig for å forstå det? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Katten min bare sitter og stirrer på meg mens hun demonstrativt legger seg på tastaturet til PCen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Katter er så smarte dyr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Har lyst til å spise katt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ja, hun er veldig smart. Nå står hun og slikker av dusjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Yo, bergensere på forumet. Broren min kommer på besøk neste helg. Hva er det egentlig å finne på i denne byen? Noe morsomt, spennende, interresant, rart, whatever. Noe utenom det vanlige rett og slett. Jeg kommer bare på "kjedelige" ting som å besøke akvariet, Bryggen, Fløyen, Ulriken osv. Kino er liksom for tamt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ta en Fear and Loathing in Bergen helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå