Delvis Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Nå er det vel også sånn, at kvinner her mer "rett" til å syte enn menn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Æsj hvorfor skjer dette meg støtt: Sender et innlegg som havner nederst. Så har en smettet inn rett foran meg, og vips noen sekunder senere så er innlegget kommet øverst på neste side.Fy desiklen så irriterende. Ja det var dagens syt fra meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har sovet som en stein. Perfekt. Nydelig. Digg. Hva skjer med at livet ditt er som en jævla rosablogg plutselig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Skal se om jeg får oppdatert bloggen i kveld, så kan du lese da <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Hva skjer med at livet ditt er som en jævla rosablogg plutselig?Manisk psykose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Ginger , Elvis' siste dame har kommet ut med bok...... E liggende i senga : "Jeg vil ha youghurt" (Ginger er trøtt og legger ikke merke til hva E sier hvorpå en forbannet E avfyrer revolvern for å få oppmerksomhet , hun skvatt til for å si det sånn) Da dem var på Hawaii i '77 (E's siste ferie) skal de ha kranglet om papayajuice , Ginger syns E drakk for mye av det hvorpå E igjen ble rasende : "pakk sakene , vi drar hjem !" De siste par mnd var de bare på soverommet i Graceland , Ginger kan bare huske en gang hvor de var nede og det var dagen de traff hverandre der for første gang. Hennes beskrivelse av E stemmer ikke overens med livvaktene , syns det blir historieforfalsk når det var åpenbart at E hadde store problemere i 1976-77 , medisin/depresjon osv (forsåvidt i 1973-75 også....) Endret 16. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Skal se om jeg får oppdatert bloggen i kveld, så kan du lese da <3 Stemmer for videoblogg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Hennes beskrivelse av E stemmer ikke overens med livvaktene , syns det blir historieforfalsk når det var åpenbart at E hadde store problemere i 1976-77 , medisin/depresjon osv (forsåvidt i 1973-75 også....)Det er selvfølgelig en mulighet at en partner kommer nærmere inn på en person enn det livvaktene hans gjør og dermed ser mer til problemene han har. Historieforfalsk trenger det ikke være. Bare to forskjellige oppfatninger av samme person. Endret 16. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Joda forsåvidt.......men mange fans ser bare imaget , det er det samme med Bruce Lee som gikk opp i liminga de siste mnd før han døde (stress mht Enter Dragon , mangel på søvn , overtrent pluss konflikt med sjef Raymond Chow) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Stemmer for videoblogg En erotisk en, sådan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Det er ikke bare Krekar som blir sur av å bli løfta , wrestlern Titus O'Neil har blitt suspendert fra WWE i 60 dgr pluss 5k US i bot pga han løfta Vince. Skulle tro en som hadde som gimmick for et par år tilbake at dem skulle kysse han bak (!) hadde mer humor enn som så Wrestlern Nailz påstår Vince la an på han hvorpå Nailz tok kvelertak på Vince , ikke overraskende ble Nailz svartelista i wrestlingbransjen. Går også rykter mht HBK og Vince. Tidlig 90s var det en reportasje om seksuell trakkasering i WWE , Pat Patterson blandt de mistenkte (alle i WWE vet at PP er homo , det er ikke akkurat en hemmelighet) Endret 16. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Merkelig, Vince deltar jo i brytekamper selv innimellom. Skulle ikke tro han var hårsår. Under WWE Royal Rumble for et par uker siden var han selv med i en "møljeslagsmål" utenfor ringen der han holdt fast Roman Reigns mens 3 andre "slo" han og sparka han mens han lå nede. Endret 16. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har lyst på øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hvilke kjendiser er kun kjent i US ? -Milton Berle (komiker) -Wayne Newton (sanger og venn av Elvis) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Æsj hvorfor skjer dette meg støtt: Sender et innlegg som havner nederst. Så har en smettet inn rett foran meg, og vips noen sekunder senere så er innlegget kommet øverst på neste side. Fy desiklen så irriterende. Ja det var dagens syt fra meg. Når du bruker hurtigsvarboksen så havnet innlegget alltid nederst på samme side. Det er først når du viser tråden igjen at innlegget kommer på riktig side. Det forvirret meg lenge, ettersom jeg trodde en moderator hadde vært i tråden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har lyst på øl. Sikker på at øl med honning hadde kurert min feber. Synd å jobbe kveld i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Komiker Kathy Griffin er nok mer kjent i US enn resten av verden...... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Komiker Kathy Griffin er nok mer kjent i US enn resten av verden...... Hun kjente jeg faktisk til, av alle ting. Sett for mye på Whose Line Is It Anyways Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Robin fra "Batman '49" er død , Johnny Duncan , 92. Lewis Wilson fra "Batman '43" er forresten i slekt med Bond-produser Michael J. Wilson....... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har et ledig soverom fra midten av Mars og frem til August. Så om noen har lyst til å bo gratis en liten periode her på Filippinene, så er det bare å si i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå