Bytex Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 og legene anbefaler å blande alkohol med disse tunge medisinene? jaja.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 og legene anbefaler å blande alkohol med disse tunge medisinene? jaja..Det er mitt valg. Dessuten går det greit. Leger sier det går greit så lenge man drikker forsvalig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Beste ølen var lokaløl fra gudbrandsdalen jeg fikk smake på i jula. Sterk og mørk, god øl. Får teste ut Newcastle Browne Ale om jeg finner'n.babbys first beerNå skjønner jeg ikke helt her. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Beste ølen var lokaløl fra gudbrandsdalen jeg fikk smake på i jula. Sterk og mørk, god øl. Får teste ut Newcastle Browne Ale om jeg finner'n.babbys first beerNå skjønner jeg ikke helt her.Ikke noe annet enn at Lyc ser ned på alle andre enn tweedkledde, sjakkspillende, bereiste antropologer i 50-årene 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg shava alt en gang. Aldri igjen. De tre påfølgende ukene med kløhelvete vil jeg ALDRI gjenoppleve..for ikke å snakke om hvor svett og klamt det ble i boksern hele dagen. Og når jeg kikka ned så "han" ut som en nybarbert rotte. Den eneste grunnen til at Norris tapte mot Bruce Lee i Way of Dragon var pga han ikke hadde skjegg , det er skjegget som gjør han uovervinnelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Du får ikke mye fett for under 500 spenn, altså. Jeg er klar over det, men jeg har heller ikke så mye å rutte med. Men for 500 får man i det minste noe som er bedre enn standardproppene. Narvestad : "Det heter da ikke rutte FOR , det heter rutte MED !" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg shava alt en gang. Aldri igjen. De tre påfølgende ukene med kløhelvete vil jeg ALDRI gjenoppleve..for ikke å snakke om hvor svett og klamt det ble i boksern hele dagen. Og når jeg kikka ned så "han" ut som en nybarbert rotte. Den eneste grunnen til at Norris tapte mot Bruce Lee i Way of Dragon var pga han ikke hadde skjegg , det er skjegget som gjør han uovervinnelig Han prøvde å bruke en massiv chest rug istedet for skjegg på 70 tallet. Men det var ikke før skjegget kom på plass at han ble udødelig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Beste ølen var lokaløl fra gudbrandsdalen jeg fikk smake på i jula. Sterk og mørk, god øl. Får teste ut Newcastle Browne Ale om jeg finner'n.babbys first beerNå skjønner jeg ikke helt her. Det er en person med veldig snobbete holdninger som har benyttet anledningen til og fornærme deg. Endret 15. februar 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Knekten : "Skal tømme Frydenlund og Ringnes , denne halsen den skal pinadø velsignes !" Kongen : "Nei , har man sett no så barbarisk....er man da rik så skal man leve kulinarisk !" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Gryende feber, forkjølelse og verk i kroppen. Burde hjelpe med litt honningbourbon da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Den karen er nok neppe en Hulkamaniac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjedelig å våkne midt på natten uten å få sove igjen skal tidlig opp også Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjedelig å våkne midt på natten uten å få sove igjen skal tidlig opp også Hvis du mener "0530" så er det jo morgen og ikke midt på natta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Jeg sto opp 05:25. Jeg sov maks en time. Slutt å syt Endret 16. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjedelig å våkne midt på natten uten å få sove igjen skal tidlig opp også Hvis du mener "0530" så er det jo morgen og ikke midt på natta? Ja men da hadde jeg vært våken i 2 timer duh Fikk sove til slutt, våknet med hånda i buksa:S 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjedelig å våkne midt på natten uten å få sove igjen skal tidlig opp også Hvis du mener "0530" så er det jo morgen og ikke midt på natta? Ja men da hadde jeg vært våken i 2 timer duh Fikk sove til slutt, våknet med hånda i buksa:S Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har sovet som en stein. Perfekt. Nydelig. Digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Anekdoter fra 60s Batman-serien : -Milton Berle skal visst ha slått seg vrang under innspillinga hvorpå Adam West spydig skal ha sagt : "du kan jo spørre Yvonne Craig om klestips" (Berle var kjent for å være i drag på TV på 50s lol) -Bruce Lee skal visst ha skremt livskiten ut av Burt Ward ("I'm gonna get you !") hvorpå etterpå Lee avslørte at det bare var en prank , lol...... -stuntmann/judolegende Gene LeBell skal visst ha løfta opp Lee hvorpå Lee utbrøt : "put me down or I'll kill you !" -Otto Preminger som Mr Freeze nærmest klorte seg fast i gulvet i den scenen hvor Batman skal løfte han opp , Adam trampet så på Premingers arm slik at Preminger hylte som en stukket gris , knegg knegg....... -David Wayne skal visst ha syntes at å spille Hattemakern Jervis Tetch var et lavmål i karrieren , pussig nok var det denne rollen som genererte mest fanpost i følge ham selv. Endret 16. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg sto opp 05:25. Jeg sov maks en time. Slutt å syt Jeg har lov til å syte så mye jeg vil jeg kan for eksempel si at jeg er kjempesulten, selvom barn i Afrika sulter mer. 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Apropos sulten: Ble hjemmekontor her i dag. Og peiskos. Og ostesmørbrød til frokost. Og laptopen i sofaen. Og musikk på anlegget. Hjelpes, jeg er bortskjemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå