Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hu bart? For i så fall, enda større sjanse for trøndersk kvinne.=p

Nei, ikke som jeg vet om :p Hun er oppvokst på løkka.

Det beste du kan gjøre er å innse at hun mest sannsynlig aldri kommer til å forandre seg. Ikke be om hjelp til noe, så slipper dere å bli irritert og skuffet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

I dag hadde jeg sommerens første arbeidsdag. Og så langt har jeg aldri reist på én dag for å jobbe. Jeg brukte 2 og en halv time på å komme til jobb. Deretter tok det 3 timer å komme hjem. "Lykke til med streiken på mandag," sa en kar på toget hjem. "Jeg skal ikke streike," sa jeg. Men kanskje jeg burde streike mot lang reisevei?

Lenke til kommentar

Da har jeg blanda på meg 2x brusdrammer, siden jeg tydeligvis er fjorten. En 50/50 Absolut og Fanta, og en 70/30 Absolut og Sprite. I tillegg har jeg inntatt noen øl, har med meg noen øl, og vurderer å ta med et par cider, for good measure. Skal man på harryfest, så skal man på harryfest.

Lenke til kommentar

I dag hadde jeg sommerens første arbeidsdag. Og så langt har jeg aldri reist på én dag for å jobbe. Jeg brukte 2 og en halv time på å komme til jobb. Deretter tok det 3 timer å komme hjem. "Lykke til med streiken på mandag," sa en kar på toget hjem. "Jeg skal ikke streike," sa jeg. Men kanskje jeg burde streike mot lang reisevei?

Skal du ikke streike? Hvor er solidariteten din? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...