Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som har smakt Kilkenny, irsk øl fra butikken? Synes den var riktig god.

Massevis. Fin øl. Du kan jo prøve deg på Guinnes og Newcastle Browne Ale, litt samme gata (tatt ølutvalg i lokalbutikken i betraktning) :-)

 

Guinness drakk jeg 4 av tidligere i uka. God den. Falcon var dog enda bedre. Første gang jeg har smakt disse tre. Pleide som regel å bare ta med en six pack ringnes for da veit jeg hva jeg får. Men har begynt å teste litt forskjellig siste uka. 

 

Beste ølen var lokaløl fra gudbrandsdalen jeg fikk smake på i jula. Sterk og mørk, god øl. Får teste ut Newcastle Browne Ale om jeg finner'n.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke...du er innlagt for mental overvåkning og tung depresjon, og sitter hele dagen og drikker øl og surfer på nett? Det høres litt rart ut..

Drikker bare på kvelden. Fjerner alle symptomene jeg har på psykose, stemmer osv.

 

Er innlagt på åpen avdeling. Fritt fram til hva man gjør. Greier ikke delta på gruppe-aktiviteter da jeg alltid ender opp med panikkanfall. Besvimt to ganger til her inne pga det, jeg vil jo forsøke.

Lenke til kommentar

Drikker bare på kvelden. Fjerner alle symptomene jeg har på psykose, stemmer osv.

Er innlagt på åpen avdeling. Fritt fram til hva man gjør. Greier ikke delta på gruppe-aktiviteter da jeg alltid ender opp med panikkanfall. Besvimt to ganger til her inne pga det, jeg vil jo forsøke.

 

Nå er jeg selvsagt ikke kvalifisert til å bedømme og mene noe om det der. Men jeg må ærlig talt si at jeg blir litt bekymret for deg.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjønner ikke...du er innlagt for mental overvåkning og tung depresjon, og sitter hele dagen og drikker øl og surfer på nett? Det høres litt rart ut..

Drikker bare på kvelden. Fjerner alle symptomene jeg har på psykose, stemmer osv.

 

Er innlagt på åpen avdeling. Fritt fram til hva man gjør. Greier ikke delta på gruppe-aktiviteter da jeg alltid ender opp med panikkanfall. Besvimt to ganger til her inne pga det, jeg vil jo forsøke.

 

 

Nå er jeg selvsagt ikke kvalifisert til å bedømme og mene noe om det der. Men jeg må ærlig talt si at jeg blir litt bekymret for deg.

 

Jeg er paranoid. Alvorlig deprimert. Utviklet psykose, dvs, hallusinerer og hører stemmer. Dette går jeg på behandlig for. Får medisin mot schizophreni i tillgg til angstdempende og antidepressiva. 

 

Er på bedringens vei heldigvis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...