Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hadde en rant om teksten på jobbannonser for en liten stund siden. I dag så jeg følgende overskrift: "Leken og allsidig markedsleder". Jeg trodde det virkelig hadde rablet for noen, men det viste seg å være et firma som selger lekeplassutstyr... Heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg er så kåt atte…hjælp! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Har ikke vært kåt på mange måneder. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 På fredag skal eg og Timmy spele musikk, og det blir tøft. Og ikkje nok med det! Til sommaren skal eg sjekke damer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Jeg er så kåt atte…hjælp! La meg hjelpe.. ####Moderatoredit: Svært NSFW-bilde i spoiler!#### Endret 15. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Takk Bytex. Da klarer jeg å holde meg igjennom hele arbeidsdagen likevel. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det seiast, mellom anna av meg, at ein kneiser fleire damer i året for kvart år ein er singel i 20-30åra. Så langt i år har ikkje eg vore så flink på den biten, men om teorien stemmer(og det gjer den sjølvsagt), skal det bli eit helvetes leven framover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Gro skjegg. Faen meg så sykt mange damer som går totalt bananas. Skjegg er for de hva pupper er for menn flest. Føler meg som Pamela på nittitallet. Edit: Eller kjør på med manbun. Det skal visst også være bra. Endret 15. februar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Skjegg har eg jo allereie. Manbun får meg til å gå bananas på ein negativ måte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Bruk spoiler på sånne bilder, Bytex. Det blir så mye enklere om vi slipper å moderere deg. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Enda en valentinsdag er overstått. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Etter mange år i arbeidslivet synes jeg studentlivet er deilig avslappett og chill. Klart, mangel på penger og ett voksende studielån er ikke helt bra. enig med deg der. Men ja kommer mye an på hvilken jobb du har og om du trives på jobb. Ettersom jeg liker meg best rundt mange folk på min alder så er det klart studentlivet er mye mer chill. Når du havner ut i arbeid blir det som regel til at du kun snakker og henger med de samme folka. Savner litt den store gjengen og alt det kjekke vi gjorde sån utenom skolen. Endret 15. februar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen ganger sitter jeg veldig lenge på do. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen ganger sitter jeg veldig lenge på do.Du er ikke aleine om det. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Godt å høre. Ahh, iskald iste! Hadde helt glemt de geniale pulverposene fra Lipton. Har hamstret inn en del poser. Endret 15. februar 2016 av Sebby Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen ganger sitter jeg veldig lenge på do. ingenting er så digg som å legge kabler 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ikke enig. Ja blir en del lesing i eksamenstida, men ellers er det late dager da gitt.Da er det du studerer for kjipt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen ganger sitter jeg veldig lenge på do.ingenting er så digg som å legge kabler Legge kabler? Hmmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå