Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg ser på en dokumentar av Backstreet Girls. Faen for noen godgutter de er. De har spilt i 30 år, aldri tjent penger, aldri vært på radio. Men kjører på likevel. Fantastisk. Får lyst å gi Petter Baarli en klem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Endelig lært deg hvordan du utfører dette på deg selv? Eller funnet et offer som er villig til å gå så langt? Som jeg skrev til ei venninne her om dagen, nå skal jeg øve meg som faen på å suge meg selv. For jenter elsker karer som kan suge seg selv. Og om jeg finner ut av at de ikke gjør det, vel, så gjør det ingenting, for da kan jeg for faen meg suge meg selv! Men frem til den dagen må jeg ha hjelp. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hahaha. Den er god! Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg har gitt opp å suge meg selv. Jeg var sånn ca. to cm unna å nå kuken en gang i tida. Nå er jeg betydelig mindre myk og kan bare glemme det. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Tror det hjelper å fjerne 3-4 ribbein. Kjør på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Øver før jeg gidder å fjerne ribbein ass. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Tror du må til utlandet å gjøre det privat da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 SÅ desperat er jeg ikke. Jeg har dame som kan suge. Og hadde jeg ikke hatt det, så tror jeg ikke jeg hadde hatt noen problemer med å finne noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 De aller, aller fleste ser best ut om de smiler. Veldig mange som ikke har fått det med seg. Jeg har fått det med meg, men jeg kan ikke smile på kommando rett og slett 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Når vi snakker om mat har jeg dårlig matlyst selv for tiden Spiser nesten ikke, men går ikke akkurat ned i vekt for jeg drikker saft og spiser sjokolade Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg har fått det med meg, men jeg kan ikke smile på kommando rett og slett Jeg fant et fint sosialt eksperiment en gang. De ba folk om å le på kommando. Resultatet var at de sa at det klarte de ikke, mens de lo av hvor absurd forespørselen var. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Når vi snakker om mat har jeg dårlig matlyst selv for tiden Spiser nesten ikke, men går ikke akkurat ned i vekt for jeg drikker saft og spiser sjokolade Spis gulrøtter. Jeg har tenkt å starte fastedager. Har fått alt for stor pondus. Gulrot metter lenge og har lite kalorier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Haha, Petter Baarli er som en tegneseriefigur på ordentlig. Han har så mange gitarer i ettromsleiligheten at kona må lagre skoene sine i fryseboksen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Kjøper grønnsaksblandinger som jeg tenker med en fiskebit eller noe ved siden av jeg. Fett som faen og godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg har fått det med meg, men jeg kan ikke smile på kommando rett og slett Jeg fant et fint sosialt eksperiment en gang.De ba folk om å le på kommando. Resultatet var at de sa at det klarte de ikke, mens de lo av hvor absurd forespørselen var. Det var faktisk ganske smart Skal begynne å spise gulrøtter etter jeg har vært i polen. Trenger å få vekk litt sideflesk En fyr kommenterte sideflesket mitt idag, og så fikk han så dårlig samvittighet når jeg begynte å grine at jeg fikk 300 kr. Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg fikk 300 kr Endret 12. februar 2016 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Nei...busselalle snart? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Det var faktisk ganske smart Skal begynne å spise gulrøtter etter jeg har vært i polen. Trenger å få vekk litt sideflesk En fyr kommenterte sideflesket mitt idag, og så fikk han så dårlig samvittighet når jeg begynte å grine at jeg fikk 300 kr. Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg fikk 300 kr Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du fikk 300 kroner. De skal du bruke på gulrøtter. Frokosten min i dag var to gulrøtter og en kopp te. Dessverre klarte jeg ikke styre meg og det blei to kyllingpanetter til middag. Hadde det bare vært filét hadde det vært en ting, men er alt for mye fett i panetter. Jeg må skjerpe meg. Ligger ti kilo over komfortvekta mi nå. Ser på bilder fra et år eller to tilbake og nå. Jeg har blitt skikkelig bolle i trynet. Blir kvalm av å se meg selv i speilet til tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Nei...busselalle snart?Nei, drekka mere snart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Må straks sove. Faen meg jobb i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Det var faktisk ganske smart Skal begynne å spise gulrøtter etter jeg har vært i polen. Trenger å få vekk litt sideflesk En fyr kommenterte sideflesket mitt idag, og så fikk han så dårlig samvittighet når jeg begynte å grine at jeg fikk 300 kr. Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg fikk 300 kr Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du fikk 300 kroner. De skal du bruke på gulrøtter.Frokosten min i dag var to gulrøtter og en kopp te. Dessverre klarte jeg ikke styre meg og det blei to kyllingpanetter til middag. Hadde det bare vært filét hadde det vært en ting, men er alt for mye fett i panetter. Jeg må skjerpe meg. Ligger ti kilo over komfortvekta mi nå. Ser på bilder fra et år eller to tilbake og nå. Jeg har blitt skikkelig bolle i trynet. Blir kvalm av å se meg selv i speilet til tider. Hahah jo jeg har dårlig samvittighet Men han sendte de helt uten jeg visste det. Til syvende og sist skader det ikke med 300 ekstra da, men kan ikke få penger hver gang jeg ikke takler en spøk Men ja, gulrøtter og te is it fra nå av Endret 12. februar 2016 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå