Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spiller Destiny. Er sur Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Drikker øl. Har det fantastisk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ser ut som vi alle er enige når det kommer til øl. Hvilken film anbefaler dere? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg tør ikke å drikke øl. Jeg er pingle Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Deilig når man må ta frem laptop, bruke vpn via sin egen server og sjekke forumet fordi man kjeder seg på noe som er så jævlig kjedelig at jeg vil dø. *late som om at jeg er opptatt* Endret 12. februar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Okay.. Nå ringte det ett privat nummer, og når jeg sier hallo så kom Adele med hello. Ble jeg fattig nå? Endret 12. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du ble nettopp oppringt fra den andre siden. Om det ble dyrt? Sånn medium. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Haha. Tenker det er sånn svindelsak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spiller Destiny. Er sur Hvorfor er du sur? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spiller Destiny. Er sur Hvorfor er du sur? For jeg får ikke tingene som jeg vil ha. Blir så sur. Han jeg spiller med fikk den ene tingen jeg ville ha, så ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du kan komme her og få alt du vil ha Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du kan komme her og få alt du vil ha Med glede! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har du fint helskjegg? Dumt spørsmål. Da hadde hun vært på fanget ditt for lengst. Jeg var ubarbert i går, men mine fjoner blekner selvfølgelig i sammenlikning med den skinnfellen du bærer under haka. Akkurat da la jeg til rette for at hun skulle komme på egenhåndJeg leste det seksuelt, var det meningen at det skulle tolkes sånn? Nei, da skulle jeg selvfølgelig vært en del av det. Var jo veldig godt med øl da. Hva gjør dere i kveld? Nå sitter jeg hjemme og spiser. Jeg kom hjem fra et årsmøte i partiet mitt for kort tid siden. Det er artig å treffe og høre på partifeller, men en liten time ut i den generelle debatten begynte jeg å bli lei, dels fordi jeg måtte på do og dels fordi det egentlig ikke er noen debatt når de aller fleste slår inn åpne dører og ikke møter noe uenighet i partiet. Unntaket var en kar som uttrykte dissens med partiet i forhold til det nye Munch-museet som skal bygges. Han fikk et svar av en av politikerne som har jobbet med saken og var sterkt uenig. Han første avsluttet da med å si noe sånt som "Det er som de sier på italiensk, "[italiensk frase]", den som ler sist, ler best. Eller skal vi se hvem som gråter sist". Det la en meget spesiell stemning over salen, så han gjorde i hvert fall inntrykk. Men det gikk heldigvis fort over. Selv kom jeg til årsmøtet med kun ett ønske om en uttalelse vi burde tatt stilling til om kjønnslemlestelse av guttebarn, som jeg følte litt sterkere for enn de andre forslagene. Det finnes ikke ett land som har tatt det standpunktet og så vidt jeg vet ikke et eneste parti i Norge heller, selv om vi er kommet langt. Saken er blitt nedstemt i tidligere årsmøter og det ble den dessverre i dag også. Vi var kun en håndfull medlemmer som ønsket å fremme den saken. Årsmøtet fortsetter i morgen, men da får jeg ikke deltatt på grunn av jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 En kamerat av meg fyller 35 en drøy uke etter meg i mars. Han foreslo å feire felles 70-årsdag. Vi kan sitte og nippe til portvin og Fernet Branca mens vi klager over ungdommen i dag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Da sitter man på flyet. Hvor er du på vei hen? Madammen. Hun bor i Kristiansund. Men flytter nok om ikke så altfor lenge da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ser ut som vi alle er enige når det kommer til øl. Hvilken film anbefaler dere? From Dusk Till Dawn og Glengarry Glen Ross. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 En skvett whisky før man finner loppekassa, vel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du kan komme her og få alt du vil ha Med glede!Sikker på at det blir så mye glede (for deg)? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du kan komme her og få alt du vil ha Med glede!Sikker på at det blir så mye glede (for deg)? Usikker, men verdt forsøket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå