Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du fint helskjegg?

Dumt spørsmål. Da hadde hun vært på fanget ditt for lengst.

Jeg var ubarbert i går, men mine fjoner blekner selvfølgelig i sammenlikning med den skinnfellen du bærer under haka.

Akkurat da la jeg til rette for at hun skulle komme på egenhånd

Jeg leste det seksuelt, var det meningen at det skulle tolkes sånn?

Nei, da skulle jeg selvfølgelig vært en del av det.

Var jo veldig godt med øl da.

Hva gjør dere i kveld?

Nå sitter jeg hjemme og spiser. Jeg kom hjem fra et årsmøte i partiet mitt for kort tid siden. Det er artig å treffe og høre på partifeller, men en liten time ut i den generelle debatten begynte jeg å bli lei, dels fordi jeg måtte på do og dels fordi det egentlig ikke er noen debatt når de aller fleste slår inn åpne dører og ikke møter noe uenighet i partiet. Unntaket var en kar som uttrykte dissens med partiet i forhold til det nye Munch-museet som skal bygges. Han fikk et svar av en av politikerne som har jobbet med saken og var sterkt uenig. Han første avsluttet da med å si noe sånt som "Det er som de sier på italiensk, "[italiensk frase]", den som ler sist, ler best. Eller skal vi se hvem som gråter sist". Det la en meget spesiell stemning over salen, så han gjorde i hvert fall inntrykk. Men det gikk heldigvis fort over.

Selv kom jeg til årsmøtet med kun ett ønske om en uttalelse vi burde tatt stilling til om kjønnslemlestelse av guttebarn, som jeg følte litt sterkere for enn de andre forslagene. Det finnes ikke ett land som har tatt det standpunktet og så vidt jeg vet ikke et eneste parti i Norge heller, selv om vi er kommet langt. Saken er blitt nedstemt i tidligere årsmøter og det ble den dessverre i dag også. Vi var kun en håndfull medlemmer som ønsket å fremme den saken. Årsmøtet fortsetter i morgen, men da får jeg ikke deltatt på grunn av jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...