Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på konsert med eks-kona til keyboardisten i bandet en gang, han bare stakk av rett etter at de var ferdige. Og hun tok han igjen og spurte hvordan det gikk osv, han sa det hadde ødelagt HELE konserten at han så henne i publikum, og han var så kvalm og opprørt at han ville bare komme seg vekk.

Trivelig og moden type.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv.

Heia!

Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes!

Høres bra ut. Vil være med, men det er ingen som har sagt i fra til meg.

Uansett, manbunen er satt opp, The Good, the Bad and the Ugly-tskjorta er på og jeg er igjen skummelt sexy. For sexy, faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det.

Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise.

Tja, kan ikke si jeg hater de. Mer misunnelig kanskje, skulle ønske jeg kunne nøtet (riktig ord? :p ) på samme måte som mange andre.

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Vil være med, men det er ingen som har sagt i fra til meg.

Du inviteres herved. Kom nå. Kom. Ta med deg manbunen, THTBTH-t-skjorta og den digge kroppen din.

Edit: Jeg nyter forresten hver eneste matbit.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det.

Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise.

Ja det er et poeng. Når halve verden svelter og sånn. Men nå vet jeg ikke om det var det du tenkte på

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det er gjensidig. Folk som ikke liker mat må ha et kjipt liv.

Tror jeg gir meg nå, kan ikke spise en hel pakke med ostepølser.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...