Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 De vil sikkert unngå ekser som lager drama på festen da Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Drama? Jeg lager aldri drama Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Men det gjør kanskje han. Best avoided. Endret 12. februar 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ja, jeg er kanskje bare heldig som ikke ble invitert. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg var på konsert med eks-kona til keyboardisten i bandet en gang, han bare stakk av rett etter at de var ferdige. Og hun tok han igjen og spurte hvordan det gikk osv, han sa det hadde ødelagt HELE konserten at han så henne i publikum, og han var så kvalm og opprørt at han ville bare komme seg vekk. Trivelig og moden type. Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Mat er fantastisk. Kaker og. I morra skal jeg få fyrstemuffins, og det tror jeg blir tidenes. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det. Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv. Heia! Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes! Høres bra ut. Vil være med, men det er ingen som har sagt i fra til meg. Uansett, manbunen er satt opp, The Good, the Bad and the Ugly-tskjorta er på og jeg er igjen skummelt sexy. For sexy, faktisk. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det.Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise. Tja, kan ikke si jeg hater de. Mer misunnelig kanskje, skulle ønske jeg kunne nøtet (riktig ord? ) på samme måte som mange andre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Høres bra ut. Vil være med, men det er ingen som har sagt i fra til meg. Du inviteres herved. Kom nå. Kom. Ta med deg manbunen, THTBTH-t-skjorta og den digge kroppen din. Edit: Jeg nyter forresten hver eneste matbit. Endret 12. februar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Nei, fysj. Haha. Mat er en nødvendighet. Man må ha det for å leve. Spis maten din og hold kjeft Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det. Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise. Ja det er et poeng. Når halve verden svelter og sånn. Men nå vet jeg ikke om det var det du tenkte på Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hva hjelper det de som sulter at jeg ikke nyter maten min? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg er heller ikke spesielt glad i mat, så der er vi enige Overmoden. Spiser som regel bare fordi jeg må. Utenom taco da, elsker det. Hater mennesker som nyter mat. Eller sier de skal kose seg skikkelig når de skal spise. Det er gjensidig. Folk som ikke liker mat må ha et kjipt liv. Tror jeg gir meg nå, kan ikke spise en hel pakke med ostepølser. Endret 12. februar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Sunn O))) og Magma spiller visstnok på samme scene i Australia: http://www.ticketmaster.com.au/event/13004F36BF3B80F8Road trip? Endret 12. februar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Liker mat, og liker og handle mat, elsker og finne tilbud, det føles bra. Denne uka har jeg bla kjøpt 12 pakker kokosnøttmelk, yes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå