j-- Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Får ikke lov av kona? Hva er det for noe? Det er hun som skal spørre deg om hun skal henge det opp, ikke du som skal spørre om du kan få henge det opp.Hun var ikke veldig gira på å ha dystopisk teletubbies i stua. Men vi har jo puben, der kan jeg henge opp sånt. Men igjen, shit quality. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har begynt på en ny slankekur. Spiser kun restene til småen. Hun er 6 så hun kan spise så det er ikke mye søl. Problemet er at hun er for flink å spise opp. I går fikk jeg skorpene til kvelds og i dag var det ikke middag hjemme, men satser på litt skorper i til kvelds i kveld og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det funker ikke å la være å spise. Da mister du bare muskler og energi, så du orker ikke gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Den 16:8 metoden har jeg hørt funker bra. Men jeg veit ikke, du må jo ha energi. Dropp søtsaker og brus, og spis mindre porsjoner (bytt heller ut med mer grønnsaker). Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neida, jeg har bare null apetitt for tiden, så er alt jeg orker. Er så matlei at jeg har lyst å spy! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neida, jeg har bare null apetitt for tiden, så er alt jeg orker. Er så matlei at jeg har lyst å spy!Spis likevel. Fasting på den måten fører bare til konsekvenser for deg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg vet. Så lite som jeg generelt spiser så er det rart at jeg ikke er en tynn strek, men så snart jeg spiser noe så kaster jo kroppen seg over det og lagrer alt, for den vet det er lenge til neste gang. Det er kjipt det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg trur ikke kroppen fungerer på den måten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv. Heia! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg vet. Så lite som jeg generelt spiser så er det rart at jeg ikke er en tynn strek, men så snart jeg spiser noe så kaster jo kroppen seg over det og lagrer alt, for den vet det er lenge til neste gang. Det er kjipt det. Det er fordi kroppen funker ikke sånn at du bare spiser lite så blir du kjempetynn. Du lurer bare kroppen og hver gang du spiser får du "matkick" og spiser for mye. Man kan gjøre lavterskeltrening, alt hjelper. Gå noen turer noen ganger i uka. Trenger ikke gå all crazy med medlemsskap på SATS og personlig trener. Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg trur ikke kroppen fungerer på den måten. Jeg har ødelagt forbrenningen helt. Kroppen lagrer det de kan om den er vant til å bli sultet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neida, du er ikke ødelagt. Det er bare å endre vaner så endrer kroppen seg med vanene dine. Å skylde på andre ting er bare bortkasta. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg vet. Så lite som jeg generelt spiser så er det rart at jeg ikke er en tynn strek, men så snart jeg spiser noe så kaster jo kroppen seg over det og lagrer alt, for den vet det er lenge til neste gang. Det er kjipt det. Det er fordi kroppen funker ikke sånn at du bare spiser lite så blir du kjempetynn. Du lurer bare kroppen og hver gang du spiser får du "matkick" og spiser for mye. Man kan gjøre lavterskeltrening, alt hjelper. Gå noen turer noen ganger i uka. Trenger ikke gå all crazy med medlemsskap på SATS og personlig trener. Jeg mente absolutt ikke noe positivt med mine spisevaner. Jeg vet de suger, og gjør vondt verre. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neida, du er ikke ødelagt. Det er bare å endre vaner så endrer kroppen seg med vanene dine. Å skylde på andre ting er bare bortkasta. Har jeg skylda på andre ting? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du sier "det går ikke an" og "jeg er ødelagt". Du er ikke ødelagt. Du må bare tvinge deg til å endre litt vaner. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hva har jeg sagt ikke går ann? Sa ikke jeg er ødelagt, forbrenningen er. Det kan fikses på, bare jeg som må gjøre noe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv. Heia! Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Så på et program om Hilter forleden. Der ble det navnt at Herman Gøring la på seg og ble fet fordi han var blitt såret i underlivet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg så en rumener som satt i et kratt rett ved veien og bæsja i formiddag. Og det var ikke fast bæsj for å si det sånn..det rant nedover veien fra der han satt. Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv. Heia! Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes! Jeg ble ikke invitert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå