Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Får ikke lov av kona? Hva er det for noe? Det er hun som skal spørre deg om hun skal henge det opp, ikke du som skal spørre om du kan få henge det opp.

Hun var ikke veldig gira på å ha dystopisk teletubbies i stua. Men vi har jo puben, der kan jeg henge opp sånt. Men igjen, shit quality.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet. Så lite som jeg generelt spiser så er det rart at jeg ikke er en tynn strek, men så snart jeg spiser noe så kaster jo kroppen seg over det og lagrer alt, for den vet det er lenge til neste gang. Det er kjipt det.

Det er fordi kroppen funker ikke sånn at du bare spiser lite så blir du kjempetynn. Du lurer bare kroppen og hver gang du spiser får du "matkick" og spiser for mye.

Man kan gjøre lavterskeltrening, alt hjelper. Gå noen turer noen ganger i uka. Trenger ikke gå all crazy med medlemsskap på SATS og personlig trener.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg vet. Så lite som jeg generelt spiser så er det rart at jeg ikke er en tynn strek, men så snart jeg spiser noe så kaster jo kroppen seg over det og lagrer alt, for den vet det er lenge til neste gang. Det er kjipt det.

Det er fordi kroppen funker ikke sånn at du bare spiser lite så blir du kjempetynn. Du lurer bare kroppen og hver gang du spiser får du "matkick" og spiser for mye.

Man kan gjøre lavterskeltrening, alt hjelper. Gå noen turer noen ganger i uka. Trenger ikke gå all crazy med medlemsskap på SATS og personlig trener.

Jeg mente absolutt ikke noe positivt med mine spisevaner. Jeg vet de suger, og gjør vondt verre.

Lenke til kommentar

I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv.

Heia!

Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes!

Lenke til kommentar

I dag skal jeg ut på byen og kaste avføring på alle fremmede mennesker som ikke er like fine som meg selv.

Heia!

Bra. Det skal jeg i morra. Invitert en skokk med jævler bort til DJ CPG, så blir totalt bananas. Usikker på om han har nok sitteplass, faktisk. Kommer til å bli tidenes!

Jeg ble ikke invitert :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...