Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du kan komme å hente rødvinen jeg har stående hjemme. Den blir aldri drukket Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Søren at jeg skal være en så god mor. Pølsefesten i morgen må utgå for at jeg må ha småen hjemme i helga så hun kan dra på fjellet med faren sin neste helg. Oppkast Pølsefest er vel ikke farlig for den barnen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Hvor i Bergen holder du til da? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvor i Bergen holder du til da? En av øyene utenfor dessverre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Da gidder jeg ikke. Mye kortere å dra inn til polet i sentrum. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Søren at jeg skal være en så god mor. Pølsefesten i morgen må utgå for at jeg må ha småen hjemme i helga så hun kan dra på fjellet med faren sin neste helg. Oppkast Pølsefest er vel ikke farlig for den barnen? Sa jeg var en god mor. Ergo ikke pølsefest for barn... Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Da gidder jeg ikke. Mye kortere å dra inn til polet i sentrum. Helt sant, men billigere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Søren at jeg skal være en så god mor. Pølsefesten i morgen må utgå for at jeg må ha småen hjemme i helga så hun kan dra på fjellet med faren sin neste helg. Oppkast Pølsefest er vel ikke farlig for den barnen? Kommer nok an på pølsa. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Skal du på pølsefest..hehehehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Søren at jeg skal være en så god mor. Pølsefesten i morgen må utgå for at jeg må ha småen hjemme i helga så hun kan dra på fjellet med faren sin neste helg. Oppkast Pølsefest er vel ikke farlig for den barnen? pølsefest betyr nødvendigvis ikke å spis grillpølser.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Lurer på å kjøpe meg en vin i dag. Frister litt med en rødvin av noe slag. La Motte Cabernet Sauvignon er ikke så dum. Kan også anbefale Kloof Street Swartland Syrah. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Skal du på pølsefest..hehehehe Jeg skulle, om jeg ikke får fikset barnevakt for da skal jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Necro: var det deg jeg nettopp så på Drammen stasjon eller var det bare en anna skjeggete fyr med bowlerhatt og vapes? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det var selvsagt meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Lurer på å kjøpe meg en vin i dag. Frister litt med en rødvin av noe slag. La Motte Cabernet Sauvignon er ikke så dum. Kan også anbefale Kloof Street Swartland Syrah.Interessant. Pleier å like sør afrikanske viner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det var selvsagt meg. </3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hva er galt nå? Hæh? Var jeg ikke kjekk nok for deg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Lurer på å kjøpe meg en vin i dag. Frister litt med en rødvin av noe slag.doit Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Fikk ett spill i posten idag. En kompis av meg har bestilt til meg. Navnet til vedkommende sto jo på pakken, flaks for meg at jeg tok posten før mamma, for mamma liker ikke den fyren jeg fikk pakke av. Føler meg rebelsk i en alder av 27 år! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå