L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Man skal ikke skue hunden på hårene, heter det. Jeg kan likevel si med over 90% sikkerhet at jeg ikke kommer til å like den musikkvideoen uten å klikke på play. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nah. Give me some heavy metal<3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 6/6 Regner med at Åsmund blir jævla fornøyd når du, jeg og Øvvis danser nonstop til den der gjennom begge vorspielene før Laudata. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja, da begrenses mulighetene litt. En generell regel er en karantenetid på 2 eller 5 år. Ellers stilles de samme kravene til "edruelighet" som med sertifikat til bil, men det er mulig at de tenker mer på alkoholmisbruk da. Poenget er at alt håp er ikke nødvendigvis ute hvis man klarer å holde seg på matta fremover. Kan love deg at det er tilfredsstillende å stille med selvskutt middag. Billig er det også, spesielt når jeg ser hvilke hårreisende priser butikkene opererer med på viltkjøtt. Det er ikke snakk om enorme mengder. Var to eller tre gram hasj og et par blåvalium. I tillegg er det ti år siden nå i februar. Når det gjelder selvskutt middag har det ingenting med prisen å gjøre. Da mener jeg at det skal gå greit, men til slutt er det herr politimester som bestemmer. Vel, jeg begynner egentlig å bli bortskjemt med viltkjøtt. Viltsteik, hjortebiff og -gryte er hverdagsmat. Lagde spaghetti med villsvinkjøtt her om dagen, eksempelvis. Ikke hver student med trang lommebok som kan si det samme. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Dama mi liker å fargelegge. Kanskje hun er 14 allikevel Mye mulig :/ 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Om ein er singel og aleine på laurdag, kan ein berre kle seg litt fint og gå på si lokale kro og sette seg ned og late som at daten ikkje møtte opp. Tenker sympatien kjem trekkande utpå kvelden då! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Var og så farmor i kista i kveld. Forferdelig syn, i grunn. De klarte ikke å lukke kjeften hennes, så hu lå der med gapende munn, fremskutt hake, og innsunkne øyne. Men jeg ville jo selv se henne en siste gang, så jeg har bare meg selv å takke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Om ein er singel og aleine på laurdag, kan ein berre kle seg litt fint og gå på si lokale kro og sette seg ned og late som at daten ikkje møtte opp. Tenker sympatien kjem trekkande utpå kvelden då! Haha. Makan. Lørdag blir jeg maks gammel og skal feire det med en haug med folk i Oslo. Blir så braaaaaa! Datasmurf: Usj, det tror jeg på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Da gjør man som jeg gjør. Gå ut og kjøpe en burger. Evt Toro/fjordland og hive i mikroen. Trenger ikke gryter og bestikk til det.disgusting Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Bedre enn orginalen. 10/10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 I kveld var jeg ute med en liten gjeng jeg kjenner gjennom studiet. På et tidspunkt satt jeg mellom en kar og ei av de diggeste jentene i byen. Jeg og han satt på hver vår stol mens hun satt på en barkrakk. Innimellom aøkohlkonsum og livlig prat ble det naturligvis litt utfordrende å holde balansen. Så hun holdt på å ramle ned i fanget mitt. Men han syntes det var lurt å lynraskt reise seg opp halvveis, ta begge hendene sine over meg og bort til skuldra hennes og døtte henne på plass. Jævla idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor tok du ikke bare tak i håret hennes og dro henne ned i fanget? Bitches love that. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dama mi liker å fargelegge. Kanskje hun er 14 allikevel Mye mulig :/ Er du frekk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Overmoden2.0 er en frekk tøs ja 1 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Overmoden2.0 er en frekk tøs ja Og du vet selvfølgelig hvorfor hun er frekk? Det er så mangt og mye å ta hensyn til når en først skal bedømme et menneske ! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hun er vel egentlig ikke så ille. Sikkert bare misunnelig siden jeg er så kjekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå