Gjest Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det som er stilig er at eg har opptil fleire hobbyar.Hva da?Sliter med å finne meg en engasjerende hobby. Kanskje det kan være hobbyen din? Å slite med å finne en engasjerende hobby. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Men ein ting eg har fundert litt på, og som eg gjennom åra har tatt opp i ulike forsamlingar: Når jenter er tjukke og tar grådig flatterande bilder som dei brukar på datingsider og tinder og liknande. Kva plan har dei for situasjonen der dei har klart å lure ein intetanande stakkar på date og det viser seg at dei lever litt meir av det gode liv enn bildet skulle tilseie? Satser på at stakkaren er desperat, sikkert. Teikning og musikk. Teikning kan kombinerast med fundering av meir eller mindre uviktig art. Art betyr kunst på engelsk. Det var et artig ordspill. Endret 11. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Teikning og musikk. Teikning kan kombinerast med fundering av meir eller mindre uviktig art.Takk for innspill. Synd jeg ikke kan tegne, spille noe instrument og har sangstemme som enkatt i parringstiden. Dama mi liker å fargelegge. Kanskje hun er 14 allikevel Jeg kjøpte The Kinky Coloring Book 3 til dama til jul. Mulig det er "barnslig" å fargelegge, men den gjør det litt mer voksent. Kanskje det kan være hobbyen din? Å slite med å finne en engasjerende hobby.Det er en kjedlig hobby. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har du hørt om å øve? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Noen er bare en lost cause. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvor ble det av han som strikket luer? Husker ikke hva han kalte seg, men han hadde en hobby Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Knewt? Det var det det ja. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hva da?Sliter med å finne meg en engasjerende hobby. Jakt. Min påskeferie. Som Teitgutt skjønner, er billettøren til venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Du bør finne deg en hobby. Nils Georg : Kan jo anbefale desse kobboifilmane til Jon Vane for det e jo slik ungdommen like....hei hei. Harald Eia 50 år ! Endret 11. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Jakt. Har ikke terreng eller noe. Men har vurdert pistolskyting. Veit ikke om jeg får våpentillatelse med narko på rullebladet, men dama har hvitt rulleblad. Det er utrolig gøy å plaffe løs på noe, selv om det ikke er levende. Jeg har det på bucketlista mi at jeg skal spise noe jeg har skutt selv en gang da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fy faen. The Witness. Frustrasjon av en annen verden! Vil drepe noe! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Harald Eia 50 år ! Gav meg en idé . Hva med å få seg en metall detektor, lete etter den store skatten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får. Hvorfor ble ikke du lege? For høyt forventningspress fra hele slekta, samt at jeg ikke orka skolegangen. Bestemte meg ganske tidlig, faktisk. Datasmurf som lege hadde vært noe. Klarer ikke se det for meg. Datasmurf sitt legekontor: "Doktor, æ har så ondt i ene armen" "Flækk av dæ trusa, så ska vi ta en titt" Er nok ikke meg, nei. Jeg er ikke så frempå av meg. Coca-Cola som medisin mot så og si alt. Vel, forskjellige colaer ble jo brukt som medisin mot mye rart før i tiden, men i det minste, hjelper det på formen når man føler seg kvalm og uggen. Har bedrevet mye selvmedisinering og -eksperimentering med Coca-Cola opp gjennom åra. Det er for lite snakk om kor kjedeleg og gubbete Sivert Høyem er. Enig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har ikke terreng eller noe. Men har vurdert pistolskyting. Veit ikke om jeg får våpentillatelse med narko på rullebladet, men dama har hvitt rulleblad.Det er utrolig gøy å plaffe løs på noe, selv om det ikke er levende. Jeg har det på bucketlista mi at jeg skal spise noe jeg har skutt selv en gang da. Ja, da begrenses mulighetene litt. En generell regel er en karantenetid på 2 eller 5 år. Ellers stilles de samme kravene til "edruelighet" som med sertifikat til bil, men det er mulig at de tenker mer på alkoholmisbruk da. Poenget er at alt håp er ikke nødvendigvis ute hvis man klarer å holde seg på matta fremover. Kan love deg at det er tilfredsstillende å stille med selvskutt middag. Billig er det også, spesielt når jeg ser hvilke hårreisende priser butikkene opererer med på viltkjøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Ja, da begrenses mulighetene litt. En generell regel er en karantenetid på 2 eller 5 år. Ellers stilles de samme kravene til "edruelighet" som med sertifikat til bil, men det er mulig at de tenker mer på alkoholmisbruk da. Poenget er at alt håp er ikke nødvendigvis ute hvis man klarer å holde seg på matta fremover. Kan love deg at det er tilfredsstillende å stille med selvskutt middag. Billig er det også, spesielt når jeg ser hvilke hårreisende priser butikkene opererer med på viltkjøtt. Det er ikke snakk om enorme mengder. Var to eller tre gram hasj og et par blåvalium. I tillegg er det ti år siden nå i februar. Når det gjelder selvskutt middag har det ingenting med prisen å gjøre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fy faen. The Witness. Frustrasjon av en annen verden! Vil drepe noe! Aldri hørt om spillet før nå, så jeg googlet det. Ser ut som et spill som passer meg perfekt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Må bruke hodet, for å si det slik. Og ikke det hodet jeg pleier å bruke. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Men ein ting eg har fundert litt på, og som eg gjennom åra har tatt opp i ulike forsamlingar: Når jenter er tjukke og tar grådig flatterande bilder som dei brukar på datingsider og tinder og liknande. Kva plan har dei for situasjonen der dei har klart å lure ein intetanande stakkar på date og det viser seg at dei lever litt meir av det gode liv enn bildet skulle tilseie? Satser på at stakkaren er desperat, sikkert. Teikning og musikk. Teikning kan kombinerast med fundering av meir eller mindre uviktig art. Art betyr kunst på engelsk. Det var et artig ordspill. Nice one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå