Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får.

Ah OK, takk for svar:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den første forklaringa i linken Admiral posta forklarer det eg meiner på ein ålreit måte.

Eg vil at håret skal vokse fortare. Og no har eg søren meg rota meg inn i ein vond sirkel her. Har ikkje ete mat på godt over eit døgn og er gira på å fyre opp litt deilig pasta, men då må eg først ta oppvasken, men eg er altfor svolten og slapp til det. Nei, søren, altså!

Lenke til kommentar

Men ein ting eg har fundert litt på, og som eg gjennom åra har tatt opp i ulike forsamlingar:

Når jenter er tjukke og tar grådig flatterande bilder som dei brukar på datingsider og tinder og liknande. Kva plan har dei for situasjonen der dei har klart å lure ein intetanande stakkar på date og det viser seg at dei lever litt meir av det gode liv enn bildet skulle tilseie? Dette er jo eit velkjent fenomen, men eg tenker på sjølve møtet. Kan ikkje alltid halde seg i flatterande vinkel overfor han stakkaren som sit på andre sida av bordet då.

Eg har jo eit par slike på facebooklista mi, som kan framstå nokså fine og veldreide om ein skal sjå på berre dei bilda dei sjølv har lagt ut på facebook(til bruk på Tinder, tenker eg!), men som eigentleg er skikkeleg lite attraktive. Eg hadde i alle fall blitt ganske sur og grinete om eg møtte opp til date med det eg trudde var ein real bejb og vart møtt av vedkomande. Eg kan forstå å bruke dei finaste bilda ein finn, men det finst jo ei grense for kor flott ein skal gjere seg. Mange er forøvrig ikkje så flinke til å skjule at det er eit tilfelle av myspace angle, men enkelte er jo grådig flinke. Det er jo ikkje moro for nokon av dei involverte når det kjem til sjølve daten.

Eg tenker på mykje forskjellig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Slasker.

Du er slask. Og mora di også.

Oh burn!

Not.

Men ja det er min mening. Har man det så skittent på kjøkkenet at man ikke kan lage mat og heller går for fjordland, så er det tragisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...