Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Glemt det bankspørsmålet, jeg har ordnet!

Men tenkte på en ting, har leger fastlege?? Og driver de og skriver resepter og stiller diagnoser på seg selv?

Mutter (og snart søss) er lege®, og har fastlege, og skriver ikke ut resepter til seg selv (det er så vidt jeg vet ulovlig). Dog, mutter stiller diagnoser på seg selv, og får de bekrefta eller avkrefta av søss, pappa (tidligere allmennpraktiker, nå fylkeslege), og de andre allmennpraktikerne på legesenteret hun driver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Glemt det bankspørsmålet, jeg har ordnet!

Men tenkte på en ting, har leger fastlege?? Og driver de og skriver resepter og stiller diagnoser på seg selv?

Mutter (og snart søss) er lege®, og har fastlege, og skriver ikke ut resepter til seg selv (det er så vidt jeg vet ulovlig). Dog, mutter stiller diagnoser på seg selv, og får de bekrefta eller avkrefta av søss, pappa (tidligere allmennpraktiker, nå fylkeslege), og de andre allmennpraktikerne på legesenteret hun driver.

Oo oki

Men er det sånn at moren din kan skrive ut resepter og sånt til deg?

Lenke til kommentar

Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får.

Lenke til kommentar

Jeg har jo cam på den bærbare, før kunne jeg gå inn på ett program som lå på PCen og der kunne jeg ta bilder eller filme. Men nå finner jeg ikke det programmet. Er ikke så lenge siden jeg hadde ett heftig virus på PCen, så alt ble sletta og reinstallert. Kan det være da at det programmet ikke kom med? Aner ikke om dere skjønner hva jeg skal frem til. Haha. Er helt blåst når det kommer til pc.

Lenke til kommentar

Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får.

Hvorfor ble ikke du lege?

Lenke til kommentar

Ja, det skal ikkje stå på den. Han har laga mykje fin musikk, i hovudsak med Madrugada, men han lever i stor grad på det. Når eg ser namnet hans høgt på festivalplakatar og liknande kan eg ikkje forstå kven det er som finn sologreiene hans inspirerande nok til at det skal seiast å vere så stas å ha booka han. Skyhøg snoooooooooooooooooooooork-faktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...