Datasmurf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Glemt det bankspørsmålet, jeg har ordnet! Men tenkte på en ting, har leger fastlege?? Og driver de og skriver resepter og stiller diagnoser på seg selv? Mutter (og snart søss) er lege®, og har fastlege, og skriver ikke ut resepter til seg selv (det er så vidt jeg vet ulovlig). Dog, mutter stiller diagnoser på seg selv, og får de bekrefta eller avkrefta av søss, pappa (tidligere allmennpraktiker, nå fylkeslege), og de andre allmennpraktikerne på legesenteret hun driver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Glemt det bankspørsmålet, jeg har ordnet! Men tenkte på en ting, har leger fastlege?? Og driver de og skriver resepter og stiller diagnoser på seg selv? Mutter (og snart søss) er lege®, og har fastlege, og skriver ikke ut resepter til seg selv (det er så vidt jeg vet ulovlig). Dog, mutter stiller diagnoser på seg selv, og får de bekrefta eller avkrefta av søss, pappa (tidligere allmennpraktiker, nå fylkeslege), og de andre allmennpraktikerne på legesenteret hun driver. Oo oki Men er det sånn at moren din kan skrive ut resepter og sånt til deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg har jo cam på den bærbare, før kunne jeg gå inn på ett program som lå på PCen og der kunne jeg ta bilder eller filme. Men nå finner jeg ikke det programmet. Er ikke så lenge siden jeg hadde ett heftig virus på PCen, så alt ble sletta og reinstallert. Kan det være da at det programmet ikke kom med? Aner ikke om dere skjønner hva jeg skal frem til. Haha. Er helt blåst når det kommer til pc. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det er sikkert ikke reinstallert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Er da bare å laste ned et program det? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja, men da må jeg gjøre noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Gjort på to minutter. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja, er ferdig, men kunne spart de 2 minuttene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Livet er bra, så dør du. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Vel, hun gjør det på allergimedisinene mine, men om jeg skal ha noe sterkere, må jeg til fastlegen min. Og av og til sier hun at hun ikke kan skrive ut allergimedisin til meg, og at jeg må via en av de andre legene. Så jeg tror egentlig ikke at man kan skrive ut resepter til nær familie, men at om man gjør det, så er det ikke SÅ farlig, avhengig av hva man får. Hvorfor ble ikke du lege? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Datasmurf som lege hadde vært noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Datasmurf sitt legekontor: "Doktor, æ har så ondt i ene armen" "Flækk av dæ trusa, så ska vi ta en titt" 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Coca-Cola som medisin mot så og si alt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det er for lite snakk om kor kjedeleg og gubbete Sivert Høyem er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Men for en stemme. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja, det skal ikkje stå på den. Han har laga mykje fin musikk, i hovudsak med Madrugada, men han lever i stor grad på det. Når eg ser namnet hans høgt på festivalplakatar og liknande kan eg ikkje forstå kven det er som finn sologreiene hans inspirerande nok til at det skal seiast å vere så stas å ha booka han. Skyhøg snoooooooooooooooooooooork-faktor. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Kjørte nesten på en hund som plutselig løp over veien. Skvatt som juling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå