Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Forsov meg. Jesus Kristus! Hva har Jesus med det å gjøre? Han skrev det lenger oppe.han har tatt imot budskapet tror jeg. Men det er sikkert en fin ting det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Helt til nå hvor du ikke kan ta sovepiller uten å risikere at du blir tatt for fyllekjøring dagen etterpå, eller at du ikke kan ta vanlige beroloigende uten å risikerere å miste lappen.Akkurat det r ikke noe nytt. De har bare utvida lista. Har ikke lappen så ingen ting å frykte Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Min eneste rus er Jesus. Nå tror jeg du bryter med samarbeidsorganet Actis sine planer om et rusfritt samfunn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Min eneste rus er Jesus.Nå tror jeg du bryter med samarbeidsorganet Actis sine planer om et rusfritt samfunn.Hah som om det noen gang kommer til å skje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det hadde ikke gjort meg noe som helst. Hver helg er det alltid trøbbel "på byen" pga fulle folk. Og julebordsesongen er et en mnd langt helvete. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Har hatt null sexlyst siste månedene, mens dama har mer lyst enn noen gang. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri Du tar ikke nok. Bruker 5 mg om jeg trenger å roe meg. 10 hvis jeg skal på byen. 15 om angsten virkelig står på døra og kaldsvetten pipler. Og så har man alkohol om det trengs noen justeringer. Hvis du skal sove så fungerer eksempelvis alprazolam bedre enn diazepam. Men benzo burde aldri brukes som sovemedisin. Alt for fin for det. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Har hatt null sexlyst siste månedene, mens dama har mer lyst enn noen gang. Hva gjør man da? Sexleletøy? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Finner en stedfortreder. Endret 10. februar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Gi berta et par sexleketøy og si du kan i det minste se på hvis det hjelper henne. Endret 10. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Har hatt null sexlyst siste månedene, mens dama har mer lyst enn noen gang. Hva gjør man da? Du gir henne til meg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri Du tar ikke nok. Bruker 5 mg om jeg trenger å roe meg. 10 hvis jeg skal på byen. 15 om angsten virkelig står på døra og kaldsvetten pipler. Og så har man alkohol om det trengs noen justeringer. Hvis du skal sove så fungerer eksempelvis alprazolam bedre enn diazepam. Men benzo burde aldri brukes som sovemedisin. Alt for fin for det. Prøvde 6 mg på en gang idag funka ikke. Jeg er dessverre ikke i den posisjonen at jeg kan drive å mikse. Hvordan legen kunne tro 2 mg skulle funke fatter jeg ikke. Søvn sliter jeg ikke med sånnsett, men kjenner jeg savnet sobrilen på akkurat den biten, da sov jeg godt. Veldig godt. Får ri ge å se om jeg får noe sterkere. 20 piller varer jo ikke lenge når jeg på 2 dager har tatt 6 av de. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Så. Cards against humanity, Politisk ukorrekt eller Anti human? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hoga boga nå er jeg døv Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Døv som i kjempeteit eller døv som i kan ikkje høyre? Skule om tre timar. Jippi ja ja jippi jippi ja. Eg får berre drikke kaffi så lenge, eg då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg ligger våken og tenkte plutselig at jeg trenger et MasterCard!!! Både for det er ekstra sikkerhet i utlandet og det er greit å ha et ekstrakort. Men reiser om 5 dager, er det noe håp for meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hjem til Stavanger i dag, da. I morra blir en jævlig dag, med tale, og filmfremvisning, og å måtte prate med haugevis med folk jeg ikke aner hvem er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Glemt det bankspørsmålet, jeg har ordnet! Men tenkte på en ting, har leger fastlege?? Og driver de og skriver resepter og stiller diagnoser på seg selv? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Kaffe og Marduk før en digg dag på jobb. For et liv a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå