Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri

Ta en cider eller noe i tilegg. :p

Bør igrunn ikke ta så mye mer enn hva legen har anbefalt uten å rådføre seg med han først.

Som om det ikke er sånn at 90% av befolkningen ikke gjør det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google sa det gikk bra, så da går det bra :)

6mg diazepam er ingenting. I utlandet så får man 15mg-piller fra legen.

Prøv å få deg xanor istedet ;)

Det er veldig vanskelig å få. Spesielt når man er så ung. Det er tross alt det tyngste benzo-et på det norske markedet. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Beroligande skrivast etter det eg har skjønt ofte ut på nokså milde respetar, så det skal eigentleg ikkje vere så farleg om ein tar meir ein kveld. T.d. skrivast det ut seroquel og sobril i hopetal på reseptar som berre dekker ein brøkdel av trygg dose.

Folk må ikkje bruke dette innlegget som kjelde i masteroppgåva si. Då er det lurare å spør meg om ting som er komisk eller musikk.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

T.d. skrivast det ut seroquel og sobril i hopetal på reseptar som berre dekker ein brøkdel av trygg dose.

Jeg tror jeg regna ut at jeg trengte noe sånt som 1000 stk av de Sobrila jeg får for å komme opp i LD50.

Med 25 per pakke og en pakke per 3-4 måneder må jeg vente en stund med å ta livet av meg. :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig bekymret. Eller er bekymret for at det ikke funker og latterlig irritert over at legen tror 2 mg skal funke. Hadde sikkert ikke slått ut ett foster en gang.

Alle leger satser på sukkerpille-effekten. De gir deg nesten ingenting og forventer at du skal tro at du blir rolig av en brøkdel ut av effektiv dose.

Helt til nå hvor du ikke kan ta sovepiller uten å risikere at du blir tatt for fyllekjøring dagen etterpå, eller at du ikke kan ta vanlige beroloigende uten å risikerere å miste lappen.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Helt til nå hvor du ikke kan ta sovepiller uten å risikere at du blir tatt for fyllekjøring dagen etterpå, eller at du ikke kan ta vanlige beroloigende uten å risikerere å miste lappen.

Akkurat det r ikke noe nytt. De har bare utvida lista.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...