L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) kanskje han hadde tatt ei saks og klipt av seg leppene. Snakka med vener om det seinast i går kveld. Korleis det ville blitt om ein berre amputerte ein finger eller noko. Men så tenker eg at eg sikkert kjem til å angre etterpå, og det tenkte nok denne gamle herremand også om han har klipt av leppene sine sjølv. Transabled Endret 11. juni 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Åh, folk er så totalt rå! I tilfellet til meg og mine vener handlar det mest om berre å vere nysgjerrig på korleis det er å mangle ting, i same grad som vi lurer på korleis det hadde vore med ein ekstra tommel t.d. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Åh, folk er så totalt rå! I tilfellet til meg og mine vener handlar det mest om berre å vere nysgjerrig på korleis det er å mangle ting, i same grad som vi lurer på korleis det hadde vore med ein ekstra tommel t.d. Hva med et ekstra hode ? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Ja, så lenge din nye ven ikkje har skikkeleg pyton ånde, så Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er det nokon som veitt tilfeldigvis den beste plassen å kjøpa google cardboard her i Norge? Ser alphageek selge sin for 150, medan sider som cardboardbriller.no og cardboard.no selge for 200. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det eneste som holder meg oppe er kaffe og ren viljestyrke. Hva gjør dere? Sitter og venter. Føles som en evighet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Drar fra sommer på østlandet til overskyet høstvær i Bergen. Hurra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Eg bør nevne at det heile starta med at /r/fatpeoplehate doxxa nokre admins frå imgur som førte til banninga originalt. Såg kun starten av videoen der og fekk ikkje med meg at det blei nevnt.Reglene på fatpeoplehate var ganske enkelt at man ikke skulle ha personlig info der. Det de hadde gjort, var å legge ut bilde av alle ansatte på imgur på sidebaren deres, for å vise at de var "feite og svake mennesker". Bildene var tatt direkte fra Imgurs "team"-side. Så ja... Ikke tro helt på hva som blir sagt av adminsa der. Det finnes uttallige verre subreddits på Reddit (shitredditsays er den mest nevnte), men det er tydelig at fatpeoplehate klarte å hisse på seg riktig person. Er gøy å følge med på da. Minusen er at Voat.co er ufattelig treig siden tusenvis av folk prøver å stikke dit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Enkleste er vel bare å holde seg til helvete langt unna reddit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er det nokon som veitt tilfeldigvis den beste plassen å kjøpa google cardboard her i Norge? Ser alphageek selge sin for 150, medan sider som cardboardbriller.no og cardboard.no selge for 200. http://www.dx.com/s/google+cardboard 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det eneste som holder meg oppe er kaffe og ren viljestyrke. Hva gjør dere? Sitter og venter. Føles som en evighet. Hva venter du på? Prøv å få deg nok søvn, dere trenger ikke å sitte med henne samtidig. Husk at du skal klare å være sterk for henne lenge. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det eneste som holder meg oppe er kaffe og ren viljestyrke. Hva gjør dere? Sitter og venter. Føles som en evighet. Hva venter du på? Prøv å få deg nok søvn, dere trenger ikke å sitte med henne samtidig. Husk at du skal klare å være sterk for henne lenge. Samtale med sosionom og litt diverse. Ja, prøver å få hvilt så mye som mulig, men ikke lett når det er vanskelig å sove for begge, og må opp en gang hver natt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 *dun-dun, dun-dun* say it ain't sooOooOooo Weezer er eit av få band 2002-Teitgutt og 2015-Teitgutt verkeleg har til felles. Tilfeldig tanke. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Gammel eller nyere Weezer da? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Blue, Pinkerton og Green. Med unntak av enkeltlåter har det eigentleg kun gått i dei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Minn meg på aldri å studere fysikk. Prøvde å forstå meg på Tsiolkovskys ligning. Det gikk fra "Hmmm..." til "Aha!" til "Vent litt." til "Hæ?". 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Hva er rart med den? Endret 12. juni 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Forklar meg hvorfor Isp måles i sekunder. Jeg har skjønt hvordan jeg bruker ligningen i praksis, men det bakenforliggende var verre. edit: Nei, forresten. Ikke forklar meg. Det holder for meg å klare å bruke den. Endret 12. juni 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 God morgen alle sammen, hva gjør dere? Jeg er på et next level forumtreff i Malta, elleve personer, åtte nasjonaliteter, en uke. Veldig fun so far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå