Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Smurf! :love:

Må inrømme at jeg jevnlig leser værspalten din, haha.

Nå har det ikke vært noe spalte å lese siden 30. mars, da. Vel, sånn bortsett fra den jeg skrev i går, fordi jeg var innom gamlejobben og kjeda meg.

Skjønner ikke vitsen med å bytte nick, jeg.

Ikke jeg, heller... 

/kremt

Jeg står ved det jeg sa i forrige tråd

Lenke til kommentar

Bare kommer du og går? Får du lønn når du plutselig dukker opp en dag?

Nei, jeg har ikke hatt jobb i avisa siden 30. mars. Jeg er arbeidsledig og søker meg rundt omkring i landet, på jakten etter et nytt sted hvor jeg kan skrive, eller støve bort. Hva enn som skjer først.

Men jeg hadde noen timer å slå ihjel i sentrum i går, mellom en kjøretime og en tannlegetime, så da stakk jeg innom avisa og skrev litt. For gamle dagers skyld.

Lenke til kommentar

Bare kommer du og går? Får du lønn når du plutselig dukker opp en dag?

Nei, jeg har ikke hatt jobb i avisa siden 30. mars. Jeg er arbeidsledig og søker meg rundt omkring i landet, på jakten etter et nytt sted hvor jeg kan skrive, eller støve bort. Hva enn som skjer først.

Men jeg hadde noen timer å slå ihjel i sentrum i går, mellom en kjøretime og en tannlegetime, så da stakk jeg innom avisa og skrev litt. For gamle dagers skyld.

Og det tillater de? Spesielt. Men det har vel avisa bare å tjene på.
Lenke til kommentar

Etter nesten 8 år O: Hvordan blir responstiden mindre når tråden er lengre?

Pga. mest sannsynlig er forumprogramvaren dårlig koda og ikke optimalisert for over en halv million innlegg per tråd.

Diskusjon.no er faktisk et av de aller største forumene i verden basert på denne programvaren. Det har gitt utviklerne grå hår fra tid til annen. Diskusjon.no kjøpte i sin tid en livstidslisens som de ikke tilbyr lenger. Nå må man betale per år. Siden de ikke får inn mer penger fra oss så er jeg ikke sikker på om de problemene våre blir prioritert :p

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...