Sebby Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Creds til deg, unge mann! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg synes grisen var sexy. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Legen: skulle bare høre om du kom idag Meg: Ja. Legen: har du gjort det du skulle? Meg: Nei. Legen: ikke?? Meg: Nei. Legen: dette får vi snakke om når du kommer. Nå vil jeg iiallefall ikke til legen Edit: Grisen var søt, men det var det. Endret 9. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Er vel bare å gjøre det du skulle gjøre da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Legen: skulle bare høre om du kom idag Meg: Ja. Legen: har du gjort det du skulle? Meg: Nei. Legen: ikke?? Meg: Nei. Legen: dette får vi snakke om når du kommer. Nå vil jeg iiallefall ikke til legen Edit: Grisen var søt, men det var det. Hva slags lege er det som ringer og holder på sånn? Jeg synes grisen var søt, dama syns også det. Jeg skal så jævlig ha minigris en gang. <3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Han er egentlig veldig god. Og til min store sorg så blir han vekke i 6 mnd :O Er en grunn til at han ringer meg. Er bedre at han gjør det så jeg kan si nei, enn at han sitter å venter på en som ikke kommer. Ironien i det hele var når jeg sto og skulle betale så kommer han ut og roper mitt navn,og jeg bare "ehm, det var meg" så lo han å gikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 En god lege er gull verd. Selv tar jeg bussen i tre kvarter til legen min, enda det er et legekontor tre minutter unna her med buss. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg gruer meg til å få vikar i 6 mnd. Mitt oppi alt så skal jeg plutselig forholde meg til en ny en. Samme når jeg var gravid, droppa jordmor og gikk heller til fastlegen på kontroll. Han kjenner meg og min historie. Har hatt han som jeg i 20 år nå. Herregud det er lenge det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg har lege i samme bygg som jeg starter/avslutter/har kaffepause på jobb. Er så bra det. Tidenes beste lege forresten. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Nei, min lege er best. Og så er han så kjekk. Ei venninne går til samme. Hun latet som hun hadde kjent en klump i brystet bare så han måtte kjenne. Er det rart jeg er sånn som jeg er. Som har sånne venner. Endret 9. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Min er også kjekk. Jeg latet som om jeg hadde ereksjonsproblemer så han kunne fikse det. Og gjett om han fikset det, du! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Pfft. Det er da ingenting. Jeg lot som jeg hadde hoven prostata. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg har blitt fingret i rumpa av så mange leger, så det har jeg gått litt lei. Ene var forresten en ung lege på Ullevål, seriøst en av de peneste/vakreste/fineste jeg noensinne har sett. Tror jeg måpte når hun kom inn i rommet jeg lå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 For å være ærlig har jeg aldri blitt fingra i rumpa av en lege. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Du burde teste det. Det er spennende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg og han jeg bor med bruker samme lokale lege her. Han kom tilbake etter et besøk og sa at de unge sykesøstrene flørtet med han og spurte om han var singel. Da jeg dro dit et par uker senere ble jeg forsøkt sjekket opp av fnisete damer i 40-årene. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Du burde teste det. Det er spennende. Føler det er mer spennende å gjøre slikt på soverommet. Hos legen tror jeg det føles litt mer klinisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Stusselig om man skal gjøre alt slikt på soverommet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå