L4r5 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 (BL ville faktisk bli tannlege , bare tanken får meg til å le.....hadde nok mer for vane å slå ut tenner enn fikse dem , ho ho)Tenk hvor raskt han kunne trukket tenner da! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen som vil rate sangen min i 'Rock og metal'-tråden. Er 22 minutter for langt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Kanskje jeg skal rate den og poste en lengre låt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Do it. Så kan jeg rate din, og.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen som vil rate sangen min i 'Rock og metal'-tråden. Er 22 minutter for langt? Kan det umulig være. Noen av de beste sangene som finnes, passerer jo 20-minuttersmerket med god margin! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 I rather rape your new profile name 8/10 -2 many "b"es Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tannlege tror jeg må være den siste jobben jeg ville hatt. Drive på inni gapet til alskens mennesker som daglig arbeid, æsj. Skjønner ikke at de orker 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Kan ikke sette den på akkurat nå, fordi jeg sitter her på restaurant, og det bare varer, og varer og varer. Det er en fyr som prater og prater om noe søppel. Den heter forresten Alice's Restaurant. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Kan ikke sette den på akkurat nå, fordi jeg sitter her på restaurant, og det bare varer, og varer og varer. Det er en fyr som prater og prater om noe søppel. Den heter forresten Alice's Restaurant. i see u. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Admiral Necro: Rater du min så rater jeg din (ikke tenk koffert). Ingen som vil rate sangen min i 'Rock og metal'-tråden. Er 22 minutter for langt? Kan det umulig være. Noen av de beste sangene som finnes, passerer jo 20-minuttersmerket med god margin! Helt enig. Mange episke sanger på rundt 20 min.! I rather rape your new profile name 8/10 -2 many "b"es Rape? Hehe så du mener det skulle vært "Seby"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 https://www.yahoo.com/movies/former-wwe-champion-daniel-bryan-181645119.html Den "flygende geita" skal gi seg , Daniel Bryan rulte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute Så et prog med en mann som påsto at romvesene hadde parret seg med han og de viste han flere hyller med babyer i UFO-en som de påsto han var faren til , helt ærlig syns jeg det var litt creepy :/ Det var ikke han her: https://www.youtube.com/watch?v=X028IGLRk4A ? Ja vet det meste om temaet. Håper og tror at Roswell 1947 er en j***** bra historie og ikke annet. Muligheten for at det er sannhet der er definitivt tilstede med alt den informasjonen som har lekket i etterkant. Nei , det var en eldre fyr...... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sånn, det var 80 pushups. Så litt gryn før jeg kvelder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei, du skal høre på låta først! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Skal lære deg noe nytt idag gutten min; man kan åpne flere faner i nettleseren, så man kan være på flere nettsider samtidig. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sånn, det var 80 pushups. Så litt gryn før jeg kvelder. På rappen? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ikke 80 på rad nei, tilsammen. 20 + 25 + 35, altså to pauser mellom. Også litt trening på apparatet mitt før det. Bruker en slik: Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Men kan fint klare 50 på rappen, med litt oppvarming selvsagt. Lenge siden jeg har prøvd 'så mange jeg klarer', tar som regel samme regla hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå