Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

What? Du leier ut to hybler, altså får inn to husleier..og likevel klarer du å være blakk fra 1.-12.? Da må du se på økonomien din seriøst.F

Fordi de ikke betaler før midt i måneden, så lønningen min går mest på regninger, selvfølgelig medregnet sparertrekk, bsu osv. 

Hadde bare vært jævlig ufattelig mye mer oversiktlig om jeg hadde fått inn alt jeg skal ha i månedsskiftet samtidig som jeg uansett skal betale alt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What? Du leier ut to hybler, altså får inn to husleier..og likevel klarer du å være blakk fra 1.-12.? Da må du se på økonomien din seriøst.F

Fordi de ikke betaler før midt i måneden, så lønningen min går mest på regninger, selvfølgelig medregnet sparertrekk, bsu osv.

Hadde bare vært jævlig ufattelig mye mer oversiktlig om jeg hadde fått inn alt jeg skal ha i månedsskiftet samtidig som jeg uansett skal betale alt.

Da skaffer du deg en buffer, og problemet er løst. Eller så begynner du å betale regninger 15 dager på forskudd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"som spilte fiolin fra kl. 17 til 21"

Minner meg om herr Flick som spiller på fiolin når Helga strippet :D

*humrer*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Javisst. Og likevel ser man masse artikler om hvordan lage den beste superbowl-salsaen og slikt i nettavisene. På norsk. Alle er oversatte fra amerikanske matbloggere.

LOL 

Syns jeg ser han karen som forsøker å invitere på øl og matfest kl 00:30 natt til mandag.

Arnold S : "Ignore the naysayers"

The Governator has spoken !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nei men hvorfor så negativ liksom ;)

"Tannlegen min tar 750,- i gebyr for å ikke møte opp til time"

Bruce Lee : Now before you leave you must remember to rinse with "wataah" !

Pasient : I can't pay , ha ha :p

BL : Then I'll kick your teeth in > : (

(BL ville faktisk bli tannlege , bare tanken får meg til å le.....hadde nok mer for vane å slå ut tenner enn fikse dem , ho ho)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute

Så et prog med en mann som påsto at romvesene hadde parret seg med han og de viste han flere hyller med babyer i UFO-en som de påsto han var faren til , helt ærlig syns jeg det var litt creepy :/

Lenke til kommentar

Det er ingen som tvinger deg til å vente på den 15. med å betale regninger da. Du vet vel rimelig godt hva du får av regninger hver mnd?

Lønna varierer dog mye og har 17 000,- som forlater kontoen hver måned i form av husleie, strøm, forsikring+++ 

Er jo ikke uoverkommelig på noen måte men bare tungvint og slitsomt, gleder meg til leiekontrakten min går ut i juni og jeg kan finne meg en fin liten toroms å slippe leietakere. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er ingen som tvinger deg til å vente på den 15. med å betale regninger da. Du vet vel rimelig godt hva du får av regninger hver mnd?

Lønna varierer dog mye og har 17 000,- som forlater kontoen hver måned i form av husleie, strøm, forsikring+++ 

Er jo ikke uoverkommelig på noen måte men bare tungvint og slitsomt, gleder meg til leiekontrakten min går ut i juni og jeg kan finne meg en fin liten toroms å slippe leietakere. 

"Be firm yet not hard" (Bruce Lee)

Høres ut som et mareritt , du får prøve å fortelle dem hvor skapet skal stå & når du vil ha penga ellers "tar de deg over tønna" , so to speak.

Lenke til kommentar

liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute

Så et prog med en mann som påsto at romvesene hadde parret seg med han og de viste han flere hyller med babyer i UFO-en som de påsto han var faren til , helt ærlig syns jeg det var litt creepy :/

Det var ikke han her: https://www.youtube.com/watch?v=X028IGLRk4A ?

Ja vet det meste om temaet. Håper og tror at Roswell 1947 er en j***** bra historie og ikke annet. Muligheten for at det er sannhet der er definitivt tilstede med alt den informasjonen som har lekket i etterkant.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...