Primer4 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 What? Du leier ut to hybler, altså får inn to husleier..og likevel klarer du å være blakk fra 1.-12.? Da må du se på økonomien din seriøst.F Fordi de ikke betaler før midt i måneden, så lønningen min går mest på regninger, selvfølgelig medregnet sparertrekk, bsu osv. Hadde bare vært jævlig ufattelig mye mer oversiktlig om jeg hadde fått inn alt jeg skal ha i månedsskiftet samtidig som jeg uansett skal betale alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen kan være så nedlatende som Lycantrophe, folkens. Men han er en skikkelig koseklump når alt kommer til alt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen kan være så nedlatende som Lycantrophe, folkens.You better believe it. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen kan være så nedlatende som Lycantrophe, folkens. Jo. du. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Og far min, ikke minst! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 What? Du leier ut to hybler, altså får inn to husleier..og likevel klarer du å være blakk fra 1.-12.? Da må du se på økonomien din seriøst.FFordi de ikke betaler før midt i måneden, så lønningen min går mest på regninger, selvfølgelig medregnet sparertrekk, bsu osv. Hadde bare vært jævlig ufattelig mye mer oversiktlig om jeg hadde fått inn alt jeg skal ha i månedsskiftet samtidig som jeg uansett skal betale alt. Da skaffer du deg en buffer, og problemet er løst. Eller så begynner du å betale regninger 15 dager på forskudd. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen kan være så nedlatende som Lycantrophe, folkens. Jo. du. Nå får jeg dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er ingen som tvinger deg til å vente på den 15. med å betale regninger da. Du vet vel rimelig godt hva du får av regninger hver mnd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 "som spilte fiolin fra kl. 17 til 21" Minner meg om herr Flick som spiller på fiolin når Helga strippet *humrer* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Javisst. Og likevel ser man masse artikler om hvordan lage den beste superbowl-salsaen og slikt i nettavisene. På norsk. Alle er oversatte fra amerikanske matbloggere. LOL Syns jeg ser han karen som forsøker å invitere på øl og matfest kl 00:30 natt til mandag. Arnold S : "Ignore the naysayers" The Governator has spoken ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hadde du superbowl fest kl 01? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Nei men hvorfor så negativ liksom "Tannlegen min tar 750,- i gebyr for å ikke møte opp til time" Bruce Lee : Now before you leave you must remember to rinse with "wataah" ! Pasient : I can't pay , ha ha BL : Then I'll kick your teeth in > : ( (BL ville faktisk bli tannlege , bare tanken får meg til å le.....hadde nok mer for vane å slå ut tenner enn fikse dem , ho ho) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute Så et prog med en mann som påsto at romvesene hadde parret seg med han og de viste han flere hyller med babyer i UFO-en som de påsto han var faren til , helt ærlig syns jeg det var litt creepy :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Du har virkelig den rareste tankegangen jeg vet om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Kan snakke om flere ting på en gang , det er ikke spes vanskelig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er ingen som tvinger deg til å vente på den 15. med å betale regninger da. Du vet vel rimelig godt hva du får av regninger hver mnd? Lønna varierer dog mye og har 17 000,- som forlater kontoen hver måned i form av husleie, strøm, forsikring+++ Er jo ikke uoverkommelig på noen måte men bare tungvint og slitsomt, gleder meg til leiekontrakten min går ut i juni og jeg kan finne meg en fin liten toroms å slippe leietakere. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Kan snakke om flere ting på en gang , det er ikke spes vanskelig. er du ginger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er ingen som tvinger deg til å vente på den 15. med å betale regninger da. Du vet vel rimelig godt hva du får av regninger hver mnd? Lønna varierer dog mye og har 17 000,- som forlater kontoen hver måned i form av husleie, strøm, forsikring+++ Er jo ikke uoverkommelig på noen måte men bare tungvint og slitsomt, gleder meg til leiekontrakten min går ut i juni og jeg kan finne meg en fin liten toroms å slippe leietakere. "Be firm yet not hard" (Bruce Lee) Høres ut som et mareritt , du får prøve å fortelle dem hvor skapet skal stå & når du vil ha penga ellers "tar de deg over tønna" , so to speak. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) liker disse ufo sakene som tilfeldigvis dukker opp nå som en ny sesong av X-Files er ute Så et prog med en mann som påsto at romvesene hadde parret seg med han og de viste han flere hyller med babyer i UFO-en som de påsto han var faren til , helt ærlig syns jeg det var litt creepy :/ Det var ikke han her: https://www.youtube.com/watch?v=X028IGLRk4A ? Ja vet det meste om temaet. Håper og tror at Roswell 1947 er en j***** bra historie og ikke annet. Muligheten for at det er sannhet der er definitivt tilstede med alt den informasjonen som har lekket i etterkant. Endret 8. februar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå