Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Må bare presse veldig hardt, så går det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor henger damprøykere utenfor butikker og ser nedlatende på alle som går forbi dem? Opphøyer den metalldingsen de har i kjeften dem til en høyere eksistens? Aldri sett det. Nå ser jeg jo aldri dampere ellers, annet enn meg sjøl. Bortsett fra en dame i niqab (eller hva enn det fulldekkende plagget heter) som dampa på den svære boksen. Da lo jeg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 prøvde å løre meg å like vin resutaltet ble en litt full oessy unnskyld 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 prøvde å løre meg å like vin resutaltet ble en litt full oessy unnskyld What Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 En litt full Pessy. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Må kjøpe ny vaskemaskin i dag. E90 error på den gamle Electrolux maskinen, så ut med den og inn med Miele. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er lite annet det er så morsomt å bruke penger på, som hvitevarer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hvorfor henger damprøykere utenfor butikker og ser nedlatende på alle som går forbi dem? Opphøyer den metalldingsen de har i kjeften dem til en høyere eksistens? Jeg ser ofte dampere stå utenfor butikker, men de ser ikke nedlatende på andre. Kan være fordi de fleste dampere jeg ser er 50+. Og jeg står også utenfor butikker og damper, men jeg ser ikke nedlatende på folk. Faktisk gjør jeg mitt beste for ikke å se på folk i det hele tatt, men heller stirre ut i periferien, siden jeg stort sett alltid er i min egen verden. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Elkjøp skal altså ha 500 kroner for å kjøre hjem vaskemaskinen til meg. Men dem må vel få såpass når dem må slite med nesten 100 kilo vaskemaskin. Jeg slipper i det minste å bære den opp trapper. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sa de/sto det at de skal bære den opp til deg? Pleier å være sånn at de kjører og leverer, så må du få den inn/opp trapper selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er lite annet det er så morsomt å bruke penger på, som hvitevarer! Er jo stort sett veldig bra investeringer. Kan lagre mat lenge, gjør vasking og husarbeid lettere. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sa de/sto det at de skal bære den opp til deg? Pleier å være sånn at de kjører og leverer, så må du få den inn/opp trapper selv. Det blei 395,- for å kjøre den kjem til døra mi. Den skal ikke opp trapper, så der er jeg heldig. Har sånn tralle jeg kan sette den på og trille den inn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Joda, men Er lite annet det er så morsomt å bruke penger på, som hvitevarer! Er jo stort sett veldig bra investeringer. Kan lagre mat lenge, gjør vasking og husarbeid lettere. Joda, men når det fint fungerende kjøleskapet ryker, eller platetoppen mister effekt på en plate, så er det surt. Det finnes mye annet morsomt å bruke mange tusen på Tenker å prøve meg på teorien til sertifikat klasse B i morgen formiddag. Får se hvordandet går. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Naboen min er overraskende glad i de samme sangene. De gangene jeg hører musikk fra han, som er relativt sjelden, er det som regel den samme sangen. Har vært slik et par ganger de siste månedene. Uansett bedre enn min forrige nabo, som spilte fiolin fra kl. 17 til 21 omtrent hver dag. Samme jævlige sang. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tusen takk for påminnelsen, jeg har jo ennå ikke klart å få den fordømte maskinen min til å stå i ro under sentrifugeringa, flytter på seg (og ja, jeg har prøvd å sette den i vater osv). Jeg hater den forvaska baskemaskinen!! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tusen takk for påminnelsen, jeg har jo ennå ikke klart å få den fordømte maskinen min til å stå i ro under sentrifugeringa, flytter på seg (og ja, jeg har prøvd å sette den i vater osv). Jeg hater den forvaska baskemaskinen!! Har du gummi knotter under? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 De er i hardplast. Men har prøvd med en slags leire under knottene (egentlig beregnet til bil). Har prøvd så mye og er dritt lei dritten. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Du får begynne å vaske for hånd. Vaskebrett og stamp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sett deg på maskinen under sentrifugering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå