Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor henger damprøykere utenfor butikker og ser nedlatende på alle som går forbi dem?

Opphøyer den metalldingsen de har i kjeften dem til en høyere eksistens?

Aldri sett det. Nå ser jeg jo aldri dampere ellers, annet enn meg sjøl.

Bortsett fra en dame i niqab (eller hva enn det fulldekkende plagget heter) som dampa på den svære boksen. Da lo jeg litt.

Lenke til kommentar

Hvorfor henger damprøykere utenfor butikker og ser nedlatende på alle som går forbi dem?

Opphøyer den metalldingsen de har i kjeften dem til en høyere eksistens?

Jeg ser ofte dampere stå utenfor butikker, men de ser ikke nedlatende på andre. Kan være fordi de fleste dampere jeg ser er 50+.

Og jeg står også utenfor butikker og damper, men jeg ser ikke nedlatende på folk. Faktisk gjør jeg mitt beste for ikke å se på folk i det hele tatt, men heller stirre ut i periferien, siden jeg stort sett alltid er i min egen verden.

Lenke til kommentar

Sa de/sto det at de skal bære den opp til deg? Pleier å være sånn at de kjører og leverer, så må du få den inn/opp trapper selv.

Det blei 395,- for å kjøre den kjem til døra mi. Den skal ikke opp trapper, så der er jeg heldig. Har sånn tralle jeg kan sette den på og trille den inn.

Lenke til kommentar

Joda, men

Er lite annet det er så morsomt å bruke penger på, som hvitevarer!

Er jo stort sett veldig bra investeringer. Kan lagre mat lenge, gjør vasking og husarbeid lettere.

Joda, men når det fint fungerende kjøleskapet ryker, eller platetoppen mister effekt på en plate, så er det surt. Det finnes mye annet morsomt å bruke mange tusen på :fun:

Tenker å prøve meg på teorien til sertifikat klasse B i morgen formiddag. Får se hvordandet går.

Lenke til kommentar

Naboen min er overraskende glad i de samme sangene. De gangene jeg hører musikk fra han, som er relativt sjelden, er det som regel den samme sangen. Har vært slik et par ganger de siste månedene.

Uansett bedre enn min forrige nabo, som spilte fiolin fra kl. 17 til 21 omtrent hver dag. Samme jævlige sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...