Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time

Haha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist :(

Hvorfor skifter du ikke fastlege? Sjekk legelisten og velg og vrak.

Nei, har da verdens beste lege. Er jo jeg som er syk, og han prøver å få meg frisk. Og da må jeg gjøre ting jeg syns er vanskelig og vondt. Ergo han er sadist. Jeg er selvfølgelig ikke seriøs med det utsagnet :p

Lenke til kommentar

Javisst. Og likevel ser man masse artikler om hvordan lage den beste superbowl-salsaen og slikt i nettavisene. På norsk. Alle er oversatte fra amerikanske matbloggere.

LOL 

Syns jeg ser han karen som forsøker å invitere på øl og matfest kl 00:30 natt til mandag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, har da verdens beste lege. Er jo jeg som er syk, og han prøver å få meg frisk. Og da må jeg gjøre ting jeg syns er vanskelig og vondt. Ergo han er sadist. Jeg er selvfølgelig ikke seriøs med det utsagnet :p

Du ikke gjør det for å bli bedre. Det er svært mange helsepersonell som er av "kognitiv-terapi-og-eksponering-skolen", og de tror det, men det finnes også alternative filosofier som ikke er sånn hvis det viser seg at det ikke funker for deg. Jeg håper selvsagt det hjelper deg, da. :)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på hva facebook bruker for å finne venner til meg. Jeg har laget en fake-konto som ikke inneholder navnet mitt og har ikke addet noen. Likevel får jeg forslag om å adde folk fra familien min. Merkelige greier.

Jeg har ikke vanlig facebook-konto heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du ikke gjør det for å bli bedre. Det er svært mange helsepersonell som er av "kognitiv-terapi-og-eksponering-skolen", og de tror det, men det finnes også alternative filosofier som ikke er sånn hvis det viser seg at det ikke funker for deg. Jeg håper selvsagt det hjelper deg, da. :)

Det er helt sant, men nå har det forverret seg og jeg klarer nesten ikke å gå ut av døra, så må bare prøve det før jeg eventuelt prøver noe annet.

Lenke til kommentar

Du kommer garantert til å gjøre det selv. Så en utenfor stasjonen som sto lg stirra ned alle som gikk forbi..se på meeeeg, jeg har kjøpt en dings på ebay faen så kul jeg er.

Og jeg ser på en streamer som akkurat bekreftet det for meg. Han slåss mot en Spawn-boss som het Vaporizer. Da sa han "his name isnt quite as cool nowadays, he'd be hanging outside stores looking at people in a condescending manner"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...