Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hahaha superbowl-fest faktisk... Nordmenn flest kunne vel ikke brydd seg mindre 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Om fem minutt skal eg møte Laffen, og vi skal lage mat vi ikkje har godt av og sjå Superbowl, motherfuckers! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en timeHaha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist Hvorfor skifter du ikke fastlege? Sjekk legelisten og velg og vrak. Nei, har da verdens beste lege. Er jo jeg som er syk, og han prøver å få meg frisk. Og da må jeg gjøre ting jeg syns er vanskelig og vondt. Ergo han er sadist. Jeg er selvfølgelig ikke seriøs med det utsagnet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Aha, sorry. Ikke alltid lett å si hva som er ment seriøst eller ikke her. Lurte faktisk på det i dag, om det hadde vært en idé å starte "Den seriøse forumkafeen" . Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hahaha superbowl-fest faktisk... Nordmenn flest kunne vel ikke brydd seg mindre Helt enig. Enda mer snik-amerikanisering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Javisst. Og likevel ser man masse artikler om hvordan lage den beste superbowl-salsaen og slikt i nettavisene. På norsk. Alle er oversatte fra amerikanske matbloggere. LOL Syns jeg ser han karen som forsøker å invitere på øl og matfest kl 00:30 natt til mandag. Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hahaha, er sikkert noen av de også, men som blir sittende helt alene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Om fem minutt skal eg møte Laffen, og vi skal lage mat vi ikkje har godt av og sjå Superbowl, motherfuckers! Men det er jo 4 timer til det starter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Kan jo varme opp med mix stafett kl 22. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Nei, har da verdens beste lege. Er jo jeg som er syk, og han prøver å få meg frisk. Og da må jeg gjøre ting jeg syns er vanskelig og vondt. Ergo han er sadist. Jeg er selvfølgelig ikke seriøs med det utsagnet Du må ikke gjør det for å bli bedre. Det er svært mange helsepersonell som er av "kognitiv-terapi-og-eksponering-skolen", og de tror det, men det finnes også alternative filosofier som ikke er sånn hvis det viser seg at det ikke funker for deg. Jeg håper selvsagt det hjelper deg, da. Endret 7. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Jeg lurer veldig på hva facebook bruker for å finne venner til meg. Jeg har laget en fake-konto som ikke inneholder navnet mitt og har ikke addet noen. Likevel får jeg forslag om å adde folk fra familien min. Merkelige greier. Jeg har ikke vanlig facebook-konto heller. Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Nei, har da verdens beste lege. Er jo jeg som er syk, og han prøver å få meg frisk. Og da må jeg gjøre ting jeg syns er vanskelig og vondt. Ergo han er sadist. Jeg er selvfølgelig ikke seriøs med det utsagnet Du må ikke gjør det for å bli bedre. Det er svært mange helsepersonell som er av "kognitiv-terapi-og-eksponering-skolen", og de tror det, men det finnes også alternative filosofier som ikke er sånn hvis det viser seg at det ikke funker for deg. Jeg håper selvsagt det hjelper deg, da. Det er helt sant, men nå har det forverret seg og jeg klarer nesten ikke å gå ut av døra, så må bare prøve det før jeg eventuelt prøver noe annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Hvorfor henger damprøykere utenfor butikker og ser nedlatende på alle som går forbi dem? Opphøyer den metalldingsen de har i kjeften dem til en høyere eksistens? Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Aldri sett noe sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Tror du projiserer, Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Du kommer garantert til å gjøre det selv. Så en utenfor stasjonen som sto lg stirra ned alle som gikk forbi..se på meeeeg, jeg har kjøpt en dings på ebay faen så kul jeg er. Og jeg ser på en streamer som akkurat bekreftet det for meg. Han slåss mot en Spawn-boss som het Vaporizer. Da sa han "his name isnt quite as cool nowadays, he'd be hanging outside stores looking at people in a condescending manner" Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Garantert! Og gjør jeg det, så er det garantert fett. Garantert! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Er det ikke lov å røyke esigaretter inne i butikkene?, hvorfor står de utfor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 fordi der er det flest folk å se nedlatende på Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Musa mi funker! Må bare presse veldig hardt, så går det Sa brura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå