Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 De tar neppe telefonen i dag. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Haha. Skulle skrive om jeg ringer i morgen og avlyser timen på tirsdag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Nope bare hvis du avlyser mindre enn 24 timer før. Ring tidlig på morgenen Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Legen kommer sikkert til å ringe å kjefte på meg om jeg avlyser da. Har avtalt besøk på tirsdag, og jeg glemte jeg skulle til legen. Buhu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Neida ingen som kjefter. Hun får beskjed på pcn og booker inn noen andre istedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Legekontoret jeg bruker har det de kaller "servicetelefon". Et eget nummer der du kan ringe når som helst på døgnet og legge igjen beskjeder og forespørsler. En gang ringte jeg klokka tre på natta og spurte om jeg kunne få ny resept på sovemedisin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Dersom du ikke sier noe og bare dropper å møte opp får du garantert en "bot" neste gang du er der, eller i posten. Tannlegen min tar 750,- i gebyr for å ikke møte opp til time (eller ikke avlyse >24 timer før) Hvis man avlyser 2 timer før timen får de ikke tid til å booke noen andre så legen får en ufrivillig fritime. Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Neida ingen som kjefter. Hun får beskjed på pcn og booker inn noen andre istedet. Jo, for timen er egentlig viktig. Faen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Da avlyser du besøket ditt da Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Jammen. Haha. Er nok det jeg ender opp med å gjøre. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Ps jeg er så trøtt???? Sov til ca 15, spiste middag, la meg igjen ca 16, sto opp rundt 17:30 for å spise bolle og nå vurderer jeg å legge meg igjen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Tror det er noe med været eller noe. Merker det selv også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Kan godt være Er så surt og trist ute nåå Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time Haha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time Haha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist Hvorfor skifter du ikke fastlege? Sjekk legelisten og velg og vrak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Ikke verst at NRK1 sender superbowl fra kl 23:30 ikveld..kanskje jeg skal prøve å se på. Skjønner ikke en fjert av reglene men sikkert artig å se på i bakgrunnen..alt jeg ser er digre mannfolk som hopper på hverandre hvert 10. sekund. Også er det reklame. Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 23:30 og jobb i mårra. Trukke d går :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Ja det er litt artig å se avisene oversette "SLIK LAGER DU DEN BESTE SUPERBOWL-MATEN TIL FESTEN" artikler uten å tenke på at 99% av nordmenn skal på jobb mandag morgen og driter i hele superbowl..pluss at det starter midt på natta. Hvem faen har superbowl fest med masse mat og buddies natt til mandag. Endret 7. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå