Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legekontoret jeg bruker har det de kaller "servicetelefon". Et eget nummer der du kan ringe når som helst på døgnet og legge igjen beskjeder og forespørsler.

En gang ringte jeg klokka tre på natta og spurte om jeg kunne få ny resept på sovemedisin. :p

Lenke til kommentar

Dersom du ikke sier noe og bare dropper å møte opp får du garantert en "bot" neste gang du er der, eller i posten. Tannlegen min tar 750,- i gebyr for å ikke møte opp til time (eller ikke avlyse  >24 timer før)

Hvis man avlyser 2 timer før timen får de ikke tid til å booke noen andre så legen får en ufrivillig fritime.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ps jeg er så trøtt???? Sov til ca 15, spiste middag, la meg igjen ca 16, sto opp rundt 17:30 for å spise bolle og nå vurderer jeg å legge meg igjen :( 

Lenke til kommentar

Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time

Haha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist :(

Lenke til kommentar

Tror ikke legene er så følelsesmessig involert i pasientene sine at de kjefter om de avlyser en time

Haha jo, for da gjør jeg noe jeg ikke skal. Har jo allerede ikke gjort en del av avtalen, derfor gruer jeg meg ekstra, for han kommer til å "ta" meg på det. Og så får jeg vel en ny utfordring. Han er smått sadist :(

Hvorfor skifter du ikke fastlege? Sjekk legelisten og velg og vrak. 

Lenke til kommentar

Ikke verst at NRK1 sender superbowl fra kl 23:30 ikveld..kanskje jeg skal prøve å se på. Skjønner ikke en fjert av reglene men sikkert artig å se på i bakgrunnen..alt jeg ser er digre mannfolk som hopper på hverandre hvert 10. sekund. Også er det reklame.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja det er litt artig å se avisene oversette "SLIK LAGER DU DEN BESTE SUPERBOWL-MATEN TIL FESTEN" artikler uten å tenke på at 99% av nordmenn skal på jobb mandag morgen og driter i hele superbowl..pluss at det starter midt på natta.

Hvem faen har superbowl fest med masse mat og buddies natt til mandag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...