Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men de som klarer å vente vet jo ikke hvor godt det er. Haha tipper de angrer etterpå og tenker på all sexen de har gått glipp av.

Er nok lettere å vente med barn til ekteskapet ja. Jeg har ett barn, men om jeg skal ha ett til så skal jeg være gift først.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Jeg er for glad i pulings til at jeg hadde orket et forhold uten sex.

QFT. Skjønner ikke tankegangen med å vente, når man kan ha det godt istedenfor. Det å spare seg byr ikke på noe annet enn en klumsete og antagelig ubehagelig byllupsnatt.
Lenke til kommentar

Hadde ikke tid til å dra til køben i helga btw..går det bra der nede? RES står sterkt? Skulle ønske det kom en stor event til Oslo så jeg har mulighet til å bli med en gang.

Ser foreløbig ut som det går fint ja, tho regner med det blir et helvettes stress frem imot avreise. Må farmes en del ting og tang.

Så trenger vi også folk i Norge til å sette sperrer for kjedelige ENL ;)

Lenke til kommentar

Sånt er bare LANGT over hodet mitt som bare går rundt og hacker portaler og innimellom omvender noen få til smurfefarge og linker dem ihop.

Men jeg drar hvertfall alltid telefonen opp når jeg er ute og går. Men reising og slikt blir utenfor mitt aktivitetsområde.

Klarer ikke bli lvl 8 engang. Er jeg "heldig" treffer jeg på en annen og nikker hei mens jeg passerer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men de som klarer å vente vet jo ikke hvor godt det er. Haha tipper de angrer etterpå og tenker på all sexen de har gått glipp av.

Er nok lettere å vente med barn til ekteskapet ja. Jeg har ett barn, men om jeg skal ha ett til så skal jeg være gift først.

Å bli gift er jo bare unnskyldning for at kvinnfolk kan spise seg feit. Og nekte på sex. Det er ikke vits å lure oss lengre.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Å bli gift er jo bare unnskyldning for at kvinnfolk kan spise seg feit. Og nekte på sex. Det er ikke vits å lure oss lengre.

Jeg er allerede feit, sex er for godt til å nekte noen. Så meg kan man trygt gifte seg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...