Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Han bare satt på en benk og snakket ut i tomlufta. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har og sett Rumenere som står og prater, ber og korser seg ut i luften. Vet ikke om det har med dere tro å gjøre. Katolisisme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Kan godt hende han bare pratet til jesus..eller sin usynlige venn. Men det var ikke mumling som i å be en bønn for seg selv..han prata bare rett ut med varierende tonefall. Til ingen. Endret 6. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Villsvinjakt i Sverige i påskeferien er bestilt. Livet kan ikke bli bedre med en slik påsketradisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Min lille hvil ble fort 4-5 timer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Min lille hvil ble fort 4-5 timer Er lov det, tross alt blitt helg. Har faktisk klart å dunke inn 18 timers søvn de siste 27 timene, å så utrolig deilig Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Min lille hvil ble fort 4-5 timer I går sov jeg fra 1830 til 2230. Og fra 0330 til 0800 i morges. Jeg var uthvilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Der er så digg å sove<3 har vært syk hele forrige uke, så er kanskje litt derfor jeg er så trøtt og sliten Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Sambo sa jeg hadde vært oppe og mata datteren vår kl 4 i natt. Jeg trodde hun tulla for jeg sov jo(!) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg drømmer om å kunne sove i ukevis. Kun stå opp noen minutter nå og da, bare så jeg kan legge meg igjen. Synd jeg ikke har samvittighet til det. Nå klarer jeg ikke sove lenger enn til klokken ti morgenen bare for dårlig samvittighet over dagen som forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Ikke alltid så lett å skjønne seg på kvinnfolket..Den ene dagen: "Jeg vil vente så lenge som mulig med sex, helst til ekteskapet - det er moralsk riktig."Par dager senere: "Du er så utrolig pen og deilig, jeg har så lyst på deg akkurat nå."Flere andre ting jeg heller ikke forstår med hu. Menneh.. Har nettopp bestilt denne boka, håper på å lære noe. Endret 7. februar 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Wehey, 4 timer søvn i natt. Uting å våkne 5 på en søndag, men jeg sov 12 timer i går da, så det var vel en grunn. Men det var igjen en grunn, siden jeg hadde sovet 3 timer hver natt de siste 3 dagene. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Ikke alltid så lett å skjønne seg på kvinnfolket.. Den ene dagen: "Jeg vil vente så lenge som mulig med sex, helst til ekteskapet - det er moralsk riktig." Par dager senere: "Du er så utrolig pen og deilig, jeg har så lyst på deg akkurat nå." Flere andre ting jeg heller ikke forstår med hu. Menneh.. Har nettopp bestilt denne boka, håper på å lære noe. For ei prippen høne du har da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 For en fet kveld. For en form i dag. Og jeg har mistet e-siggen min. Fuck. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 For en fet kveld. For en form i dag. Og jeg har mistet e-siggen min. Fuck.Hadde en fantastisk episk gårsdag og kveld selv.Formen er faktisk fin i dag også. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Overmoden: Hehe hun er ikke prippen, hun er snill og god. Bare litt vanskelig å forstå seg på iblant. Men jeg er veldig glad i hu da Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Er det ikke kjipt å ikke ha sex med dama si? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Overmoden: Mye mulig, vet ikke åssen det er. Vi gjorde det for noen dager siden. Dette er mitt tredje forhold, har aldri klart å vente til 'ekteskapet' - fristelsen blir for stor. Men jeg har stor respekt for de som ikke hopper til køys med det samme, og venter helt til ekteskapet. Det er edelt gjort. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg er for glad i pulings til at jeg hadde orket et forhold uten sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå