Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Blir litt påvirket men samtidig er det litt kult at noen gidder å bruke tid på å analysere alt jeg sier og gjør, finne pp usannheter og sende det til meg eh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 I din bransje vil det alltid være sånne som knytter seg altfor mye og går insane og blir nesten stalkere. Tror de fleste har opplevd det minst en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Ja Prøver å ikke si noe slemt da fordi tenkee det er like greit å ha de på the good side sånn de ikke blir crazy stalkere plutselig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) 3 timer søvn. Dag 4. God morgen, alle. Endret 11. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Fint vær i dag, 24 grader og sol. Får ta en kort tur ut etterpå Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Karakter som burde forsvinne frå norske vitsar og humor generelt: Rappkjefta same. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Tenkte eg skulle våkne til litt dank memes på reddit i dag, men neeei. Drama til tusen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Om eg kunne leve ein film på ekte, hadde eg gått for Breakfast Club. Sjølv om dei har det pyton i starten klarer dei å finne på litt av nokre spillopper og kose seg i løpet av dagen. Dessutan dansar dei så tøft, og sidan eg ikkje er nerden i gruppa hadde eg sikkert fått kysse med søte jenter også. Så kunne eg gått over fotballbana og reist ein knytta neve i lufta medan Simple Minds - Don't You gikk i bakgrunnen og rulleteksten kom snikande. Endret 11. juni 2015 av Teitgutt 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Tenkte eg skulle våkne til litt dank memes på reddit i dag, men neeei. Drama til tusen. Please do tell. Det er lite som slår andre folks drama... Edit: Fant ut... Endret 11. juni 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Eg bør nevne at det heile starta med at /r/fatpeoplehate doxxa nokre admins frå imgur som førte til banninga originalt. Såg kun starten av videoen der og fekk ikkje med meg at det blei nevnt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Eg bør nevne at det heile starta med at /r/fatpeoplehate doxxa nokre admins frå imgur som førte til banninga originalt. Såg kun starten av videoen der og fekk ikkje med meg at det blei nevnt. Det blei ikke nevnt, nei. Videoen bare dukka opp i YT-feeden min. Har ikke satt meg mer inn i saken for å være ærlig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Sit her på arbeid og kom til å tenke på ein eldre herremann eg brukte å sjå rundtom på Nordnes i Bergen då eg budde der. Mangla lepper, så ein såg jo rett inn til tanngarden. Litt som i zombiefilm. Brukte å dekke det til med eit skjerf, men det ramla jo ned i blant. Lurer på korleis ein ender opp slik. Er det ein leppesjukdom eller noko som har gått meg hus forbi? Fæle greier.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Kanskje han burde få seg jobb som guide på lepp-ra museet? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Trommelyd. Å, nei, han var då pensjonist og kjende på livets haust! Men skal ikkje sjå bort frå at han jobba der i sin spreke ungdom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Kanskje en gave fra de tyske turistene på begynnelsen av 40-tallet. Eller en Streptokokk A-infeksjon. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hareskår, perhaps? Blir jo gjetting uansett fra vår side. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Dette er i så fall eit next level hareskår. Litt som denne charmeuren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Du har nok truffet på en goul fra Fallout. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 kanskje han hadde tatt ei saks og klipt av seg leppene. Snakka med vener om det seinast i går kveld. Korleis det ville blitt om ein berre amputerte ein finger eller noko. Men så tenker eg at eg sikkert kjem til å angre etterpå, og det tenkte nok denne gamle herremand også om han har klipt av leppene sine sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå