Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Altså sletter dem noen så må dem vel slette alle som ønsker det, hvis ikke blir det jo veldig urettferdig.

Det er ingen som blir slettet. Det tilbys såkalt anonymisering hvor brukerkontoen din blir anonymisert. Da må man ta kontakt med en administrator. Ellers tilbys det frivillige forumpauser som nevnt ovenfor, som i bunn og grunn er en frivillig ban.

Det blir ikke slettet noen tråder eller innlegg i denne prosessen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit med en stefar som har peiling på medisiner. Har klart å ta dobbel dose så jeg har tatt 450 mg istedenfor 225 mg. Og jeg var sikker på at nå kom jeg til å dø. Men må over 3 g for at det skal være farlig. Da kan jeg nok gå på en bom eller to til i dag uten at jeg trenger å frykte at jeg ikke får oppleve morgendagen (pga overdose iallefall)

Lenke til kommentar

Greit med en stefar som har peiling på medisiner. Har klart å ta dobbel dose så jeg har tatt 450 mg istedenfor 225 mg. Og jeg var sikker på at nå kom jeg til å dø. Men må over 3 g for at det skal være farlig. Da kan jeg nok gå på en bom eller to til i dag uten at jeg trenger å frykte at jeg ikke får oppleve morgendagen (pga overdose iallefall)

Hva om du blir så fjern at du glemmer at du har tatt noe, og tar enda mer  :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...