Overmoden2.0 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Drømte at jeg var i Palestina. Men det var egentlig ikke palestina, for det var Syria i Palestina. Uansett jeg møtte da en mann som sang alt for Norge på arabisk. Ganske stilig om jeg kan si det selv. Endret 6. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Gratis kaffe, frukt, softis og popcorn på hotellet. Fethet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Regner med du kommer med liveoppdateringer helt til du kabber i 20.00 tiden? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ikke neste uke; imorgen! Hæææ! Okei da, deal! Åssen gikk det idag? Vel, jeg klarte det! Men jeg tror jeg hadde slitt om det ikke hadde vært fredag. Det er en ganske stor motivasjon for å stå opp. Deg da? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg også. Første gang på lenge jeg har stått opp så tidlig som 0530, så det var konge. Skal fortsette med å legge tlf på andre siden av rommet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Selv sto jeg opp i 4 tida. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvordan sletter man bruker fra dette forumet, synes og ha lest at det i utgangspunktet ikke er mulig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvordan sletter man bruker fra dette forumet, synes og ha lest at det i utgangspunktet ikke er mulig? Det er mulig, men det er en policy om at man ikke sletter brukere, da konteksten i diskusjoner forsvinner. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvordan sletter man bruker fra dette forumet, synes og ha lest at det i utgangspunktet ikke er mulig? Sender en meld til admins og de anonymiserer og gjør at det ikke er mulig å logge inn med deg navnet og noe greier. Har selv gjort det. Bilder forsvinner, men ikke tekst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 De får vel ikke bort teksten siden forumet bare er en diger database med tekst..da måtte de vel ha søkt og sletta all tekst i alle posts noensinne..går sikkert ikke an. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Skal ta dagens første hvil 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvordan sletter man bruker fra dette forumet, synes og ha lest at det i utgangspunktet ikke er mulig? Det er ikke ønskelig som da det blir en del diskusjoner som går tapt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Hadde ikke tid til å dra til køben i helga btw..går det bra der nede? RES står sterkt? Skulle ønske det kom en stor event til Oslo så jeg har mulighet til å bli med en gang. Endret 6. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Altså sletter dem noen så må dem vel slette alle som ønsker det, hvis ikke blir det jo veldig urettferdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) De "sletter deg jo" men teksten blir ikke slettet. Bare brukeren og bildet ditt. Skal du slette deg selv må du vel inn i alle postene dine og erstatte innleggene med en prikk. Det er lite populært da det ødelegger konteksten i tråden hvis folk søker etter emnet senere. Endret 6. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Skal spise på Bergbys. NAM Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Altså sletter dem noen så må dem vel slette alle som ønsker det, hvis ikke blir det jo veldig urettferdig. Du får grå tekst der navnet ditt har vært, med "slettet bruker" eller noe i den dur. Innleggene er der fortsatt. Hva er poenget? Du kan be om en ban hvis du trenger avrusing. Endret 6. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Hvis du syms forumet tar over fritida di er det beste en frivillig ban. Og få fjernet leserettigheter også så du ikke sitter og leser og ikke kan svare. 1mnd forumferie er ganske digg, har gjort det noen ganger selv. Endret 6. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå