Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Halvparten. Neida, to og to, neida alle. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Halvparten. Neida, to og to, neida spiste alle. Ok? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Edit: dette er ikke en invitasjon til å diskutere hvir stygg jeg er (for det er feil uansett) På det bildet var du faktisk nice, da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Halvparten. Neida, to og to, neida spiste alle.Ok? Er det du som står uten for huset mitt i den grå bilen sånn nesten hver kveld? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Edit: dette er ikke en invitasjon til å diskutere hvir stygg jeg er (for det er feil uansett)På det bildet var du faktisk nice, da. Takk, selv om jeg tror det har noe med sjokoladekokkosbollen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Rekesmørbrød og øll. Det er altså brødskjeve med fiskepudding underst, reker oppå der og majones. Det var på tide Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Har spist litt for mange sjokoladekokkosboller og sjokoladekake hos mamma Edit: dette er ikke en invitasjon til å diskutere hvir stygg jeg er (for det er feil uansett) Sorry Overmoden. Det bildet du postet bare BA om at jeg gjorde dette: NB: ER MAN PRIPPEN SÅ IKKE ÅPNE SPOILEREN! PS: Si fra om jeg skal slette det, Overmoden. Antar du tar en spøk, men som sagt, si fra. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg er en mester med Photoshop! Dessverre så hadde jeg bare Gimp installert så da blei det litt mer amatørish. Endret 5. februar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Takk, selv om jeg tror det har noe med sjokoladekokkosbollen.PM ( ͡° ͜ʖ ͡°) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Delvis burde holde seg unna spoileren!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Så lenge sånt forblir her er det så. Men vær klar over at noen fort kan finne på å kopere bilder, og hvis de spres..kommer på (uønsket)aveie (?) Bare nevner det .. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Yeah, det er sant. Derfor jeg legger ut nakenbildene av meg på lukkede facebookgrupper og ikke her. Det eneste som er synd er at jeg er den eneste medlemmet i alle gruppene. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Er ikke så bekymret. Heldigvis Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 "nei, du kan ikke jobbe her for noen andre har tullet med ett bilde av deg" jaja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Så lenge sånt forblir her er det så. Men vær klar over at noen fort kan finne på å kopere bilder, og hvis de spres..kommer på (uønsket)aveie (?) Bare nevner det .. Evt havner i en av mappene til Datasmurf for arkivering Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Synd at han har sluttet. Om han har sluttet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå